Advertentie | |
|
![]() |
|
neej ik zeg : er zijn heel veel jongens die hun lul niet kunnen thuishouden.. maar der zijn er ook heeel veel die dat wel kunnen en die je kan vertrouwen.
ik veroordeel mannen niet omdat een tal van hun hun lul niet kunnen thuis houden nee absoluut niet. ik vertrouwe net zo goed mannen als vrouwen... maar ja met een naardere ervaring door ene jongen aangebracht maar dat betekend niet dat alle mannen zo zijn, in tegendeel. ik bedoel ik veroordeel mensen echt niet omdat er mensen zijn die dat soort dingen doen. maar dat betekend niet dat ik niet vind dat er nog steeds veelste veel mannen achter hun lul aanlopen ..........
||
![]() |
Citaat:
Jah da denk ik oowk.. op internet krijg je makkelijk aandacht met dat soort verhalen, ik gloof niet dat het allemaal waar is.. vooral niet als iemand het 'METEEN' verteld. Groetjes van Vistik! (MissieMistic@hotmail.com) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als 9/10 van een bak met water vol is en je noemt dat veel is 1/10 van een bak water leeg en noem ik dat weinig. Vreemd? Mwah, ik vind van niet, ik noem dat logisch redeneren. Maar goed, verkeerd opgevat, jij bedoeld met 'veel' gewoon 'teveel'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
gr. Bart |
![]() |
|
ik heb eens gelezen (weet niet meer waar, maar was redelijk betrouwbaar) dat 1 op de 10 meisjes/vrouwen ervaring heeft met iets tussen seksuele intimidatie en verkrachting in...
vind ik best veel eigenlijk :/
|
![]() |
ik denk dat op internet veel mensen lopen die zulke dingen zeggen voor aandacht... je weet niet van iedereen zeker als zij verkacht is of iets dergelijks.. je loopt er niet mee tekoop!
ik heb ook sommige mensen van internet vertelt waar ik mee zit.. het kan opluchten omdat je ze in het echt nie kent.... maar 'k zou lang nie al die verhalen geloven... als zoiets je gebeurt maakt dat zoveel bij je los.. dat vertel je niet 1,2,3 aan iemand.. maar heel veel meisjes worden misbruikt........ echt erg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |