Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 20:08
framboosje
framboosje is offline
(weet niet of het hier echt 100% op zijn plaats staat, maar ik denk van wel, aangezien het vooral rond de psychologische ervarig errond gaat)

het is dus zo, dat er iemand in mijn klas is die ik wel graag heb, maar als ze iets zegt/doet (en meestal zelf iets héél ontschuldigs) kan ze me zooooooooooo kwaad maken, dat ik haar op dat moment eigenlijk zou kunnen vermoorden...

het heeft denk ik wel ergens iets met jaloersheid te maken, maar het is toch niet "normaal" dat je iemand tegelijkertijd eigenlijk wel graag hebt, maar aan de andere kant haar ook héél hartgrondig haat???!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2003, 20:15
Verwijderd
Is het misschien niet juist zo dat je een hekel aan haar hebt (haten vind ik zo'n groot woord) omdat je haar zo graag mag?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:24
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Is het misschien niet juist zo dat je een hekel aan haar hebt (haten vind ik zo'n groot woord) omdat je haar zo graag mag?

het is zo, dat ze vroeg mijn beste vriendin was... en toen heeft ze gewoon iets vreselijk gedaan waardoor we maanden niks meer tegen elkaar hebben gezegd...
't i nu sinds 2 maand da we af en toe weer iets tegen elkaar zeggen, en eigenlijk heb ik haar ergens nog wel graag, maar toch... ik heb vele het gevoel dat ze mijn leven probeert kapot te maken....
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:37
kleutertje
kleutertje is offline
ja lijkt me eigenlijk wel heel logisch.
Ze was niet voor niets je beste vriendin, ze moet dus wel heel leuk zijn geweest. Dat het ergens op een gegeven moment verkeerd is gelopen dat is lullig maar het ligt eraan wat je nu met haar wil. Kunnen jullie weer vriendinnen worden? dan zal dat haat gevoel snel verdwijnen. Bijft het contact zo oppervlakkig als nu, tsja dan zal je dit gevoel over haar nog wel even blijven houden, maar dat vervaagd vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 17:10
Gwenniej
Gwenniej is offline
mjuh keb ut oowk mmet 1 iemand
haat liefde verhouding
geen idee hoe het komt..
Reageren

Regels voor berichten