Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat er we buitenaards leven bestaat, maar dat wij daar nooit egt bewijzen van zullen hebben en dat ze in een ander zonnestelsel leven en dat ze er misschien net zo uitzien als emiel ratelband ofzoiets dies zo eng dat zou dan eig wel een verschrikkelijke planeet zijn mja daar ging het niet om |
![]() |
||
Citaat:
erg ranzig verder kun je nix zeker weten.. dus ook niet in deze questie ![]()
|
Die Uf-onzin is gewoon bedacht voor de media en de film-industrie. Er zullen zeker schepsels bestaan op een planeet die we niet kennen, want de mens heeft nog niet alle planeten ondekt,laat staan volledig 'gescand'. De nieuwe planeet X is ook levens-energie op gespot,maar dat nieuws werd beschouwt als onzin en een media-stunt. Sommige rassen zullen slimmer of dommer dan de mens zijn. Wie weet...
|
Heh, ik geloof pas dingen die ik met mijn eigen ogen heb mogen aanschouwen...
Voornu zien aliens eruit als in de Film Aliens, en aangezien dat fictie is maak ik me niet zo'n zorgen... ![]() Het zou toch maar geen fictie zijn, zo'n facehugger op je face lijkt me niet cool... en die "aftermath" al helemaal niet... *auw*
|
![]() |
Ik verdiep me er niet zo gek veel in. Al die lange verhalen over hoe het zou kunnen zijn enzo boeit me niet zo... Mijn aandacht dwaalt dan al gauw af. Het moet een kort verhaaltje zijn. Ik las een tijdje geleden in een tijdschrift van mn zusje dat ze rampen hebben veroorzaakt enzo... Een alien bij het WTC op 11-9. Ach... het is wel intressant om te horen. Ik geloof er een beetje in. Dit tijdschrift heeft een beetje het beeld voor mij gevormd over Aliens, maar ik geloofde ook niet alles wat er stond.
|
![]() |
||
Citaat:
Zo is voor een de Aarde observerende alien een koe net zo goed een buitenaards wezen als een vlieg of een mens. Zo gedetermineerd denken als jij nu doet is in mijn ogen volkomen belachelijk aangezien de kans groot is dat er weinig dingen zo divers zijn als de complete verzamling organismen in het volledige heelal.
|
![]() |
Ik denk dat buitenaardse wezens bestaan, maar dat deze levensvorm de menselijke logica simpelweg teboven gaat. Het beeld dat velen hebben is 'twee armen, twee benen' of 'een microscopisch kleine bacterie', maar dit is allemaal te aards, mijns inziens. Dit is natuurlijk allemaal beïnvloed door de verbeeldingsrijke zoektochten van Mulder en Scully naar het onbekende leven buiten de dampkring van onze planeet.
Om even wat van het onderwerp af te schuiven, wil ik vertellen over de afname van mijn interesse in dit onderwerp. Dit is het grote onbekende. We weten niets zeker over buitenaards leven, en waarom mensen zich hier zo in verdiepen is mij een raadsel, omdat er op aarde nog veel interessanter dingen te vinden zijn: de oude culturen der Maya's, Egypte, het oude China... het raadsel van Atlantis, enzovoort. |
![]() |
|
|