Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 11:57
Verwijderd
Waarom blijken (bijna) alle meiden waar ik mee chat wel een keer sexueel misbuikt te zijn? De een verteld het meteen, de ander na een paar weken. Ik had nooit verwacht dat er zoveel meiden verkracht en aangerand en weet ik wat worden. Ik vraag me nu af hoeveel meiden er bijvoorbeeld uit me klas dit soort dingen hebben mee gemaakt, moeten er in ieder geval een paar zijn dnek ik, al zie ik het niet aan ze af. Hoe kan heb dat al die gasten hun lul niet gewoon in hun broek kunnen houden? Mannen die dit lezen, hebben jullie er behoefte aan gehad, er ooit serieus aan gedacht een meisje tegen haar zin te neuken? Ok, de behoefte zal er zeker zijn, maar je kan je lust toch wel een beetje onder controle houden??? Desnoods ga je een beetje vieze plaatjes kijken, of naar de hoeren. Naja, dis mischien niet echt een topic om op te reageren, meer een constatering, maar ik vind het best wel erg.

Groeten Bart
(of ben ik inpotent???)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 12:00
Marc S
Marc S is offline
Euhm, hangt er waarschijnlijk meer vanaf 'waar' je die meiden vandaan plukt... ik heb mijn MSN en shit al aardig opgeruimd, maar er stonden een hoop depressieve mensjes in; de een werd verkracht, de ander snijdt, de volgende wil steeds zelfmoord plegen, enz, enz... *zucht*

Het internet geeft geen betrouwbaar beeld van de realiteit.

[edit]
Schrijffoutjes
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 12:04
PV
PV is offline
ik denk niet dat alle verhalen waar zijn.. zoiets vertel je toch niet meteen tegen iemand die je amper kent..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 12:27
Shackles
Shackles is offline
Het gebeurt inderdaad heel vaak. Er wordt verkeerd met sexualiteit omgegaan en ik weet niet hoe dat veranderd zou kunnen worden.
Oud 09-01-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Euhm, hangt er waarschijnlijk meer vanaf 'waar' je die meiden vandaan plukt...
Tja.. die forum meisjes zijn t ergst. Maar ook die je gewoon bij t chatten oppikt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
ik denk niet dat alle verhalen waar zijn.. zoiets vertel je toch niet meteen tegen iemand die je amper kent..

In het echt niet. Tegen een onbekende op t net wel.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 15:13
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
omdat er heel veel jongens zijn die hun lul niet thuis kunnen houden..
en je op het net heel makkelijk praat over problemen (in het algemeen)
Oud 09-01-2002, 16:43
PV
PV is offline
Citaat:
BartAmsterdam schreef:
In het echt niet. Tegen een onbekende op t net wel.
hm dan zal ik wel een uitzondering zijn... (ik ben niet verkracht ofzo gelukkig, maar in 't algemeen)

Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 15:57
black flower
black flower is offline
hoi,
ik weet dat ik nu stom klink,
maar ik ben dus ook verkracht. ik heb het ooit eens aan een vriendin verteld en die vertelde me dat , kweenie meer hoeveel maar ik weet nog wel heel veel meisjes verkracht of aangerand zijn. en 99% door een bekende, zoals ik door mijn neef. ik weet niet hoe het komt dat ze het doen maar ik heb gehoort dat mijn neef nooit een vriendin heeft gehad. ik denk dat mensen het ook bv hier vertellen omdat ze de mensen hier niet kennen en toch hun verhaal kwijt kunnen. bij mij in de omgeven zijn er ook veel, veel te veel, je zou het niet verwachten. bij een vriendinnen groep van mij (wij zijn met zijn 7enen) zijn er ook 3 verkracht of aangerand. maar tegenwoordig noemen ze al snel iets verkracht. als iemand met iets ook maar in je zit of hij je nou vingert of met 1 of ander voorwerp doet, ze noemen het al verkracht.
iniedergeval, nou weten jullie tenminste een beetje meer..
xxx
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 16:11
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
klein gek geitje schreef:
omdat er heel veel jongens zijn die hun lul niet thuis kunnen houden..
Zolang je maar niet zo zwart-wit gaat denken dat alle jongens zo zijn. Je zegt nu al veel. Ik vind dat net zoiets als iemand die zegt dat veel turken stinken. Ook discriminerend.

Kijk ik weet best dat je ermee zit (je moest 'ns weten) maar realiseer je dat je wel het beste kunt proberen dit te werken en genuanceerde uitspraken maken, want een compleet geslacht niet mogen cq. haten is nogal gevaarlijk lijkt me.

