Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2003, 12:52
*mystery*
*mystery* is offline
ik was al een tijdje verliefd op M, hij bleek nog verliefder op mij te zijn. Beide hebben we onze relaties afgekapt.
Sinds kort gaan we met elkaar naar bed. we hebben allebei al twee bedpartners gehad. ik heb wel langere relaties gehad dan hij, maar goed, als je twee partners hebt gehad kan je toch wel aannemen dat je daar een beetje van hebt geleerd.
NIET DUS!!! Hij bakt er echt niks van!!! hij zoent nu wat beter dan eerst, maar dat was eerst ook niks. In bed issie al helemaal slecht!! Hij likt alsof er een halfdooie vis tussen je benen ligt, hij sabbelt aan m'n tepels, kan totaal niet vingeren, heeft een zeer klein gevalletje, en komt binnen een minuut klaar... en echt lekker neuken kannie ook al niet....
in andere woorden: hij kan er echt niks van. ik probeer hem heel subtiel wat dingen over mijn lichaam te leren, maar volgens mij steekt ie er niet echt veel van op. laatst zei hij tegen mij dat het bij mij alleen om seks draait, omdat ik hem voor de gein een smsje stuurde met : gefeliciteerd, u wint een waardebon voor een keer gratis seks!
hij zei dat dit hoerig overkwam. ik werd heel boos op hem, en heb hem gezegd dat het mij helemaal niet alleen maar om seks gaat, maar om het lol hebben samen, want ik kan wel ontzettend met hem lachen. ik heb hem duidelijk gezegd dat als ik voor de seks zou blijven, ik al lang weg was geweest, omdat ie helemaal niet zo goed is in bed. later heb ik mijn excuses hiervoor aangeboden, omdat het natuurlijk toch vrij lullig is om dit te zeggen, en heb tegen hem gezegd dat ie mijn lichaam wat beter moet leren kennen.

Seks is niet alles, maar ik zou het wel leuk vinden als hij wat leert als ik hem wat zeg... wat moet ik nou doen???
Oud 30-01-2003, 13:01
DarkCat
DarkCat is offline
Oeh, das wel een moeilijke. Verder zit alles dus wel goed, behalve de seks? Toch maar meer over praten denk ik.. ik zou het niet weten.
Ik ben blij dat ik en mn vriend letterlijk en figuurlijk heel goed op elkaar aansluiten

Misschien dat iemand anders dit eerder heeft meegemaakt en een goed advies heeft?
Oud 30-01-2003, 13:16
Rah Digga
Rah Digga is offline
Ja ik herken het heel erg, mijn eerste vriend was ook zo..
Na 6 jaar snapte ie t nog niet.
*Mist hem totaal niet*
Mja er was meer mis dan alleen de sex.
Uhm.. veel succes
Maar volgend mij denken jullie ook al heel anders of niet? (m.b.t
dat smsje)
Sja, er zijn best wel dingen die je kunt doen of proberen, maar
ik krijg een beetje het gevoel dat hij daar niet echt open voor staat.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:28
Verwijderd
Damnz.. wat erg
Ik ben nog nooit zover gekomen met m'n ex dan ik echt sex met hem had. Maar ik had wel vaak dingen waarvan ik dacht: "kan hij nou niet een keer op mijn subtiele signalen letten over wat ik wel of absoluut niet lekker vind?"

Hij probeerde uit zichzelf ook nix uit ofzo, ik voelde me echt alsof ik zwaar oversext was ofzo...als ik iets wou moest het altijd van mijn kant komen en als ik niet zei "misschien kun je dit of dat, of zo en zo een keer doen" dan gebeurde er ook niet echt veel.

Maar damnz...wat is jouw verhaal erg... het klinkt net alsof hij sex niet leuk vindt ofzo beetje vaag...
Maarjah nu heb je hem misschien onwijs onzeker gemaakt enzo. En hij moet natuurlijk ook niet dingen tegen z'n zin gaan doen, omdat jij erom vraagt.

