Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heb ik ook wel, maar nu is 't weer wat minder
![]() zie hier: http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/002292.html beetje vaag verhaaltje, vind ik nu ![]() maar 't kwam er ook op neer dat 'k niet goed durfde te posten. maar jij hebt wat andere redenen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou hele verhalen over mij kunnen schrijven momenteel, maar ik doe het niet. Het is zinloos, ik bereik er nix mee. Ik wacht ook niet meer op aandacht en ben alleen maar tot de conclusie gekomen dat ik degene ben die mij het beste kan helpen. De kans dat je hier ooit nog eens een heel zeikverhaal van mij leest, is erg klein. Of er moet iets ergs slechts of juist goeds gebeuren, wat ik per se kwijt moet ![]() |
![]() |
|
Ik heb et vaak met replys op F&L...als ze over theïstische dingen aant discusseren zijn, schrijf ik soms een reply die zó vreselijk hard is, dat et gewoon niet kan...daarom ben ik altijd voorzichtig met replyen, omdat ik soms gewoon gelovige voor rotte vis aant uitmaken ben....vaak druk ik maar op 'back' voordat ik em post.....
|
![]() |
ja dat heb ik ook. maar niet zo zeer op het forum eigenlijk, meer met mails en gesprekken enzo. ja ik ben dus echt zo iemand, als ik bijvoorbeeld iets meemaak, ga ik de tijd tussen die gebeurtenis en een mail/gesprek met iemand die ik vertrouw, zitten denken hoe ik alles ga verwoorden, wat ik ga vertellen en wat niet. maar als ik dan een keer aant schrijven/praten ben, dan kort ik alles geweldig in. of dan schrijf ik bepaalde dingen gewoon nie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #29 Calyx | 500 | 28-04-2010 21:08 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #60 Allure | 500 | 28-06-2009 22:16 | |
Lifestyle |
Allez zeg op, waarmee verhult u uw romp? Malle AeP?...LePrA Verwijderd | 493 | 23-06-2004 19:24 | |
Lifestyle |
Kleding ontwerpen... icegirl.com | 48 | 07-10-2002 20:54 | |
Seksualiteit |
ewen vraag over iets mischien iets raars aloverboy | 17 | 26-02-2002 02:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Niet gewenst (niet van mij) Secreet | 1 | 06-11-2001 20:29 |