Advertentie | |
|
![]() |
|
als het maatschappij kritisch of eventueel humoristisch is. het hoeft niet altijd, maar dat geeft het wat extra. in mijn ogen kan iedereen die talent heeft voor tekenen het technische gedeelte onder de knie krijgen, maar om echt iets met het beeld te zeggen, dat is vind ik de volgende stap. echte kunst raakt mij in ieder geval en zet me dus aan het denken.
sommige kunstwerken aan de andere kant zijn zo geil door het gebruik van bepaalde kleuren en lijnen, compositie, beeld. persoonlijke smaak dus. of sommige kunstwerken vind ik zo vet omdat ze zo anders nieuw zijn. of dat ik in ieder geval de stijl nog nooit eerder gezien heb. echt goede artiesten herken je ook altijd door hun eigen karakteristieke stijl imho. |
![]() |
|
ik ben het met iedereen wel eens... wat ik persoonlijk ook heel belangrijk (en ooke rg moeilijk vind) is dat een kunstwerk een bepaalde emotie moet uitdrukken... pas als ik ergens door geraakt wordt vind ik het echt mooi. of nee, mooi vind ik als iets klopt (qua compositie enzo) maar pas als het me raakt dan vind ik het ook interessant
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
HELP ME (snik en huil) pleaaasse! Verwijderd | 11 | 13-08-2005 23:00 | |
Software & Hardware |
wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME The_Eagles | 12 | 08-08-2003 15:12 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help me met nederlands sunstacia | 0 | 07-03-2001 07:41 |