Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
de vergelijking met avril lavigne vind ik niet zo kloppen. Het zijn wel allebei meisjes die punk proberen te maken, maar avril heeft er ook nog zo'n hele 'ik ben punk en niet pop' attitude omheen hangen en probeert te geforceerd de skatechick te zijn, en kelly praat gewoon over haar muziek als iets leuks om te doen, niet omdat ze zo graag de punk uit wil hangen. Ze ziet er wel altijd anders uit,maar dat deed ze voordat ze muziekmaakte ook al. Ze mocht 1k eer een singletje opnemen en dat beviel gewoon wel dus toen ging ze schrijvenen nu heeft ze een albumpje.
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet dat ik na deze posts alleen maar kutcomentaar naar mn kop zal krijgen, maar avril lavigne's muziek is wel ietsjes beter...
|
Mevrouw Osbourne is het dus NIET. Misschien moeten we het haar maar eens gaan vertellen --> vraag me af waarom die jongens eromheen zich ervoor lenen. Het is gewoon net zo fout als al die aftreksels van de originele Big Brother (Big Brother IV is toch al bezig?). Dat The Osbournes een succesvolle serie is betekent het nog niet dat je dat maar moet uit gaan buiten door zo'n vreselijk oorpijnigend nummer te maken.
Iemand opgevallen bij die clip dat ze ook nog denkt dat ze mooi is? Dat haar alleen al ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb er eigenlijk een verdeelde mening ovre.
aan ene kant is het erg makkelijk kelly osbourne af te zeiken op het feit dat haar vader zo beroemd is en ze 12 camera dudes per dag hebben rondlopen in dat huisje. Maar moeten we haar dan geen eerlijke kans geven? Als ze het echt serieus neemt, het is voor haar fucking moeilijk van die vooroordelen af te komen denk ik. Maar dan, ik erger me weer aan haar hele attitude, wat ze bij mtv zei ' I do something no one else does on this moment'. Flikker op en verdiep je in muziek, verwende kutschurfttrut, denk ik dan. Maar of ik avril beter vind? Ik erger me aan haar naieve, zogenaamd stoere gedrag. Gitaren kapot slaan op autoruiten, ow wat punk!!! En dan tegelijkertijd lekker het winkelcentrum verkloten, heel erg lachen, en heel erg kinderachtig. En dan zit ze in een auto met 4 jongens. Moet in het echt eens gebeuren, is ze meteen gegangraped door al die 4 gasten. maar nee hoor, ze zitten allemaal vrolijk te prodent-glimlachen en net doen of ze enige inpraak hebben en avril zo koel vinden, terwijl ze eigenlijk haar tepels met een scalpel eraf willen hakken. En ze is nog canadese ook, canadezen zijn meestal cool, maar zij heeft hetzelfde iq als die rare president van de verenigde staten. Gewoon ergens tegenaanschoppen, en dan pas bedenken waarom eigenlijk. Ik vind het eigenlijk beide niks, maar vind dat je bij kelly ook vooroordelen opzij moet zetten.
||
Citaat:
![]() Zo ongeloofelijk slecht is ze nu ook niet, die kelly Dat mollige heeft iets grappigs
|
![]() |
Avril Lavigne is knap en een debiel die denkt dat K*T vandaal zijn stoer is. En ze vind dat ze een Rock chick is ofzo. Omdat ze gitaar speelt. En ja, ze speelt op dit moment beter gitaar dan Jason Becker. Dat beken ik! Maar ze bakt er nog niks van. De muts. Wel een knappe muts. Maarja..
Kelly Osbourne heeft een lelijk hoofd maar een mooi figuur en ze kan niet zingen (tenminste die keer dat ik d'r hoorde zingen). Dat is dus vrij Punk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik weet hoe ze aan de titel komt.
Ze zat het liedje de hele dag te zingen voor haar vader die er gek van werd en ze bleef maar zeiken over hoe hij vond dat het zou moeten heten. Toen zei Ozzie: Shut The Fuck UP. En achterlijk als kelly is denkt ze : hmmm dat is een goede titel. Maar vanwege het kleutergedrag in America moest ze het uberslechte groffe en duivelse woord Fuck weglaten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PS. Tja, smaken vershillen, maar Shitney kan ik persoonlijk niet echt lekker vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet maar eens een filmpje van 'm downloaden. En dan op z'n vingers letten (vooral Pink). Tip: Jason Becker - Serrana Arpeggios |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm denk omdat dat een cover is en niet een zelfgemaakt of door een moderne nepproduce geschreven.
Mij irriteert dat nummer niet zo heel erg. In elk geval niet zo erg als de gemiddelde popplaat. Maar ja, een madonna nummer he. Dat is een van de weinige popsterren wiens muziek mij redelijk kan bekoren. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Teringherrie (aka luistertopic) Trimm Trabb | 500 | 20-05-2005 18:42 | |
Muziek |
Wat luister jij nu? Poor Leno | 8 | 15-05-2005 23:50 | |
Films, TV & Radio |
ATWT-topic Deliveran©e | 36 | 20-08-2004 17:46 | |
Muziek |
Vieze liedjes Verwijderd | 117 | 01-06-2004 09:46 | |
Muziek |
Ik zoek een slechte/slappe lyric over zoeken naar de waarheid 'I'he Prophet | 37 | 05-03-2004 13:15 | |
Muziek |
Dryathon 2003 Verwijderd | 235 | 12-05-2003 15:26 |