Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 18:06
white_angel
white_angel is offline
sinds kort is het uit met mijn vriend, hij was degene waar ik zoveel van heb gehouden. nu voelde hij niets meer voor mij en sindsdien heeft mijn leven precies niet veel zin meer. ik huil de hele dag. wat kan ik hieraan doen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 18:44
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Blijven huilen. Ik heb dat niet gedaan en nu heb ik er pas last van. Gooi het eruit, tegen je vrienden, tegen ouders, leraren, whatever. Krop het niet op! Heel veel sterkte, als je wilt mailen, mn adres is bekend...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:13
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
white_angel schreef:
sinds kort is het uit met mijn vriend, hij was degene waar ik zoveel van heb gehouden. nu voelde hij niets meer voor mij en sindsdien heeft mijn leven precies niet veel zin meer. ik huil de hele dag. wat kan ik hieraan doen ?
*heb ik nu oowk* Ik huil heel vaak , met mij gaat het gelukkig al ies beter maar het is klote als je het gevoel hebt dat niemand ziet dat je verdrietig bent... meiss.. ik kan nix zeggen als gewoon je verdriet weg laten stromen en op een gegeven moment is eht over... *sterkte*!

Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:44
Black Reina
Black Reina is offline
je ben niet de enige meis, idd, gooi het eruit, probeer het niet weg te kroppen maar geef het een plekje. zie je hem nog vaak? want dat maakt het alleen maar moeilijker, telkes als je m weer hebt gezien ga je hem weer heel erg missen enzo, probeer het eerst te verwerkne voordat je hem weer ziet (mijn mening, heb ik ook gdaan/doek nu nog en bij mij werkt t wel, maar t duurt wel een poosje)
xxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten