Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (but serious, ik vind dat belgen over het algemeen veel mooiere woorden gebruiken, muv het 'u' en 'gij' ..) Kan die dubbelgangster dat ook eigenlijk? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
hier is het trouwens hij in plaats van gij.lelijk hoor |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het af en toe eens leuk om naar te luisteren, maar het lijkt wel of elk nummer maar uit drie accoorden bestaat en de tekst gaat altijd over hetzelfde...Het verveelt me dus vrij snel.
En Ville Valo...als ie wat minder verwijfd zou zijn dan zou ie wel leuk zijn...(zoals ie er bijvoorbeeld uitziet in de clip van wicked game)
||
Citaat:
|
ik he ber 3cd's van liggen en vind het wel lekker klinken. dat die ville valo een mentholsigarettenrokende nicht is zal mij aan mijn reet roesten... hoewel ie volgens zijn teksten niet gay is...
*she'll be right here in my arms so in love*
|
Him - op zn tijd
![]() En meneer de zanger is idd sexy, hoewel ik um op deze foto zeer teleurstellend vind: ![]() ![]() ![]()
|
Muziek: Wel aardig, heb twee albums, zet ik af en toe op, leuk maar niet mn favoriete muziek.
Ville Valo: Kan ongelooflijk lekker zijn, maar ook ongelooflijk lelijk: ![]() ![]() Heb sinds jaar en dag zelfs een poster van m op mn deur hangen... Zodra ik een leuke betaalbare Jim Morrison poster vind gaat ie de papierbak in. ![]()
|
een vriendin van mij is echt helemaal gek van HIM, ben een x met r mee gegaan naar een concert, maar, uhm, niet echt mijn muziek.
en ville valo is eng (btw, wie noemt zn kind nou stad? ![]() het stomme is dat ik de muziek opzich nog niet zo erg vind, maar zodra die kerel gaat zingen vind ik het echt nix meer... nou ja, je kunt niet overal van houden he... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
' Iraq whistleblower Dr Kelly WAS murdered to silence him, says MP' Eric Berger | 39 | 26-10-2007 23:10 | |
Muziek |
Wat vinde jullie nou van him? 666LilDevil666 | 155 | 10-03-2004 12:15 | |
Verhalen & Gedichten |
why can't I love him? wizzardezz | 0 | 29-05-2002 15:20 | |
Verhalen & Gedichten |
forget about him misspretty | 1 | 16-11-2001 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Don't know how to express my feelings.../ Sorry for loving him... ~Black~Angel~ | 3 | 31-08-2001 12:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Something about him Indiana Rose | 1 | 19-08-2001 12:45 |