Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik herken het probleem wel. Net alsof je alles in een droomtoestand meemaakt en er geen echte gevoelens bij hebt. Ik weet niet precies wat het is maar het is wel een soort zelfbescherming van je lichaam als je het niet meer aankunt (zei iemand tegen me). Kan dit kloppen????
Liefs Shania
|
![]() |
Het zou heel goed kunnen dat je van jezelf niet mag genieten.
Hier heb wel eens meer over gehoord. Misschien omdat je erg onzeker bent of fouten in het verleden hebt gemaakt waarover je je schuldig voelt???? Ik zou het fijn vinden om je hele verhaal te weten, misschien kan ik je helpen! Mail me maar als je daar behoefte aan hebt. Liefs Shania Sterkte!
|
Ik heb het ook maar dan in een wat sterkere vorm.
Bij mij is het zo dat mensen tegen me praten, ik antwoord maar me er later helemaal niets van herinneren kan! Wat ik gister gedaan heb kan ik me vandaag al niet meer herinneren!
|
Het verschijnsel wat je beschreef heeft zelfs een naam: dissociatie of depersonalisatie, het eerste is dat de buitenwereld niet meer echt lijkt en het tweede wil zeggen dat je zelf niet meer echt lijkt... het heeft vaak veel met elkaar te maken en kan ontstaan als je heel erg bang bent en/of een situatie niet meer aankan..als iets bv. veel te overweldigend is... Het klopt idd dat het een zelfprotectie van het lichaam is..
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heb ik heeeeeel vaak, gisteren ging ik winkelen met mijn vriendinnen en terwijl ze praatten was het net alsof ik droomde. Ik antwoorde wel, maar het was net alsof ik er zelf niet was
![]() xxx Ems
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Extreem droge huid KiMZz | 17 | 06-03-2008 17:34 | |
Software & Hardware |
Vreemd Soort Ipod Wie Helpt Mij Please??? allesandra | 14 | 27-11-2007 10:18 | |
Psychologie |
vreselijk bang voor dromen heavyukkie | 18 | 23-01-2006 21:27 | |
Psychologie |
Ik maak me overal druk over! LOLA3000 | 33 | 24-07-2005 15:22 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Liefde & Relatie |
verliefdheid Verwijderd | 23 | 19-05-2003 19:29 |