Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2001, 17:55
pompelmoesappeltje
pompelmoesappeltje is offline
'K vroeg het mij af want het merendeel van de mensen op psychologie en op het forum hoor je wel is zeggen dat ie het niet meer ziet zitten enzoow .....zelf ben ik best wel gelukkig enzoow maar laatste tijd zit ik vaker en vaker in "een dipje (zeg maar dip ) soms heb ik dan weer buien dat ik denk dak de gelukkigste persoon op aarde ben , heel vaaag

jullie ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2001, 17:57
Marc S
Marc S is offline
Mjah, bij mij verschilt het bijna per dag... vandaag voel ik me wel redelijk, morgen kan heel anders zijn; dat weet ik nog niet.

Maar om misschien een antwoord op je vraag te geven: toen ik op dit forum kwam, was ik erg down; kan zijn dat dit meerdere mensen hier wel het geval is / was...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:00
Marcade
Marcade is offline
Wat is 'volkomen'.

Ik ben redelijk blij en gelukkig met wat ik heb, nu .. met mijzelf en mijn leven.

Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:03
pompelmoesappeltje
Citaat:
Marc S schreef:
Mjah, bij mij verschilt het bijna per dag... vandaag voel ik me wel redelijk, morgen kan heel anders zijn; dat weet ik nog niet.

Maar om misschien een antwoord op je vraag te geven: toen ik op dit forum kwam, was ik erg down; kan zijn dat dit meerdere mensen hier wel het geval is / was...

Heb ik oowk , als ik sommige topics lees hier en elders van mensen die zelfmoord enzow willen plegen werkt dat ontzettend op men humeur en hoe ik me voel enzo probeer ik weg te blijven maar lukt me toch niet
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:04
pompelmoesappeltje
Citaat:
Marcade schreef:
Wat is 'volkomen'.

Ik ben redelijk blij en gelukkig met wat ik heb, nu .. met mijzelf en mijn leven.

met volkomen bedoel ik nie da je nooit ongelukkig bent ofzoo of is een mindere dag hebt ofzoo ... maar da je over het algemeen best wel gelukkig bent met jezelf enz... zoals jij

Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 18:05
pienie
Eerlijk gezegd ben ik pas gelukkig als...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 19:23
pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ik heb 9 maanden geleden het geluk gevonden, en dat is men vriend. Pakweg een jaar geleden, was ik een totaal andere meid, ik kon geen vrede sluiten met mezelf, was ruw tegen iedereen, voelde me nutteloos en voor mij leek het leven niets meer waard. Ik heb veel met zelfmoord-gedachten gezeten.. en dankzij men vrienden heb ik die uit men hoofd gezet. Het geluk is volgens mij wel voor de meeste mensen weggelegd, alleen moet je geduld hebben.. het komt niet vanzelf op een, twee, drie.. Maar vroeg of laat, lacht het geluk iedereen toe..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2001, 19:43
Verwijderd
Ik ben volkomen gelukkig, soms beetje ochtendhumeurtje of sjaggie, máár ook dan ben ik onwijs gelukkig
(vorig jaar was ik absoluut niet gelukkig overigens, nu wel )
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 16:58
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Jah, ik ben volkomen gelukkig...
Maar dat wisten de meesten volgens mij al wel...
Oud 30-11-2001, 17:07
Verwijderd
Volkomen gelukkig ben ik niet, onvolkomen gelukkig wel. Er is (bijna) altijd nog wel iets wat je zou willen veranderen, anders valt er toch ook niks meer te leven?

Die buien zijn (vaak) een onderdeel van de puberteit. Afgezaagd, maar vaak waar...helaas. Maar 't voordeel is wel: over het algemeen gaan ze weer over.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2001, 17:19
Verwijderd
tja ik kan wel zeggen dat ik gelukkig ben ja ..

Ik bedoel ik sta vrolijk op en ik ga weer vrolijk naar bed ..
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 10:50
odysseus17
odysseus17 is offline
Ik voel me tegenwoordig weer hartstikke gelukkig!
Oud 15-01-2002, 11:00
Verwijderd
ja dus

ik niet... damn... inhaalslag...

watch it for maanmeisje
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 11:41
soulless
soulless is offline
Niet echt... Ik ben af en toe wel een paar uur heel happy, denk ik dat alles goed gaat maar dat is al snel weer over

Bleh, mijn zielige gedoe toch altjd
Oud 15-01-2002, 18:21
pati
pati is offline
Citaat:
soulless schreef:
Niet echt... Ik ben af en toe wel een paar uur heel happy, denk ik dat alles goed gaat maar dat is al snel weer over

Bleh, mijn zielige gedoe toch altjd
Heb ik ook altijd.. Ik heb de laatste tijd nogal veel huilbuien.. meestal niet lang, maar toch tegenwoordig minstens iedere week...Ik zie het dan allemaal niet meer zitten enzow
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 20:59
punkyfish
punkyfish is offline
noop
Oud 15-01-2002, 21:01
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
pati schreef:
Ik heb de laatste tijd nogal veel huilbuien.. meestal niet lang, maar toch tegenwoordig minstens iedere week...
ik eerst elke dag minstens 1x, maar is vanzelf gestopt, kweet niet waarom
Oud 15-01-2002, 21:39
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Volkomen gelukkig ben ik niet, onvolkomen gelukkig wel. Er is (bijna) altijd nog wel iets wat je zou willen veranderen, anders valt er toch ook niks meer te leven?

Die buien zijn (vaak) een onderdeel van de puberteit. Afgezaagd, maar vaak waar...helaas. Maar 't voordeel is wel: over het algemeen gaan ze weer over.
idd, alles kan altijd beter. Maar ik denk dat als je kan stellen dat als je het prima vind zoals het nu gaat en daar blij mee kan zijn dat je jezelf dan wel gelukkig kan noemen.
Reageren

Regels voor berichten