Het is eigenlijk dus de vraag of hij wat hij doet nou zo ontzettend lekker en leuk vindt om te doen, dat hij het daarom dus doet...of dat hij gewoon niet beter weet en het eigenlijk niet helemaal snapt en denkt dat het zo hoort, ofzo..en z'n eigen acties ook niet helemaal super vindt.

Hmm nou ja...sterkte ermee...
xx
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:29
Verwijderd
Sja. Als hij echt zo slecht is, moet je het hem natuurlijk leren. Als hij het niet wil of kan leren, moet je voor jezelf beslissen wat belangrijk is in je relatie (GOD, wat haat ik dat woord toch!).

Wil je hem echt gezellig om mee te kletsen en leuke dingen mee te doen, is de seks wel een onderdeel ervan maar niet het belangrijkste, dan zou je er eventueel mee kunnen leren leven, en als hij z'n best ook doet kom je misschien nog wel een eindje verder.

Als jij (wat ik me heel goed kan voorstellen op jonge leeftijd) toch primair voor de seks gaat, dan moet je het natuurlijk afkappen. Persoonlijk zou ik er ook op afknappen als een meisje ontzettend slecht is in bed, en juist de dingen doet die mij totaal niet opwinden of boeien. Misschien klinkt het oppervlakkig, maar dan kan ze beter gewoon een 'normale' vriendin van me blijven.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:30
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
LOL arme kerel
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
LOL arme kerel
Hoezo? Misschien heeft híj het wel heel erg naar z'n zin.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:32
Bob De Bouwer
Bob De Bouwer is offline
ja, nee. ik herken de mannelijke kant dus.

ik zoen en vinger wat beter en heb een iets grotere denk ik, maar probleem is dus dat ik te snel kom.
stel 'm op z'n gemak is advies voor jou. advies voor hem: volg je gevoel. sex is geen zakelijke aangelegenheid
Oud 30-01-2003, 13:33
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hoezo? Misschien heeft híj het wel heel erg naar z'n zin.
Hmm. als zn vriendin zulke topics over hem maakt.. Lijkt me toch kut
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 13:45
DeSSie
DeSSie is offline
Whahaha kraak maar raak ofzow

Fock op voor die kill
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:48
Rex Fanny
Rex Fanny is offline
Eh mystery, vind je 't verstandig dit soort dingen te posten terwijl je foto gewoon in je profiel staat? Dat snap ik al niet. En om al na een paar dagen te wanhopen dat de sex niks is ... Misschien dat je vriend bang is het niet goed te doen omdat jij duidelijk wat ervarener bent. Laat hem merken (als je wil) dat het allemaal niet zo erg is en het wordt vast beter.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:13
alwaysgood
alwaysgood is offline
maak het dan uit, als je vindt dat hij er niks van kan. Je moet het positieve van iemand inzien
Oud 30-01-2003, 16:24
eztah
eztah is offline
Je moet het hem vertellen en ervover praten. Want een goed seksleven is belangrijk als je bij elkaar bent. Je ergert je er nu al aan en dat wordt steeds erger.
Ik zou hem gewoon subtiel vertellen dat jij toch wel anderen dingen gewent bent op het gebied van seks. Je moet maar denken: hij weet waarschijnlijk niet beter en zal het alleen maar fijn vinden als hij 'beter' wordt in bed. Begin gewoon met aanwijzingen geven, als subtiliteit niet werkt zeg het dan gewoon recht in zn gezicht, en moedig hem vooral aan als het beter gaat, daar wordt hij dan weer zekerder door.
Het is echt belangrijk dat je het doet, want het is zonde om het hierdoor te laten verpesten!

P.S Je hebt vsn Durex hele goede condooms voor langer genot: er zit een spulletje in wat zorgt dat je langer door kan gaan en die werken echt goed
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:29
David
David is offline
als ie een beetje gek op jou is dan kan ie toch best wel wat van jou aannemen en leren zodat het voor jou ook wat prettiger is ?

lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 16:38
Mike
Mike is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sja. Als hij echt zo slecht is, moet je het hem natuurlijk leren. Als hij het niet wil of kan leren, moet je voor jezelf beslissen wat belangrijk is in je relatie (GOD, wat haat ik dat woord toch!).

het woord belangrijk?

maar ff zonder tieten, t klinkt inderdaad niet echt leuk, misschien kun je er een spel van maken ofzo? (mannen schijnen te kunnen leren uit spelletjes) of stuur em naar www.sexwoordenboek.nl en EIS dat hij alles uit zn hoofd leert
Oud 30-01-2003, 20:18
Verwijderd
't is toch de bedoeling dat jij zuigt in bed?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:41
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
eXo schreef:
't is toch de bedoeling dat jij zuigt in bed?
K wou net zeggen Misschien doet ze dat wel helemaal niet, en neemt ie op deze manier wraak

Back ontopic: ik vind het eigenlijk niet echt sympathiek overkomen zoals je over hem praat. Probeer er gewoon openlijk over te praten, en wees vooral duidelijk. Misschien geef je hem te subtiele 'hints', en begrijpt ie die niet... Jongens hebben soms de keiharde waarheid nodig
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef:
Jongens hebben soms de keiharde waarheid nodig
'Als je spam-mails over Penis Enlargement nou eens níet meteen verwijdert'

Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 09:15
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
Citaat:
DeSSie schreef:
Whahaha kraak maar raak ofzow

Fock op voor die kill

hahaha damn dr gebruiken echt meer mensen dat woord kill

zit zekers in amsterdam op school!
ff ontopic:
meisj, ik zou het er met je vriend over hebben, klaaaaaaar
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
, klaaaaaaar [/B]
das het punt ook, tevroeg klaar!, probeer die nieuwe Durex Performa eens, en pak em eens bij zijn prostaat (zie ander topic) schijnt te werken......leef je gewoon helemaal uit op die gozer, en laat em ff merken hoe het ook kan!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 09:28
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef:
das het punt ook, tevroeg klaar!, probeer die nieuwe Durex Performa eens
dat helpt inderdaad heel goed
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:03
DeSSie
DeSSie is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:
hahaha damn dr gebruiken echt meer mensen dat woord kill

zit zekers in amsterdam op school!
ff ontopic:
meisj, ik zou het er met je vriend over hebben, klaaaaaaar
Mwja ik woon 2 min lopen van a'dam zuid oost en zit er op scool mwja
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 12:25
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Kamasutra
Oud 31-01-2003, 12:31
M19
M19 is offline
Ik heb hier weinig ervaring mee.
De personen die ik heb gehad waren allemaal goed.

Maar misschien heeft hij dingen meegemaakt waardoor hij zo slecht is.
Misschien helpt het om hem ernaar te vragen en hierover te praten.

Wel goed van je dat je eerlijk bent tegen hem. alleen kan ik me vanuit zijn standpunt voorstellen dat zo'n berichtje erg lullig overkomt zeker wanneer hij hier problemen mee heeft.Dan voelt hij zich natuurlijk niet echt serieus genomen.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 14:12
Justice
Justice is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
laatst zei hij tegen mij dat het bij mij alleen om seks draait, omdat ik hem voor de gein een smsje stuurde met : gefeliciteerd, u wint een waardebon voor een keer gratis seks!
hij zei dat dit hoerig overkwam.
Goddamnit, das wel raar zeg... Boos worden om zo'n SMSje? Ik zou het zwaar relaxt vinden!

Citaat:
*mystery* schreef:
Seks is niet alles, maar ik zou het wel leuk vinden als hij wat leert als ik hem wat zeg... wat moet ik nou doen???
Das een moeilijke... Ik denk dat je hem moet motiveren... maar dat had je al gedaan... Ik kan er persoonlijk niet met mijn kop bij dat hij niets leert, ik bedoel, een Ezel stoot zich toch ook nooit 2x tegen eenzelfde steen?!
Oud 01-02-2003, 00:05
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
hmm, bij te vroeg komen wil het bij mij altijd helpen als ik onderop lig. Dan houd ik het langer vol. Zelfs langer dan m'n ex want die kwam op haar beurt dan weer erg snel als ze bovenop zat
Oud 01-02-2003, 00:23
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hem betere aanwijzingen geven, lmd. verder denk ik dat je overdrijft, en ben je zeker dat jij wel zo'n goede lovepartner bent?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 00:45
Questor
Questor is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
Hij likt alsof er een halfdooie vis tussen je benen ligt
Got a point there.
Oud 01-02-2003, 01:21
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Questor schreef:
Got a point there.
das dus wel de uitspraak van de dag hč
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 02:54
coecie
coecie is offline
Citaat:
nare man schreef:
[onzinnig en offtopic mode]nare man... ik hou van je!!! ik hŕŕt dat woord ook...[/onzinnig en offtopic mode]
maar in ieder geval... ja het is kut en als er helemaal geen verbetering in komt, dan zal het toch wel slecht gaan enzo want dan krijg je ook het idee dat je onaantrekkelijk bent en bla en ontevredenheid is altijd verkeerd.
Probeer hem zo snel mogelijk (beetje subtiel mag, moet zelfs, maar niet tč want jongens begrijpen hints niet. helemaal niet) te leren hoe het werkt en hoe je het wil, want dit is echt kut
Oud 01-02-2003, 12:05
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
ik was al een tijdje verliefd op M, hij bleek nog verliefder op mij te zijn. Beide hebben we onze relaties afgekapt.
Sinds kort gaan we met elkaar naar bed. we hebben allebei al twee bedpartners gehad. ik heb wel langere relaties gehad dan hij, maar goed, als je twee partners hebt gehad kan je toch wel aannemen dat je daar een beetje van hebt geleerd.
NIET DUS!!! Hij bakt er echt niks van!!! hij zoent nu wat beter dan eerst, maar dat was eerst ook niks. In bed issie al helemaal slecht!! Hij likt alsof er een halfdooie vis tussen je benen ligt, hij sabbelt aan m'n tepels, kan totaal niet vingeren, heeft een zeer klein gevalletje, en komt binnen een minuut klaar... en echt lekker neuken kannie ook al niet....
in andere woorden: hij kan er echt niks van. ik probeer hem heel subtiel wat dingen over mijn lichaam te leren, maar volgens mij steekt ie er niet echt veel van op. laatst zei hij tegen mij dat het bij mij alleen om seks draait, omdat ik hem voor de gein een smsje stuurde met : gefeliciteerd, u wint een waardebon voor een keer gratis seks!
hij zei dat dit hoerig overkwam. ik werd heel boos op hem, en heb hem gezegd dat het mij helemaal niet alleen maar om seks gaat, maar om het lol hebben samen, want ik kan wel ontzettend met hem lachen. ik heb hem duidelijk gezegd dat als ik voor de seks zou blijven, ik al lang weg was geweest, omdat ie helemaal niet zo goed is in bed. later heb ik mijn excuses hiervoor aangeboden, omdat het natuurlijk toch vrij lullig is om dit te zeggen, en heb tegen hem gezegd dat ie mijn lichaam wat beter moet leren kennen.

kom maar es bij mij langs dan
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 13:58
Muizzz
Muizzz is offline
mijn vriendje is een sexgod
Oud 01-02-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Muizzz schreef:
mijn vriendje is een sexgod
Je hebt toch niet stiekem mijn vriendje hč?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 16:36
*mystery*
*mystery* is offline
even voor de duidelijkheid: hij weet niet dat ik dit heb geschreven. zoiets zou wel erg lullig zijn. maar even ontopic, ik heb hem heel duidelijk gezegd hoe alles moet: ik heb op zijn hand voorgedaan hoe hij moet beffen, op zijn tepels voor gedaan hoe hij moet likken, hem laten kijken hoe je moet vingeren, ik heb zijn hand gepakt om het voor te doen, maar hij blijft het op zijn eigen manier doen...
als ik bovenop ga komt ie ook heel snel klaar... dus dat is het niet. voorspel moeten we al helemaal niet doen, want als ik hem pijp of aftrek dan komt ie helemaal snel. volgens hem maak ik hem te geil en kwam ie bij zijn vorige vriendinnen niet zo snel...
ik vind dat ik hem genoeg hints heb gegeven... ik ga het niet uitmaken om zoiets als seks. dat moet je gewoon leren, en het is zeker niet het belangrijkst in een relatie, maar ja, ik stoor me er wel een beetje aan...

