Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2003, 15:15
Verwijderd
...

Laatst gewijzigd op 04-01-2015 om 23:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 15:36
Studentje
Studentje is offline
Misschien is het een goed idee om elkaar even wat rust te geven en elkaar wat minder te zien.
Oud 09-02-2003, 15:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, k weet niet of ze hetzelfde heeft. maar vorig jaar was ik overwerkt. school ging zo slecht, ik had precies hetzelfde als je vriendin. alles ging langs me heen, ik kon het niet opbrengen om goed te leren. voor mijn gevoel deed ik niks anders, terwijl ik tegelijkertijd niks leerde. daarbij dans ik 12 uur in de week, ik werkte twee avonden door de weeks, en ik bleek ook nog bepaalde dingen te moeten verwerken. dit alles werd dus te veel, want als gevolg had dat ik ook haast niet vrolijk te krijgen was.

ik heb uiteindelijk hulp gezocht. die vervolgens geconstateerd heeft dat ik overwerkt was en moest stoppen met werken en het beter was als ik gewoon het jaar opnieuw deed. in de vakantie heb ik goed uitgerust en nu ben ik dus opnieuw, en een stuk rustiger, begonnen. en nu gaat het goed.

maar ik weet niet of zij hetzelfde heeft? praat er met dr over. en zeg ook dat jij er niet meer tegen kan. want ik begrijp het heel goed dat dit jou ook te veel wordt. misschien moet zij ook eens hulp gaan zoeken.

ze hoeft niet voor een half jaar bij een psycholoog te lopen. na 2 keer wist ik al wat er was en na 5 keer ben ik gestopt omdat ik het verder wel zelf kon oplossen omdat ik toen wist waar het probleem lag.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:46
Angeles
Angeles is offline
Misschien moet je haar gewoon even rustig laten leren? Je weet toch waar het door komt, je weet toch dat die toetsweek wel weer voorbij gaat? De een is nu eenmaal nerveuzer dan de ander als het op toetsen, tentamens en examens aankomt.

Geef haar gewoon even de ruimte en toon een beetje begrip. Overigens komt het op mij over alsof ze gewoon gespannen is inplaats van overspannen en da's heel wat anders.

Kijk, misschien is er wel meer aan de hand, maar het lijkt mij nogal voorbarig om daar nu al vanuit te gaan. Wacht gewoon even af, als ze na die week nog steeds zo humeurig is kun je altijd kijken wat er aan de hand is. Laat haar nu gewoon eventjes met rust. Ze heeft het hard nodig. Als je al vrij zenuwachtig bent voor school heb je echt niets aan een vriendje die wil dat je geforceerd vrolijk gaat zitten doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:48
Thomas
Thomas is offline
Misschien elkaar wat minder zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten