Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In Nederland kan je er van maken wat je ZELF wilt, als jij er nix van maakt is dat je eige schuld in Amerika en in heel veel andere plaatsen in de wereld word er voor je beslist! Amerika is helemaal niet zo perfect als vele mesnen denken! Nee, niet iedereen in Amerika is racistisch maar zoveel meer als in Nederland en niet omdat Amerika "groter" is! Amerika is een grote comercieele flop!
|
![]() |
||
![]() |
Ik ben t met jou niet eens ...
Ik woon nu voor 3 jaar in Nederland en ben er superzat van. * Je hebt overal een fiets voor nodig, kan niet ff het openbaar vervoer gebruiken of gewoon lopen, omdat alles te ver is * de mentaliteit is verschrikkelijk! Allemaal iets te individualistisch en hebben ... hmm ... om t niet beledigend te zeggen een wat lineaire manier van denken en met dingen omgaan * Als buitenlander krijg je hiero ook bestwel problemen, misschien niet racisme, maar ver weg van een gewoon leven * Ben eerst zo afgevallen dat ik weinig energie over had, daarna aangekomen en nu heb ik een eetstoornis * Er is GEEN openbaar vervoer!!!! * Het eten is Blehhh! Alles smaakt precies hetzelfde en is in mijn ogen ongeveer gelijk aan het gras. Maar natuurlijk heel gezond en met de juiste voedingsstoffen erin ! * Het onderwijssysteem is SLECHT! Als Nederland 1 van de beste in de wereld heeft, dan * god zij met ons *. Citaat:
|
![]() |
Maar eigenlijk he, ging dit topic ergens anders over ... ik wil niet bewezen krijgen hoe geweldig Nederland is, alhoewel er zeker veel mensen zouden zijn die het zouden proberen - want ik weet dat hij niet geweldig is, in ieder geval niet voor mij en niet na ervaringen uit mijn eigen land ... ik vroeg me alleen af of iemand misschien ideetjes had, hoe ik met dit land wat beter zou kunnen omgaan om mezelf wat minder kapot te maken ...
Thx.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat hebben we toch een klote samenleving trophus | 64 | 04-09-2008 12:36 | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Frustraties Ieke | 0 | 09-02-2005 14:11 | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. cyb@gurl | 51 | 02-07-2004 08:44 | |
Verhalen & Gedichten |
de vortex van urbaan (deel1) combinatorman | 5 | 29-05-2003 18:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekrecensie --> Floortje Bloem ChicaBonita | 7 | 01-02-2002 16:39 |