Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 08:04
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
Lieve mensen,ik heb een paar dagen geleden te horen gekregen dat ik een beetje bloedarmoede heb.bij een neutraal mens is dat 8 ik had 7,6 dus niet zo veel bloedarmoede.Nadat ik pillen moest gaan slikken voor dit ben ik ziek geworden.Me moeder dacht dat het door die pillen kwamen dus kreeg ik een ander medicijn nu kreeg ik bruistabletten,het gaat nu ietsje beter maar ik ben nog telkens misselijk,buikpijn en maagpijn.Mijn moeder heeft vanochtend de dokter weer gebeld en zijn assistente zei dat ik misschien nog iets anders kan hebben dan alleen bloedarmoede omdat ik in de ochtend al 3 weken misselijk ben.
Ik lag net naast mijn moeder even in bed en ik voelde aan mijn buik en daar klopte "mijn" hart.Mijn moeder zei daarop je bent toch niet zwanger he ik antwoorde nee joh dat kan niet want ik doe het nog niet met mijn lieve vriend.en dat is ook waar dus ik kan echt niet zwanger zijn.hebben jullie enig idee wat het wel kan zijn?
en ps ik ga vrijdag op wintersport!!
xxxxxxxxxxx een ongerust meisje
Oud 19-02-2003, 08:29
Verwijderd
nee, geen idee.. alleen dat je hart ergens klopt is heel nromaal hoor.. ik voel ook aan alles mn hart kloppen. mn benben, mn buik, mn polsen, mn schouders.. echt overal voele ik het..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:03
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
ja okee maar me moeder maakte denk ik een grapje maar okee jij weet dus ook niet wat er aan de hand kan zijn?xxxxx
Oud 19-02-2003, 11:15
nl2suzy
nl2suzy is offline
Je kan je hart gewoon in je buik voelen hoor... ik bedoel dat heb ik ook.. en dat ligt echt niet aan het feit dat je bloedarmoede hebt...

Ik heb L -kanker en daardoor is mn HB ook heel erg laag, maar daarvoor had ik het ook wel, als je er op let voel je het juist erger..
Oud 19-02-2003, 11:49
Verwijderd
ben je al bij huisarts langsgeweest?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:49
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Slik je misschien al de pil? Toen ik nl net een maand of twee aan de pil was werd ik er ineens misselijk van...ook meestal s'ochtends moest ook vaak overgeven. Op een gegeven moment zag ik zelfs een halfuur lang een zwarte waas voor mn ogen...scary...slik nu een andere pil.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten