Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
nenene dat doe ik echt niet dies echt gewoon te fout hehehe
![]() 'tis een vakantie foto, maar voor de geinterresseerde : www.cu2.nl/soullar leuke foto trouwens ![]() soullar
||
![]() |
Citaat:
![]() maar toch, het lijkt me wel leuk om eens een foto van je te zien, ookal heb je een rare snoet, al is het maar voor te lachen.
|
sow...vage foto
![]() wie een foto wil zien moet maar naar http://www.cu2.nl/gekbekkie gaan... D.
||
![]() |
Citaat:
![]() toffe foto's zijn dat altijd... is ff zien of ik weet wat het betekend... ![]() jij bent iemand tevreden niet al te aanhankelijk zelfstandig zeker opgewekt en vrolijk karakter maar als er wat ergs gebeurt trek jij je dat ook meteen aan, en gaat der niet stom bij staan van hallo wat kan ik der aan doen soullar
|
![]() |
Nie schrikken dit zijn m'n beste vriendin lara en ik... ik = rechts http://www.cu2.nl/dying-brides666
![]()
||
![]() |
Citaat:
een foto van mij kun je vinden op: www.blariacum.nl, dan moet je naar foto's van de soos van klas 4 5 en 6 gaan en dan het vervolg ervan. dan moet je de 3de gallerij, 4de foto aanklikken. en dan zie je moi, die een leuke tijd beleeft. moi=links.
||
Citaat:
||
![]() |
[quote]Kuikentje schreef:
[b] Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door 777 (29-09-2001).]
||
Citaat:
Maar die fotow helemaal bovenaan deze topic is samen met DANOONTJE-fotow de meest recente...die bovenste is van vorig jaar kerst! xxxxx
||
![]() |
Citaat:
![]() PS Iem plaats die van Jos met de theemuts dan ook ff!
||
![]() |
Citaat:
Wanneer we naar een brallerig prom gaan en geen idee hebben hoe we nog meer 'in stijl' kunnen gaan ![]()
||
Citaat:
(foto's komen er aan hoor binnenkort...)
||
![]() |
Citaat:
PLAATS EEN FOTO PLAATS EEN FOTO PLAATS EEN FOTO!! ![]() Ik kan die van jou nl. niet geheel vinden via je link, duzzzz... Ik ben heel benieuwd naar uw verschijning! Woah, hoe wazig: misschien kennen we mekaar wel gewoon maar hebben we het niet door of zo: kuhl! PS Kom je wel es in de Docter in Zwolle?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() jammer maar helaas, ik wil super graag een picture plaatsen, maar ik heb geen scanner. *zucht* en hoezo je kan ut nie vinden, hij staat er nog wel op, ik heb laatst nog gekeken. ik ben die met die domme schedel. nee ik ben nog nooit in Zwolle geweest, maar ik heb echt het gevoel dat ik jullie ergens van ken hoor, ik heb jullie eens eerder gezien ik weet het zeker. ik ben dit niet ff aan het verzinnen. ik meen het, maar ik vind het ook royaal wazig, want in feite kan dit gewoon niet, maar ik weet het niet hoor...
||
![]() |
Citaat:
![]() jammer maar helaas, ik wil super graag een picture plaatsen, maar ik heb geen scanner. *zucht* en hoezo je kan ut nie vinden, hij staat er nog wel op, ik heb laatst nog gekeken. ik ben die met die domme schedel. nee ik ben nog nooit in Zwolle geweest, maar ik heb echt het gevoel dat ik jullie ergens van ken hoor, ik heb jullie eens eerder gezien ik weet het zeker. ik ben dit niet ff aan het verzinnen. ik meen het, maar ik vind het ook royaal wazig, want in feite kan dit gewoon niet, maar ik weet het niet hoor...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sexy - foto topic 1 jonkje | 2 | 29-06-2005 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Het FOTO-TOPIC van Letteren duivelaartje | 501 | 07-07-2004 20:58 | |
Seksualiteit |
Niet sex-foto topic :D Verwijderd | 254 | 28-09-2003 01:09 | |