![]() |
||
![]() |
Citaat:
het woord belangrijk? ![]() maar ff zonder tieten, t klinkt inderdaad niet echt leuk, misschien kun je er een spel van maken ofzo? (mannen schijnen te kunnen leren uit spelletjes ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hier weinig ervaring mee.
De personen die ik heb gehad waren allemaal goed. Maar misschien heeft hij dingen meegemaakt waardoor hij zo slecht is. Misschien helpt het om hem ernaar te vragen en hierover te praten. Wel goed van je dat je eerlijk bent tegen hem. alleen kan ik me vanuit zijn standpunt voorstellen dat zo'n berichtje erg lullig overkomt zeker wanneer hij hier problemen mee heeft.Dan voelt hij zich natuurlijk niet echt serieus genomen. groetjes |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
maar in ieder geval... ja het is kut en als er helemaal geen verbetering in komt, dan zal het toch wel slecht gaan enzo want dan krijg je ook het idee dat je onaantrekkelijk bent en bla en ontevredenheid is altijd verkeerd. Probeer hem zo snel mogelijk (beetje subtiel mag, moet zelfs, maar niet tč want jongens begrijpen hints niet. helemaal niet) te leren hoe het werkt en hoe je het wil, want dit is echt kut
||
Citaat:
|
![]() |
|
even voor de duidelijkheid: hij weet niet dat ik dit heb geschreven. zoiets zou wel erg lullig zijn. maar even ontopic, ik heb hem heel duidelijk gezegd hoe alles moet: ik heb op zijn hand voorgedaan hoe hij moet beffen, op zijn tepels voor gedaan hoe hij moet likken, hem laten kijken hoe je moet vingeren, ik heb zijn hand gepakt om het voor te doen, maar hij blijft het op zijn eigen manier doen...
als ik bovenop ga komt ie ook heel snel klaar... dus dat is het niet. voorspel moeten we al helemaal niet doen, want als ik hem pijp of aftrek dan komt ie helemaal snel. volgens hem maak ik hem te geil en kwam ie bij zijn vorige vriendinnen niet zo snel... ik vind dat ik hem genoeg hints heb gegeven... ik ga het niet uitmaken om zoiets als seks. dat moet je gewoon leren, en het is zeker niet het belangrijkst in een relatie, maar ja, ik stoor me er wel een beetje aan... p.s. als ik op die foto met een jongen sta, dan is dat m'n ex. is ook een oude foto trouwens.
|
Verwijderd
|
Je kunt proberen om dan nu nog ééns in de zoveel tijd (niet te vaak, dat is niet leuk voor hem) uit te leggen hoe het beter kan... kun je ook heel 'onschuldig' laten klinken, met een 'hee, probeer dit-en-dit eens?'...
Hij zal het na een tijdje vanzelf langer gaan volhouden... eventueel kan hij tijdens sex aan iets heel anders gaan denken, dan duurt het wel wat langer, maar dat is niet leuk... |
![]() |
|
Hij likt alsof er een halfdooie vis tussen je benen ligt, hij sabbelt aan m'n tepels, kan totaal niet vingeren, heeft een zeer klein gevalletje, en komt binnen een minuut klaar... en echt lekker neuken kannie ook al niet....
Wat ben jij vreselijk achterbaks zeg... Lullig als je vriendje deze link in handen krijgt dan kun je 't wel schudden met je relatie! Wees blij dat-ie om je geeft, sex kan altijd nog en dat is toch ook te leren? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een beetje hetzelfde met mijn "vriend"
(en dan niet de sex.. maar die andere dingen) vingeren gaat al wat beter.. en zoenen is heel wat beter inmiddels... mischien is het omdat je niet goed op elkaar afgestemd bent? als je je aan elkaar aanpast is het veel beter. Mijn "vriend" kan ruw zijn.. en sommige dingen (hij mag nog echt wat over het vrouwen lichaam leren) denk ik echt van.. sjee... rustig... weet je dat niet eens. ( En ik ben niet zn eerste meisje ofzo.. hij heeft al jaren meisjes dus dat snap ik ook echt niet) Hij kan bijvoorbeeld mn bh niet los krijgen. zegt hij "ja denk je dat ik ervaring heb ofzo ![]() ![]() Ach, niet dat ik zo geweldig zal zijn... Sommige dingen is hij goed in en andere heb ik echt zoiets van *zucht* gewoon subtiel hem leiden... heb bij mij gemerkt dat dat werkt. en anders, maar er es een geintje over.. meestal dringt dat ook wel door. (zolang je lief blijft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je zo'n topic neer zet en hem zo belachelijk maakt ben je wel heel diep gezonken, ik zou maar ff gaan nadenken of t nog wel waard is en of je wel genoeg van hem houdt, t is echt niet zo dat hij alles moet doen in bed, jij zou ook weleens boven op kunnen gaan en zelf iets bepalen.(of denk ik hierdoor nogal achterlijk, zou kunnen hoor, maar als ik geen plezier in bed zou hebben zou ik er toch iets van proberen te maken ipv hem af te gaan zeiken op internet,alsof t dan ineens beter wordt in bed.) jij zit hem wel belachelijk te maken hier, met hij kan niks en blablabla maar misschien zou t eens handig zijn als jij ook je poten uit stak in bed. En misschien denkt hij wel t zelfde over jou, je weet maar nooit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hee mensen die haar allemaal aanvallen omdat ze hulp vraagt... ik kan me voorstellen dat ze 't niet leuk vindt als-ie slecht is en eerst even peilt hoe ze er het beste voor kan zorgen dat-ie vooruit gaat zónder dat ze hem kwetst... en als ze dat dan op een beetje harde manier schrijft, láát haar...
sweetsterretje heeft wel een punt met wat ze schrijft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en: ik ben al een paar keer on top gegaan, maar dit maakt ook niet veel uit... ik wil hem echt wel plezier geven, maar hij komt zo snel als ik dat doe. vaak als ik hem aan het aftrekken of pijpen ben, zegt ie dat ik moet stoppen, anders komt ie al
Laatst gewijzigd op 02-02-2003 om 16:48. |
![]() |
||
Citaat:
|
doen ze niet. kap met zeiken. dit is mijn manier hoe k het tegen anderen vertel. ik vertel het niet zo tegen hem natuurlijk (zoals ik al eerder zei). als jij denkt dat ik diep ben gezonken; leuk voor jou. hou dat lekker voor je, aan dat soort replys heb ik niks
||
Citaat:
|
|