Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 11:10
Verwijderd
'T klinkt dom en raar, maar ik had net een groot relaas opgeschreven over gisteravond. Toen ik het af had las ik het nog een keertje door (doe ik altijd) en toen kwam ik tot de conclusie dat ik al een keertje zoiets had gepost en dat ik het dus moest wissen, anders zou ik een zeikerd gevonden worden. Hebben jullie daar ook wel eens last van: het toch niet posten van iets om de een of andere reden???

PS: eigenlijk wil ik dit ook niet posten, maar ik zal deze keer op 'Verstuur nieuw onderwerp' drukken, nu maar hopen dat ik hem niet verwijder...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2002, 11:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
'T klinkt dom en raar, maar ik had net een groot relaas opgeschreven over gisteravond. Toen ik het af had las ik het nog een keertje door (doe ik altijd) en toen kwam ik tot de conclusie dat ik al een keertje zoiets had gepost en dat ik het dus moest wissen, anders zou ik een zeikerd gevonden worden. Hebben jullie daar ook wel eens last van: het toch niet posten van iets om de een of andere reden???

PS: eigenlijk wil ik dit ook niet posten, maar ik zal deze keer op 'Verstuur nieuw onderwerp' drukken, nu maar hopen dat ik hem niet verwijder...

Als je het al is eerder gepost heb, hetzelfde, dan heb je, neem ik aan, ook al replies daar op gehad.

Wat heb je daarmee gedaan?

Zat er niks bij dat je hielp? Moet je even kijken, waarom er niks bijzat, dat hielp, en dan daarop verder vertellen.

Dan vertel je eigenlijk weer iets nieuws, ga je dieper op je problemen in.

Dat is beter dan wat ik hier vaak zie, dat veel mensen over hetzelfde posten, om de zoveel tijd, ipv, dat ze echt diep op reacties ingaan en echt ook proberen dingen te ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 11:59
Verwijderd
heb ik ook wel, maar nu is 't weer wat minder

zie hier:
http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/002292.html

beetje vaag verhaaltje, vind ik nu
maar 't kwam er ook op neer dat 'k niet goed durfde te posten.
maar jij hebt wat andere redenen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 07:43
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Hebben jullie daar ook wel eens last van: het toch niet posten van iets om de een of andere reden???
Yup, de laatste tijd bestwel vaak.

Ik zou hele verhalen over mij kunnen schrijven momenteel, maar ik doe het niet. Het is zinloos, ik bereik er nix mee. Ik wacht ook niet meer op aandacht en ben alleen maar tot de conclusie gekomen dat ik degene ben die mij het beste kan helpen.

De kans dat je hier ooit nog eens een heel zeikverhaal van mij leest, is erg klein. Of er moet iets ergs slechts of juist goeds gebeuren, wat ik per se kwijt moet
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 12:49
D@mien
D@mien is offline
Ik heb et vaak met replys op F&L...als ze over theïstische dingen aant discusseren zijn, schrijf ik soms een reply die zó vreselijk hard is, dat et gewoon niet kan...daarom ben ik altijd voorzichtig met replyen, omdat ik soms gewoon gelovige voor rotte vis aant uitmaken ben....vaak druk ik maar op 'back' voordat ik em post.....
Oud 02-01-2002, 12:51
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
D@mien schreef:
*stukje*
Whahaha

't is herkenbaar, ik kom onder andere daardoor niet zo vaak op F&L...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 21:24
rozijntje
rozijntje is offline
ja dat heb ik ook. maar niet zo zeer op het forum eigenlijk, meer met mails en gesprekken enzo. ja ik ben dus echt zo iemand, als ik bijvoorbeeld iets meemaak, ga ik de tijd tussen die gebeurtenis en een mail/gesprek met iemand die ik vertrouw, zitten denken hoe ik alles ga verwoorden, wat ik ga vertellen en wat niet. maar als ik dan een keer aant schrijven/praten ben, dan kort ik alles geweldig in. of dan schrijf ik bepaalde dingen gewoon nie.
Oud 05-01-2002, 22:24
Eva*
Eva* is offline
Ja, dat heb ik ook wel 'es.
Soms omdat ik dingen niet kan verwoorden zodat het voor iedereen duidelijk is.
Of omdat ik denk: "Wat hebben zij eraan?!"
En er komen bekenden op dit forum waarvan het niet de bedoeling is dat ze 't lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten