Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ik had me niet echt in de prijzen verdiept maar dit gaat een duur geintje worden
![]() dus ik denk dat ik er maar vanaf zie bedankt voor het meedenken (TV-out kaarten (pci) zijn best duur, dan nog muis en dvdspeler /me is arme student en d8 dit te kunnen fixen voor 50 €)
|
ik ga deze week hetzelfde proberen:
Celeron 266, 64 MB SDRAM, 80G HDD, Geforce 2 MX 32 MB (geloof ik), onboard geluidskaartje moet dus hopelijk wel lukken? Ik heb vernomen dat je in linux in textmode mp3's kunt afspelen met mpg123 maar voor divx heb je natuurlijk wel X nodig, right? Wat ga ik hier dus voor gebruiken? welke windowmanager e.d.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet uit ervaring dat 350MHz voor zoiets wat aan de krappe kant is. Sommige DIVX films zal ie wel soepel afspelen maar sommige (hogere kwaliteit) films zal ie haperig afspelen. Als je dan toch een volwaardige multimedia bak wil kun je beter eventjes bij de pcboer een nieuw moederbord en een nieuwe amd processor halen. Ben je misschien 175 euro kwijt maar dan heb je ook wat.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb hier trouwens een Celeron 366 met 192MB Ram en DivX gaat pas des problemes.
Misschien wil je ook nog een cd-(re)writer in je bak hebben om films op cd te zetten ivm je nogal kleine HD? En ga in godsnaam geen XP draaien maar neem Windows 2000 of een moderne unix-variant.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
stille, goedkope multimedia pc SnOrKeL | 5 | 29-08-2012 09:58 | |
ARTistiek |
SecretArtworks.com SecretDesire | 19 | 14-02-2008 12:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongeren en nieuws irene2505 | 47 | 07-04-2006 10:51 | |
Software & Hardware |
Apple PowerBook Lente | 12 | 19-12-2005 06:41 | |
ARTistiek |
Kunstopleidngen en hoe daarover gedacht wordt..(?) Last_Mohican | 27 | 01-04-2004 10:22 | |
Beleidszaken |
Niet kunnen reageren op M&M Chimera | 162 | 14-02-2004 12:22 |