Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2002, 18:15
PsychoBoy
PsychoBoy is offline
Als er ooit een "alien" (ofterwel: et) zou zien,
zou het nooit een wezen met armen en poten zijn.
Maar het zou bijvoorbeeld een supersnelle bacterie zijn, die bijvoorbeeld giftig is.
Die een deel van de aarde kan vernietigen.
Of misschien wel zo klein...
Tja...

Hoe denken jullie over 'Aliens' ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2002, 19:17
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Pim Fortuyn; hij had immers zo'n vreemd hoofd en van die priemende oogjes. brr
Oud 05-12-2002, 20:57
Hannibal
Hannibal is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Pim Fortuyn; hij had immers zo'n vreemd hoofd en van die priemende oogjes. brr
Ach, pest die jongen niet zo
Oud 05-12-2002, 21:15
Kip187
Kip187 is offline
aliens bestaan naar vrijwel zeker. Alleen zij die gasten veel slimmer dan ons (of net zo dom degene die niet kenne spacetravelen)
ik denk dat als ze eenmaal bereikt hebben dat ze zo vet kunnen space travelen, ze zo'n maatschappij moeten hebben gecreerd waar ze geen oorlog e.d hebben. Omdat ze anders nooit zo snel en ver in de technologie zouden kunnen komen. Planeten leven denk ik niet lang genoeg anders.
En als ze eenmaal zo ver zijn hebben ze door dat het levensgevaarlijk (en onnatuurlijk) is om een levensgevaarlijk barbaars ras als de mense te contacteren. SPacers zijn namelijk kei lieflijk en nieuwschierig omdat ze allang vergeten zijn waar hun evolutie is begonnen SPECULAAS

vandaar al dat geobserveer
weet niet of ik het geloof maar lijkt me het meest voor de hand liggen
Oud 06-12-2002, 09:06
Verwijderd
Ik heb met buitenaardse wezens hetzelfde als met God: ik kan niet aantonen dat ze bestaan, maar ook niet bewijzen dat ze niet bestaan.

Misschien zijn ze er, misschien ook niet. Zo denk ik erover
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:26
Yamyam
Yamyam is offline
Haha, ik geloof niet in de groene marsmannetjes die met ufo's de wereld komen veroveren, maar ik geloof wel dat er 'leven' bestaat op andere planeten, stelsels ed. In welke vorm dat gegoten is, dat weet ik dan weer niet. En dat mensen niet op venus kunnen leven bv zegt niet dat andere wezentjes/plantjes/alientjes dat niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef:
Haha, ik geloof niet in de groene marsmannetjes die met ufo's de wereld komen veroveren, maar ik geloof wel dat er 'leven' bestaat op andere planeten, stelsels ed. In welke vorm dat gegoten is, dat weet ik dan weer niet. En dat mensen niet op venus kunnen leven bv zegt niet dat andere wezentjes/plantjes/alientjes dat niet kunnen.

Ik heb precies hetzelfde!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:34
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
dat zegt het dus wel want er is bewezen dat daar iig geen organismen kunnen leven, dus geen plantjes misschien wel helerare wezens die geen zuurstof nodig hebben en kunnen leven onder xtreme omstandigheden, mjaa
ik denk dat er we buitenaards leven bestaat, maar dat wij daar nooit egt bewijzen van zullen hebben en dat ze in een ander zonnestelsel leven en dat ze er misschien net zo uitzien als emiel ratelband ofzoiets dies zo eng dat zou dan eig wel een verschrikkelijke planeet zijn mja daar ging het niet om
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 17:11
Artemis
Artemis is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Haha, ik geloof niet in de groene marsmannetjes die met ufo's de wereld komen veroveren
IK WEL! die komen snachts als ik helemaal alleen in bed lig wel eens op bezoek en dan smeren ze snot onder mijn bed
erg ranzig

verder kun je nix zeker weten.. dus ook niet in deze questie
Oud 08-02-2003, 18:56
Geomancer
Geomancer is offline
Die Uf-onzin is gewoon bedacht voor de media en de film-industrie. Er zullen zeker schepsels bestaan op een planeet die we niet kennen, want de mens heeft nog niet alle planeten ondekt,laat staan volledig 'gescand'. De nieuwe planeet X is ook levens-energie op gespot,maar dat nieuws werd beschouwt als onzin en een media-stunt. Sommige rassen zullen slimmer of dommer dan de mens zijn. Wie weet...
Oud 08-02-2003, 22:22
Justice
Justice is offline
Heh, ik geloof pas dingen die ik met mijn eigen ogen heb mogen aanschouwen...

Voornu zien aliens eruit als in de Film Aliens, en aangezien dat fictie is maak ik me niet zo'n zorgen...

Het zou toch maar geen fictie zijn, zo'n facehugger op je face lijkt me niet cool... en die "aftermath" al helemaal niet... *auw*
Oud 09-02-2003, 09:49
karamba
karamba is offline
Ik verdiep me er niet zo gek veel in. Al die lange verhalen over hoe het zou kunnen zijn enzo boeit me niet zo... Mijn aandacht dwaalt dan al gauw af. Het moet een kort verhaaltje zijn. Ik las een tijdje geleden in een tijdschrift van mn zusje dat ze rampen hebben veroorzaakt enzo... Een alien bij het WTC op 11-9. Ach... het is wel intressant om te horen. Ik geloof er een beetje in. Dit tijdschrift heeft een beetje het beeld voor mij gevormd over Aliens, maar ik geloofde ook niet alles wat er stond.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:44
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Aliens hetzelfde als ons. Net als ons ontvoeren ze ook dieren, onderzoeken ze helemaal, opereren ze een beetje, en soms meenemen naar hun dierentuin. Maar dan met mensen he.
Oud 09-02-2003, 13:00
mcsun
mcsun is offline
Citaat:
PsychoBoy schreef:
Hoe denken jullie over 'Aliens' ?
Ik denk dat de kans enorm is dat op andere door organismen bewoonde planeten verschillende 'dier'soorten voorkomen met zeker een aantal overeenkomstige kenmerken maar ook aanzienlijke verschillen.
Zo is voor een de Aarde observerende alien een koe net zo goed een buitenaards wezen als een vlieg of een mens.
Zo gedetermineerd denken als jij nu doet is in mijn ogen volkomen belachelijk aangezien de kans groot is dat er weinig dingen zo divers zijn als de complete verzamling organismen in het volledige heelal.
Oud 09-02-2003, 16:55
Lakitu
Lakitu is offline
Ik denk dat buitenaardse wezens bestaan, maar dat deze levensvorm de menselijke logica simpelweg teboven gaat. Het beeld dat velen hebben is 'twee armen, twee benen' of 'een microscopisch kleine bacterie', maar dit is allemaal te aards, mijns inziens. Dit is natuurlijk allemaal beïnvloed door de verbeeldingsrijke zoektochten van Mulder en Scully naar het onbekende leven buiten de dampkring van onze planeet.

Om even wat van het onderwerp af te schuiven, wil ik vertellen over de afname van mijn interesse in dit onderwerp. Dit is het grote onbekende. We weten niets zeker over buitenaards leven, en waarom mensen zich hier zo in verdiepen is mij een raadsel, omdat er op aarde nog veel interessanter dingen te vinden zijn: de oude culturen der Maya's, Egypte, het oude China... het raadsel van Atlantis, enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:59
Isa
Isa is offline
Volgens mij bestaan er vele soorten aliens en leven enkele ervan op eh zeg maar hogere spirituele niveaus, zij weten al wie ze zijn en weten al dingen over hun eigen geest en het universum.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:42
sexylexy
sexylexy is offline
volgens mijn theorie bestaan er aliens en sommige zijn minder ontwikkeld dan ons en sommige meer ontwikkeld dan wij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten