Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, ach, zulke sjizzle zetten ze er vaker bij, terwijl er vaak geen shit van klopt.
stuur het anders eens door. trent reznor en maynard kun je wel enigzins uit elkaar houden. Maar het zou goed kunnen dat Tool NIN covert, maar ik meen dat dit fake was.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het leven is niet makkelijk wat jij? |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, die met limoen smaak vind ik niet zo lekker ![]() ... ![]()
|
Verwijderd
|
Ha Vifit ja die is ook wel goed. Maar ik vond 'm geloof ik iets te 'vet' smaken. Dat je zeg maar nog heel lang die smaak in je verhemelte hebt.
Trouwens, geitenmelk, paardenmelk, gewone sojadranken, amandel- en notenmelk zijn niet geschikt voor zuigelingen jonger dan 1 jaar. |
![]() |
||
Citaat:
ik kan er nooit tegen als iemand zegt dat ie ergens zwaar fan van is. Waarom weet ik niet. Was je erbij in 013 2 jaar geleden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben juist jaloers op mensen die ergens zwaar fan van zijn, die kunnen zich tenminste ergens helemaal op richten in plaats van maar een beetje heen en weer te zweven zoals ik. Metallicat, ik zal het onthouden. Mijn moeder maakte vroeger zelf yogi met karnemelk en roosvicee (?) enzo. Dat was overigens best lekker. Wat vinden jullie beter, Fristi of Jogho Jogho. Voor de smaak maakt het me weinig uit maar ik vind Jogho Jogho echt een domme naam. |
![]() |
||
Citaat:
fristi is trouwens idd lekkerder. Al zijn die flessen van yogho yogho handiger. |
![]() |
|
ho ho ho ho.
Je moest het los van elkaar zien. : ik kan er niet tegen als iemand zegt... : en : was je erbij 2 jaar geleden : dat staat los van elkaar. ewoon omdat dat nog steeds het beste concert is wat ik ooit heb gezien. Black Rainbow: Ik heb nog geen zin je verrot te schelden, maar jij geeft het zelf aan dat je fan bent, en dat is een serieuze post van je (je onderstreept het namelijk nog eens met 'waarom heb jehem nog niet'). + dat je mijn post verkeerd intepreteerde, maar dat was deels mijn fout. Typisch forumgedrag weer.
|
|