Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2003, 12:45
1234remco Deel2
1234remco Deel2 is offline
Heel wazig probleem dit. Me neef heeft een 2200+ op een A7V333 zitten en standaard zou het mobo het voltage dan op 1,65 moeten zetten. However, het mobo zet het voltage op 1,25... .. Het maximum waar ik tot kan gaan is 1,45....Ik heb al geprobeerd met jumpers in te stellen, maar dat pakt tie ook nie, ook overvoltage is nie mogelijk, dan geeft het mobo aan dat dit buiten het bereik ligt....Processor heeft het al gewoon normaal gedaan dus zal aan het mobo moeten liggen.

Iemand een ideetje?

ps: PC is wel lekker koel nu
Advertentie
Oud 10-02-2003, 13:31
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
1234remco Deel2 schreef:
Heel wazig probleem dit. Me neef heeft een 2200+ op een A7V333 zitten en standaard zou het mobo het voltage dan op 1,65 moeten zetten. However, het mobo zet het voltage op 1,25... .. Het maximum waar ik tot kan gaan is 1,45....Ik heb al geprobeerd met jumpers in te stellen, maar dat pakt tie ook nie, ook overvoltage is nie mogelijk, dan geeft het mobo aan dat dit buiten het bereik ligt....Processor heeft het al gewoon normaal gedaan dus zal aan het mobo moeten liggen.

Iemand een ideetje?

ps: PC is wel lekker koel nu
hmm, ten eerste weer meet je deze waarde mee? verder, lekker zo laten als het werkt, zodra het onstabiel word kan je eens gaan uitzoeken wat er niet goed loopt. if it aint broke, don't fix it

-de postbode-

btw, dat systeem uit je sig is niet van jou neem ik aan ??
Oud 10-02-2003, 13:49
1234remco Deel2
1234remco Deel2 is offline
Citaat:
de postbode schreef:
hmm, ten eerste weer meet je deze waarde mee? verder, lekker zo laten als het werkt, zodra het onstabiel word kan je eens gaan uitzoeken wat er niet goed loopt. if it aint broke, don't fix it

-de postbode-

btw, dat systeem uit je sig is niet van jou neem ik aan ??
nee is me neef hang-jan kim holicho, is een verre neef van mij die uit china komt.
Oud 10-02-2003, 14:05
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
1234remco Deel2 schreef:
nee is me neef hang-jan kim holicho, is een verre neef van mij die uit china komt.
[oftopic] hij woont in japan http://holicho.lib.net/ [/oftopic]
Oud 10-02-2003, 14:16
Koen
Koen is offline
Citaat:
de postbode schreef:
[oftopic] hij woont in japan http://holicho.lib.net/ [/oftopic]
En zo zie je maar weer dat dit weer eens nergens op slaat, dat de oom uit verweggistan niet komt uit het land waarvan Remco1234 beweert dat ie komt, blablabla. Ofterwijl, die oom is fake, en de rest van z'n opvoer praktijken ook. *ZUCHT* Wanneer hou je nou eens op, die hoaxen komen me meer dan de strot uit.

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten