Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 10:48
Verwijderd
Maandag ging ik naar een nieuw huis, begleid kamer wonen. Eerst ben ik de hele maandag en dinsdag bezig geweest om de bende die ik daar (mijn kamer) aantrof schoon te poetsen. Wilde ik dinsdagnacht naar bed gaan, kreeg ik bijna een hartverlamming....Er liep namelijk een kakkerlak in mijn bed. Ik heb toen mijn moeder gebeld en daar slaap ik nu. Vanmorgen heeft mijn moeder gelijk rentkill gebeld.
(het verbaasde me eigenlijk niet zo heel erg dat er kakkerlakken liepen, toen ik in de algemen keuken een kastje open trok stonden daar pannen met water en aangekoekte beschimmelde etensresten in weg te rotten, vet op de muur enz.)
Dat begleid kamer wonen valt onder een hele grote instelling dus daarom is het zo belachelijk dat daar gewoon niet opgeled wordt.

Heeft hier iemand ervaring met kakkerlakken/rentkill. Hoelang het allemaal gaat duren enzo voordat al die beesten uit de weg zijn geruimd. Ik weet wel dat ze graag onder koelkasten zitten enzo. ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2003, 15:14
Verwijderd
geen ervaringen..wel wat ik gehoord heb: Als je er een (of meerdere)zziet, trap het beestje neit dood. Dan komen de eitjes die op zn rug zitten uit en heb je er dus nog wat meer. Je kan ze het best vergiftigen of verbranden. En je moet je handeltje schoonhouden.

Het zijn de enige beesten die een nuclaire ramp overleven
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef:
geen ervaringen..wel wat ik gehoord heb: Als je er een (of meerdere)zziet, trap het beestje neit dood. Dan komen de eitjes die op zn rug zitten uit en heb je er dus nog wat meer. Je kan ze het best vergiftigen of verbranden. En je moet je handeltje schoonhouden.

Het zijn de enige beesten die een nuclaire ramp overleven
ik hou het wel schoon hoor. Maar dat huis is gewoon èèn grote vuilnisbelt, echt te goor voor woorden. En daar kom je dan maandag in binnen, lekker hoor , stelletje idioten

p.s. toch niet elke kakkerlak heeft eitjes bij zich?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten