![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.ouwejongens.nu/koeweit.ram (oliecrisis jaren 70 kan zich herhalen)
Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 16:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laten we dan maar hopen op Russische olie. (ooit al eens satalietbeelden van die wingebieden gezien? Pikzwart door de vervuiling...) REIE
|||
Citaat:
Citaat:
2) Autorijden blijft een luxemiddel. Als het te duur wordt, zijn er alternatieven voorhanden zoals bijvoorbeeld de trein. 3) Schaarste zou ook wel eens positieve effecten kunnen hebben. Zo zou carpoolen een mooie impuls kunnen krijgen, waar we natuurlijk allemaal beter van worden. 4) Zo'n vaart zal het allemaal niet lopen. Irak is niet de enige olieleverancier ter wereld, ze doen maar een klein percentage. Bovendien is de crisis in Venezuela vrijwel opgelost naar ik heb begrepen, en daar ligt nog een bult op voorraad.
||
![]() |
Citaat:
mensen op het platteland bijvoorbeeld, of in de regio zo als dat zo mooi heet... en wat te denken van mensen die veel spullen mee moeten nemen, zoals schilders, bouwvakkers, instalateurs enz enz
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Niet alle mensen wonen uit vrije wil in de regio... geld idd niet iedereen kan een huis in de randstad veroorloven, en wonen kan in de regio wel goedkoper zijn, maar je moet voor meer dingen verder weg, omdat vrijwel alle bedrijven daar wegtrekkenwegtrekt... uiteindelijk wordt dat veeel duurder als de benzineprijzen nog meer omhoog gaan, want daar heb je het dan over...
owja... en voor het ov is 'in de regio' alles buiten de randstad. Citaat:
bovendien zal de hogere benzineprijs worden doorberekend in de prijzen voor de consument... zal die ook niet echt blij mee zijn sorry.. t is soms een beetje vaag, maa rik moet ook eigenlijk gaan slapen
||
Citaat:
Wij wonen hier in dit dorp vrij afgelegen. Niet bepaald uit vrijwe wil en hebben BIJ LANGE NA NIET meer geld op voorraad. In tegendeel zelfs. We zitten om dit moment op iedere cent en ik zit ook mee te kijken. Dus dat klopt dus even niet. Ik heb absoluut geen geld voor veelvuldig openbaar vervoer gebruik. (ik mag blij zijn als ik 4 keer heen en weer kom naar Den Bosch per maand) Dus moet ik gebracht worden door mijn ouders die in zo'n geval ook geen mogelijkheden hebben....
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een hogere consumentenprijs is een logisch gevolg van een hogere kostprijs. Dat is de prijs die we voor bepaalde dingen moeten betalen. Zo werkt onze economie. Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
IN DE REGIO wil bij het ov zoveel zeggen als: buiten de randstad. daar hoeft inderdaad niet iedereen met de auto, maar ook niet iedereen kan met het openbaar vervoer, omdat gewoon lang niet alles te bereiken is, of maar 1 keer in het uur. Dat wil zeggen dat je soms 3 uur onderweg bent om 1 lullig dingetje te doen waar je met de auto hooguit een half uur mee bezig bent. dan kun je zeggen: dat moet je er dan maar voor over hebben, maar dat vind ik eerlijk gezegd een non-argument. Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- bovendien zal de hogere benzineprijs worden doorberekend in de prijzen voor de consument... zal die ook niet echt blij mee zijn -------------------------------------------------------------------------------- dit is inderdaad een niet erg sterk argument, ik dacht ook eigenlijk dat ik het al uit mn verhaaltje had gehaald quote: -------------------------------------------------------------------------------- Ik heb absoluut geen geld voor veelvuldig openbaar vervoer gebruik. (ik mag blij zijn als ik 4 keer heen en weer kom naar Den Bosch per maand) -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 |