Daarvoor hebben we ook een interview nodig voor in onze documentatie map, nu heb ik al naar vescheidene mensen gemaild, alleen ik krijg een reactie:
kan iemand mij tog enige antwoorden verschappen op deze vragen. ...
graag op korte termijn
Geachte Meneer, Mevrouw
(gericht aan de aangewezen persoon voor Immigratie en naturalisatie)
mijn naam is Niels Snoep, ik ben 18 jaar en zit in 6vwo van het Dr. Nassau college te Assen
In het kader van het schoolexamen voor het vak Nederlands moeten wij in groepen een discussie voorbereiden.
Hiervoor moeten wij ook een interview verzorgen. Onze groep heeft gekozen voor het thema: het Nederlandse Immigratiebeleid.
Ik zou u in verband met dit onderwerp wat vragen willen voorleggen.
1:Wat zijn de hoofdlijnen van het huidige immigratiebeleid.?
2:Wat zijn de knelpunten (geweest) wat betreft de immigratie, en wat denkt u wat er zou moeten veranderen in het beleid. Voorziet u nog meer problemen?
3

enkt u dat het huidige beleid wel of niet verder moeten aanscherpen, ook omdat de toestroom al flink is gedaald.
4: Vind u dat het beleid de goede kant op gaat. In tegenstelling dat het beleid vaak negatief in het nieuws komt.?
5: Bent u van mening dat met de toenemende vergrijzing, Nederland straks eventueel meer immigranten moet gaan toelaten? Aan wat voor eisen zouden deze mensen moeten voldoen?
6. Hoe zou u de samenwerking tussen de IND, Politie en de andere betrokkene instanties kunnen verbeteren(wat ook een knelpunt is).
7:Zijn er nog punten met betrekking tot dit onderwerp waarvan u denkt dat ze van belang kunnen zijn voor de inhoud van de discussie?
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
In afwachting van uw reactie, teken ik met vriendelijke groet
Niels Snoep
Ik hoop een snelle reactie in verband met het snel moeten inleveren van onze documentatie map tegemoet te zien.!
Bijvoorbaat dank