p.s. als ik op die foto met een jongen sta, dan is dat m'n ex. is ook een oude foto trouwens.
Oud 01-02-2003, 16:41
Verwijderd
Je kunt proberen om dan nu nog ééns in de zoveel tijd (niet te vaak, dat is niet leuk voor hem) uit te leggen hoe het beter kan... kun je ook heel 'onschuldig' laten klinken, met een 'hee, probeer dit-en-dit eens?'...
Hij zal het na een tijdje vanzelf langer gaan volhouden... eventueel kan hij tijdens sex aan iets heel anders gaan denken, dan duurt het wel wat langer, maar dat is niet leuk...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
even voor de duidelijkheid: hij weet niet dat ik dit heb geschreven. zoiets zou wel erg lullig zijn.
Offtopic:

laat hem dit topic lezen en doe niet zo zielig over hem achter zijn rug o, dit is inderdaad heel lullig van jem
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:11
Orion16
Orion16 is offline
Hij likt alsof er een halfdooie vis tussen je benen ligt, hij sabbelt aan m'n tepels, kan totaal niet vingeren, heeft een zeer klein gevalletje, en komt binnen een minuut klaar... en echt lekker neuken kannie ook al niet....

Wat ben jij vreselijk achterbaks zeg... Lullig als je vriendje deze link in handen krijgt dan kun je 't wel schudden met je relatie! Wees blij dat-ie om je geeft, sex kan altijd nog en dat is toch ook te leren?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:25
Verwijderd
Ik heb een beetje hetzelfde met mijn "vriend"
(en dan niet de sex.. maar die andere dingen)
vingeren gaat al wat beter.. en zoenen is heel wat beter inmiddels... mischien is het omdat je niet goed op elkaar afgestemd bent? als je je aan elkaar aanpast is het veel beter.
Mijn "vriend" kan ruw zijn.. en sommige dingen (hij mag nog echt wat over het vrouwen lichaam leren) denk ik echt van.. sjee... rustig... weet je dat niet eens. ( En ik ben niet zn eerste meisje ofzo.. hij heeft al jaren meisjes dus dat snap ik ook echt niet) Hij kan bijvoorbeeld mn bh niet los krijgen. zegt hij "ja denk je dat ik ervaring heb ofzo niet dus" Ik was vrij verbaasd
Ach, niet dat ik zo geweldig zal zijn...
Sommige dingen is hij goed in en andere heb ik echt zoiets van *zucht* gewoon subtiel hem leiden... heb bij mij gemerkt dat dat werkt. en anders, maar er es een geintje over.. meestal dringt dat ook wel door. (zolang je lief blijft )
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:26
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
[B]

Wat ben jij vreselijk achterbaks zeg... Lullig als je vriendje deze link in handen krijgt dan kun je 't wel schudden met je relatie! Wees blij dat-ie om je geeft, sex kan altijd nog en dat is toch ook te leren?
blablabla... hij krijgt deze link echt niet in handen, issie te oud voor, hij kijkt niet meer op dit soort sites.
Oud 02-02-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
blablabla... hij krijgt deze link echt niet in handen, issie te oud voor, hij kijkt niet meer op dit soort sites.
sorry, maar ik zou me kapot lachen hoor als ie er wel achterkwam.

Maar als je zo'n topic neer zet en hem zo belachelijk maakt ben je wel heel diep gezonken, ik zou maar ff gaan nadenken of t nog wel waard is en of je wel genoeg van hem houdt, t is echt niet zo dat hij alles moet doen in bed, jij zou ook weleens boven op kunnen gaan en zelf iets bepalen.(of denk ik hierdoor nogal achterlijk, zou kunnen hoor, maar als ik geen plezier in bed zou hebben zou ik er toch iets van proberen te maken ipv hem af te gaan zeiken op internet,alsof t dan ineens beter wordt in bed.) jij zit hem wel belachelijk te maken hier, met hij kan niks en blablabla maar misschien zou t eens handig zijn als jij ook je poten uit stak in bed.
En misschien denkt hij wel t zelfde over jou, je weet maar nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:22
Verwijderd
Jezus, stelletje fatsoensrakkers. Val haar toch niet zo aan. Niet iedereen is zo PC als jullie.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:35
Verwijderd
hee mensen die haar allemaal aanvallen omdat ze hulp vraagt... ik kan me voorstellen dat ze 't niet leuk vindt als-ie slecht is en eerst even peilt hoe ze er het beste voor kan zorgen dat-ie vooruit gaat zónder dat ze hem kwetst... en als ze dat dan op een beetje harde manier schrijft, láát haar...

sweetsterretje heeft wel een punt met wat ze schrijft
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:46
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
sorry, maar ik zou me kapot lachen hoor als ie er wel achterkwam.

Maar als je zo'n topic neer zet en hem zo belachelijk maakt ben je wel heel diep gezonken, ik zou maar ff gaan nadenken of t nog wel waard is en of je wel genoeg van hem houdt, t is echt niet zo dat hij alles moet doen in bed, jij zou ook weleens boven op kunnen gaan en zelf iets bepalen.(of denk ik hierdoor nogal achterlijk, zou kunnen hoor, maar als ik geen plezier in bed zou hebben zou ik er toch iets van proberen te maken ipv hem af te gaan zeiken op internet,alsof t dan ineens beter wordt in bed.) jij zit hem wel belachelijk te maken hier, met hij kan niks en blablabla maar misschien zou t eens handig zijn als jij ook je poten uit stak in bed.
En misschien denkt hij wel t zelfde over jou, je weet maar nooit.
tzou misschien handig zijn als je de volgende keer alles leest voordat je gaat replyen. wat ik namelijk al eerder schreef: voorspel zit er al helemaal niet in, want dan komt ie helemaal snel...
en: ik ben al een paar keer on top gegaan, maar dit maakt ook niet veel uit...

ik wil hem echt wel plezier geven, maar hij komt zo snel als ik dat doe. vaak als ik hem aan het aftrekken of pijpen ben, zegt ie dat ik moet stoppen, anders komt ie al

Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:46
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
hee mensen die haar allemaal aanvallen omdat ze hulp vraagt... ik kan me voorstellen dat ze 't niet leuk vindt als-ie slecht is en eerst even peilt hoe ze er het beste voor kan zorgen dat-ie vooruit gaat zónder dat ze hem kwetst... en als ze dat dan op een beetje harde manier schrijft, láát haar...

sweetsterretje heeft wel een punt met wat ze schrijft
thank you... jij vat um tenminste...
Oud 02-02-2003, 17:52
Orion16
Orion16 is offline
Ja, blablabla'blaat wat je wilt *Mistery* maar het is toch best wel diep gezonken om je vriendje zo zwart te maken... En als een grappenmaken hier je vriendje kent en deze link door zou geven
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:12
*mystery*
*mystery* is offline
doen ze niet. kap met zeiken. dit is mijn manier hoe k het tegen anderen vertel. ik vertel het niet zo tegen hem natuurlijk (zoals ik al eerder zei). als jij denkt dat ik diep ben gezonken; leuk voor jou. hou dat lekker voor je, aan dat soort replys heb ik niks
Oud 02-02-2003, 18:30
eztah
eztah is offline
Wat ik al eerder hier heb geschreven, neem die condooms van Durex, Performa heten ze. Daar kan je echt een stuk langer mee doorgaan, geloof me.

Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:33
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
eztah schreef:
Wat ik al eerder hier heb geschreven, neem die condooms van Durex, Performa heten ze. Daar kan je echt een stuk langer mee doorgaan, geloof me.

thnx, zal ze proberen. I'll let you know!!!
Oud 02-02-2003, 18:34
eztah
eztah is offline
Transparante,
Gevormde condooms van natuurlijke rubber latex,
voorzien van een speciaal glijmiddel dat helpt om het hoogtepunt uit te stellen en de seksuele opwinding te verlengen voor langdurige seks.
Verpakking 12 stuks

Graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:27
*mystery*
*mystery* is offline
HAHAHAHA LOL!!! ik kom echt niet meer bij!!! we hebben die condooms geprobeerd... en nou kwam ie helemaal niet meer!!!

Regels voor berichten