Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 15:12
Whazzzjaaaap!!!
Whazzzjaaaap!!! is offline
Ik heb vorige week DTM gekocht voor op de PC, EN HIJ IS SUPER COOWL!!!
Alleen het geluid vind ik wel tegenvallen... Net alsof je met stofzuigers aan het racen bent. Klopt dit? of ligt dat aan mijn computer/instellingen?
Met de filmpjes tussendoor, is het wel gwoon goed, en de racegeluiden zijn dan ook mooi, maar onder het racen, lijkt het als of het geluid wordt versneld. Gevolg: Heel hoog geluid, ook wordt er soms tussendoor iets heel snel gebrabbeld, wat je niet kan verstaan.

Meer mensen met dit probleem?

Ik hoop dat het een instelling is, maar hij is toch wel heel mooi!

Groeten, Whazzzjaaaap!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2003, 09:57
Hellracer
Hellracer is offline
Nee hoort bij het spel. Ik had de demo ook en bij leek ook net of ik met stofzuigers aan het rijden was.
Wel een lache race spelleke.
Oud 13-04-2003, 19:54
Currahee
Currahee is offline
het ligt idd niet aan het spel, ik heb hem ook en het lijkt idd zo, net of mijn ma de hele dag aan het stofzuigen is
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:55
Currahee
Currahee is offline
Citaat:
Currahee schreef op 13-04-2003 @ 20:54:
het ligt idd aan het spel, ik heb hem ook en het lijkt idd zo, net of mijn ma de hele dag aan het stofzuigen is
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:35
Whazzzjaaaap!!!
Als het aan het spel licht:
Waarom zeggen ze dan bij de reclame's enzo die ze er voor houden altijd: Geweldige graphics, en daar hoort natuurlijk ook geweldig geluid bij...(of iets dat daar op lijkt)

In ieder geval, zeggen ze wel dat het geluid super mooi is. Bij mij/ik vind dus niet!!

Moet ik misschien mn geluidskaart updaten? (volgens mij heb ik gewoon een soundcard-on-board) of maaktdat niet uit? want hij geeft dus wel geluid, alleen niet zo mooi.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:53
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Whazzzjaaaap!!! schreef op 29-04-2003 @ 18:35:
Waarom zeggen ze dan bij de reclame's enzo die ze er voor houden altijd: Geweldige graphics, en daar hoort natuurlijk ook geweldig geluid bij...(of iets dat daar op lijkt)

In ieder geval, zeggen ze wel dat het geluid super mooi is. Bij mij/ik vind dus niet!!

Moet ik misschien mn geluidskaart updaten? (volgens mij heb ik gewoon een soundcard-on-board) of maaktdat niet uit? want hij geeft dus wel geluid, alleen niet zo mooi.
Je kunt inderdaad proberen je geluidskaart te updaten. Heb je bij settings als eens geprobeerd het geluid op zijn hoogst te zetten
Oud 01-05-2003, 15:18
Paniccore
Paniccore is offline
Bij mij is het geluid prima.
De auto's klinken zo zoals ze in het echt ook klinken. Ik weet niet of jullie dat als stofzuigers vinden klinken?
Oud 01-05-2003, 21:01
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Whazzzjaaaap!!! schreef op 29-04-2003 @ 18:35:
Wat een vreemde logica .
Oud 06-05-2003, 20:17
Whazzzjaaaap!!!
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 01-05-2003 @ 22:01:
Wat een vreemde logica .

Ja, nou nee, maar zo 'verkopen' ze hun spel wel. Althans, dat proberen ze.
Ik heb de geluids-settings op zn hoogst staan.

Citaat:
Paranoid Android schreef op 01-05-2003 @ 16:18:
Bij mij is het geluid prima.
De auto's klinken zo zoals ze in het echt ook klinken. Ik weet niet of jullie dat als stofzuigers vinden klinken?

Ik versta onder stofzuiger geluid, het geluid, dat lijkt of het geluid sneller wordt afgespeeld. Hierdoor wordt het heel hoog.
Onder het rijden, hoor ik soms ook heeeeeeel snel gepraat. Wordt het inderdaad té snel afgespeeld, of hoor jij dat ook?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 14:17
tijnnl
tijnnl is offline
hebbum gister bij een vriend gespeeld, was perfect geluid....
instaleer hem nu hier en idd et geluid van een stofzuiger et schakelt heel kut wnat je kan nie op et heluid af gaan enzow....
Et geluid kan het gooed doen dus... maar zow te merken bij de meeste niet
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:35
Paniccore
Paniccore is offline
nee, dat heb ik niet. Bij mij is die stem prima. Wel iets te zacht, maar niet te snel.
Reageren

Regels voor berichten