Citaat:
en je op het net heel makkelijk praat over problemen (in het algemeen)
Idd, dat kan erg fijn zijn die afstandelijkheid
Oud 10-01-2002, 17:03
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
neej ik zeg : er zijn heel veel jongens die hun lul niet kunnen thuishouden.. maar der zijn er ook heeel veel die dat wel kunnen en die je kan vertrouwen.
ik veroordeel mannen niet omdat een tal van hun hun lul niet kunnen thuis houden nee absoluut niet. ik vertrouwe net zo goed mannen als vrouwen...
maar ja met een naardere ervaring door ene jongen aangebracht maar dat betekend niet dat alle mannen zo zijn, in tegendeel.

ik bedoel ik veroordeel mensen echt niet omdat er mensen zijn die dat soort dingen doen.
maar dat betekend niet dat ik niet vind dat er nog steeds veelste veel mannen achter hun lul aanlopen ..........
Oud 10-01-2002, 17:05
DarkCat
DarkCat is offline
Dr lopen meer zieke zielen rond op deze aarde dan je denkt..
Oud 10-01-2002, 17:31
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Euhm, hangt er waarschijnlijk meer vanaf 'waar' je die meiden vandaan plukt... ik heb mijn MSN en shit al aardig opgeruimd, maar er stonden een hoop depressieve mensjes in; de een werd verkracht, de ander snijdt, de volgende wil steeds zelfmoord plegen, enz, enz... *zucht*

Het internet geeft geen betrouwbaar beeld van de realiteit.

[edit]
Schrijffoutjes

Jah da denk ik oowk.. op internet krijg je makkelijk aandacht met dat soort verhalen, ik gloof niet dat het allemaal waar is.. vooral niet als iemand het 'METEEN' verteld.

Groetjes van Vistik!
(MissieMistic@hotmail.com)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 18:40
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
klein gek geitje schreef:
neej ik zeg : er zijn heel veel jongens die hun lul niet kunnen thuishouden.. maar der zijn er ook heeel veel die dat wel kunnen en die je kan vertrouwen.
ik veroordeel mannen niet omdat een tal van hun hun lul niet kunnen thuis houden nee absoluut niet. ik vertrouwe net zo goed mannen als vrouwen...
maar ja met een naardere ervaring door ene jongen aangebracht maar dat betekend niet dat alle mannen zo zijn, in tegendeel.

ik bedoel ik veroordeel mensen echt niet omdat er mensen zijn die dat soort dingen doen.
maar dat betekend niet dat ik niet vind dat er nog steeds veelste veel mannen achter hun lul aanlopen ..........
Als jij zegt 'veel' stel ik daarover het tegenovergestelde 'weinig'.

Als 9/10 van een bak met water vol is en je noemt dat veel is 1/10 van een bak water leeg en noem ik dat weinig. Vreemd? Mwah, ik vind van niet, ik noem dat logisch redeneren.

Maar goed, verkeerd opgevat, jij bedoeld met 'veel' gewoon 'teveel'.
Oud 12-01-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:

Jah da denk ik oowk.. op internet krijg je makkelijk aandacht met dat soort verhalen, ik gloof niet dat het allemaal waar is.. vooral niet als iemand het 'METEEN' verteld.

Groetjes van Vistik!
(MissieMistic@hotmail.com)
waarom zou je over zoiets een onzin verhaal ophouden?

gr. Bart

Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 15:00
Josephine_
Josephine_ is offline
Hoi de mensen vertellen het op de chat b.v omdat ze het tegen niemand anders KUNNEN vertellen en op de chat luisteren ze teminsten naar je en die mensen ken je ook niet dus kunnen ze het ook niet b.v aan je ouders vertellen en ik geloof het best dat het wel waar is!! -xxx- moi
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:21
Sannetje
Sannetje is offline
ik heb eens gelezen (weet niet meer waar, maar was redelijk betrouwbaar) dat 1 op de 10 meisjes/vrouwen ervaring heeft met iets tussen seksuele intimidatie en verkrachting in...

vind ik best veel eigenlijk :/

Oud 13-01-2002, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Sannetje schreef:
ik heb eens gelezen (weet niet meer waar, maar was redelijk betrouwbaar) dat 1 op de 10 meisjes/vrouwen ervaring heeft met iets tussen seksuele intimidatie en verkrachting in...

vind ik best veel eigenlijk :/

veel ja, al valt t mij mee
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:34
kizzy
kizzy is offline
ik denk dat op internet veel mensen lopen die zulke dingen zeggen voor aandacht... je weet niet van iedereen zeker als zij verkacht is of iets dergelijks.. je loopt er niet mee tekoop!

ik heb ook sommige mensen van internet vertelt waar ik mee zit.. het kan opluchten omdat je ze in het echt nie kent....

maar 'k zou lang nie al die verhalen geloven... als zoiets je gebeurt maakt dat zoveel bij je los.. dat vertel je niet 1,2,3 aan iemand.. maar heel veel meisjes worden misbruikt........ echt erg
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:38
Verwijderd
Citaat:
kizzy schreef:

echt erg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten