Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 14:54
Noortjuh
Noortjuh is offline
...zodra je, je rot voelt???
Aan sommige mensen kun je niks merken ze gedragen zich gewoon als altijd. Doen net alsof er niks aan het handje is.

Ik daarentegen ben op zo'n moment erg onzeker en daardoor wordt ik stiller ....vooral op school. ik heb dan ook erg veel last van ups and downs
Ik snap dan ook niet dat sommige mensen altijd maar vrolijk en blij kunnen doen.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 14:59
Marc S
Marc S is offline
Het verandert wel, maar zonder vast patroon. De ene keer doe ik alsof niets aan de hand is, de andere keer zie je het gewoon aan mij.

Meestal verberg ik het denk ik, totdat ik me zo rot voel dat het niet meer anders kan en dan slaat mijn hele gedrag om... dan word ik erg stil, kijk nogal boos (volgens anderen ), word bleek in mijn gezicht, verzorg mezelf niet meer goed, enz...

Dan zie je bij mij dat het echt fout gaat
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:59
Verwijderd
Mijn gedrag verandert idd sterk, maar als ik niet wil dat anderen het merken dan kan ik het ook heel goed verborgen houden en heel vrolijk doen (voor zover ik dat ben)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 15:04
*BJ*
*BJ* is offline
ja mijn gedrag verandert zeker....vooral bekenden merken het: Ik wordt agressief mmmmmmmmmm da's nie bepaalt positief.
Maar ik kan het ook verbergen en super VROLIJK gaan doen. Ik ben geen luisterend oor maar ook niet een persoontje dat overal langskomt met zun problemen....intgendeel ik hou alles binnen.
maar op dit moment ben ik wel redelijk vrolijk.....en jah ik kan ook nie echt begrijpen dat sommige mensen altijd maar vrolijk en blij doen maar ik denk dat ze het gewoon niet laten merken als ze zich rot voelen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:40
Eva*
Eva* is offline
Meestal verandert m'n gedrag dan wel ja.

Ik begrijp ook niet dat de meesten altijd zo vrolijk kunnen doen.
En ik begrijp eigenlijk ook niet waarom het een gewoonte is om altijd blij te doen op momenten dat ze dat eigenlijk niet zijn.
Iedereen weet dat mensen ook minder leuke gevoelens hebben, anderen (en jezelf) worden dan alleen maar voor de gek gehouden.

[Dit bericht is aangepast door E.v.a (10-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 22:39
Ninnoc
Ninnoc is offline
soms zie je nix, ben ik steeds beter in
maar soms dan moet ik ff iemand helemaal veroot schelden, gelukkig heb ik nu iemand die weet dat ik me zo afreageer en zich er dus nix van aan trekt, dus die scheld ik altijd uit
Oud 11-01-2002, 01:42
MrOizo
MrOizo is offline
Gezellig Neem je ook een kopje thee of koffie erbij?
Oud 11-01-2002, 02:03
soulless
soulless is offline
Meestal als ik me rot voel zoek ik een vriend op die er net zo over denkt... Sleep 3 kratten bier naar je kamer, een fles wodka om af te sluiten, wie het eerste omvalt betaalt en wie overblijft zorgt dat iedereen op een bank onder een deken met een emmertje terecht komt... Is alles zo weer ok
Oud 13-01-2002, 11:06
*BJ*
*BJ* is offline
Citaat:
soulless schreef:
Meestal als ik me rot voel zoek ik een vriend op die er net zo over denkt... Sleep 3 kratten bier naar je kamer, een fles wodka om af te sluiten, wie het eerste omvalt betaalt en wie overblijft zorgt dat iedereen op een bank onder een deken met een emmertje terecht komt... Is alles zo weer ok
echt?????????
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 11:08
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Wel, als ik me slecht voel, dan ga ik me MEGA-sarcastisch gedragen, en probeer ik vooral de mensen in men omgeving wijs te maken dat het me allemaal geen zak meer kan schelen.

Meestal lukt het wel, maar als iemand me dan goed kent, merkt die dan wel dat er wat mis is met muh
Oud 13-01-2002, 11:24
Faery
Faery is offline
Hmm, ik word heel kortaf, elke reactie van me iz sarcastisch, en ben behoorlijk snel geirriteerd.
Oud 13-01-2002, 13:17
Snufje
Snufje is offline
Zeker weten.. Hoe jammer ik het ook vind, ik ga dan heel irritant op personen reageren en ik heb echt zoiets van : "rot op".. Ik antwoord superkortaf en niemand kan wat goed doen..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:44
LaLaH
LaLaH is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Zeker weten.. Hoe jammer ik het ook vind, ik ga dan heel irritant op personen reageren en ik heb echt zoiets van : "rot op".. Ik antwoord superkortaf en niemand kan wat goed doen..
Heb ik ook.. huhuu Maar soms schreeuw ik t uit en IK heb dan ook meestal gelijk als er ruzie iss..
Oud 14-01-2002, 08:43
odysseus17
odysseus17 is offline
Bij mij merkt vrijwel niemand dat, behalve een paar hele goede vrienden/vriendinnen. Maar dat ik dan verander, is zeker!
Reageren

Regels voor berichten