![]() |
|
Absoluut zonder.
Voor hem omdat hij gewoon <b>veel</b> meer voelt, en voor mij, omdat ik het fijn vind dat hij meer voelt? ![]() En inderdaad, het is een stuk intiemer, en je bent al gauw een stuk minder geil als je eerst nog eens met dat condoom moet prutsen.
|
Eh, als ik eerlijk ben vind ik met fijner...Anders geeft et als hij komt zo'n hoop rommel..(vind het echt zo'n vies gevoel als het er weer allemaal uitloopt *bah*) en met gaat ook wat makkelijker, vooral een eerste keer, het glijd wat beter = wel wat minder pijnlijk...
||
![]() |
Citaat:
![]() MAAR het nadeel is wel dat de hele zooi in de vagina terechtkomt en dat is wat raar maar qua gevoel tijdens de sex dus zonder cd is veel beter!! |
![]() |
|
![]() |
condooms zijn aleen goed voor om van die hoere langs de weg meej tekunne scheppe , omdat die helemaal vol zittuh meej allemaal shit zoooi , als je zonder condoom doet voelt het voor mannen vindt ik lekkerder aan , lekker oew kwakkie in haar lozuhhhh ,
|
![]() |
Toen we net verkering hadden moest het de eerste tijd met, totdat ik aan de pil kon. De eerste knapte, de tweede zakte af, en het voelde alsof we een stuk binnenband omhadden. En dan die lucht...
Dus wij heel gelukkig aan de pil. Jarenlang migraine gehad, dus toch maar weer condooms gehaald. En op de een of andere wonderbaarlijke manier was het waanzinnig lekker. Hij voelde minder, was dus niet zo vreselijk groot en dik en hard, en hield het ook nog eens langer vol op de cruciale momenten. Toen konden we opeens allemaal interessante nieuwe houdingen uitproberen. Er ging een wereld voor ons open! - paardjerijden omgekeerd - g-spotgewiebel - schuitjevaren, theetjedrinken Ik laat een en ander aan jullie fantasie over.
|
|