Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zorgen dat het vaak toch weer hetzelfde is. leuk en gezellig zonder vervelende verrassingen. me niet overal te druk om maken. boeie dat ik weer een 1 heb voor natuurkunde volgend jaar doe ik het over en haal me VWO toch nog.
het voordeel van school is is dat het duidelijk is(je weet precies wat je moet doen en wanneer owkee dat ik er niks van snap is weer iets anders). maar duidelijkheid is iets wat ik nu wil. op alle vlakken. In die duidelijkheid ga ik proberen rust te vinden. hoop ik.. Nora
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() hmmz succes voor jou ![]()
|
Ik zat zelf ook wel een beetje te denken aan Yoga ofzo, daar schijn je ook heel rustig van te worden. En dat is dan ook ongeveer 1 uur per week...
Of iets bij de fysiotherapeut, massage ofzo, dat werd mij aangeraden door een soort vriendin van mij. In de zomervakantie masseerde ze mij veel, en dat was echt lekker! Maar ze woont heel ver weg, en ik zie haar bijna nooit meer. Ook nog een tip voor iedereen: Ga us met iemand praten die je niet kent, of bijna niet kent, maar die wel open staat voor je problemen. Dat heb ik met andere dingen (problemen met mn ouders) wel gedaan, en dat heeft toen heel positief geholpen. Maarjah, ik sta nu niet in de makkelijke positie waarin ik toen stond.... Maar voor iedereen.... veeeeeel suc6!
|
![]() |
Heeft het ook met faalangst te maken? Dat je bang bent voor slecht punten.. heb ik zelf ook enorme last van.. Ik heb met school geregeld dat ik alleen doe wat ik kan en aangeef als ik het niet aankan...
Maar blijf naar school gaan.. ook al doe je niks. klinkt misschien raar , maar is wel het beste. succes pati |
![]() |
|
dat lijkt me wel heel erg fijn, als je dat zo met school regelt, maar ga je dan niet heel erg achterlopen?
Verder denk ik zeker dat het iets met faalangst te maken heeft. En ook veel met perfectionisme (staat in verband met faalangst). De beste vraag die je jezelf op dit moment kunt stellen is: en wat als ik het nu niet goed doe, als ik gewoon rust néém? Wat gaat er dan fout? Ik ben ook hard aan het oefenen, maar het lukt nog niet echt....
|
![]() |
Herkenbaar.. Wat ik heb gedaan (het staat al ergens, maar ik zal het nog maar een keer vertellen) is een blanco boek kopen en daar mooie herinneringen en mooie plaatjes en teksten in plakken. Huiswerk komt er ook in. Dan vermeng je de mooie dingen met school en is het leuk om je agenda te pakken.
Ik heb iets tastbaars nodig om iets voor elkaar te krijgen en tot nu toe ben ik er tevreden over. ![]()
|
![]() |
ik heb ongeveer hetzelfde. die gedachtes die de hele tijd door je hoofd heenspoken. als mensen je wat vragen kan je geen antwoord geven, je kan er namelijk niet over nadenken.. je twijffelt de hele tijd tussen ja en nee. bij mij wordt het dan meestal 'ja en nee' ik vind m'n rust in sport. laatst ben ik om 10uur s avonds gaan hardlopen.. gelukkig heb ik 2x per week hockey, anders zou ik het helemaal niet uithouden.
suc6, Jenn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik praat met 2 mensen op school.... en ik ben in therapie bij het riagg... maar met dit probleem kan school in ieder geval niet echt helpen en bij het riagg... tsja.. ook niej echt... er bestaat gewoon geen oplossing.... school is gewoon klote en je moet het gewoon doen, of bij supermarkt gaan werken, zucht...
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu een maand vrijstelling gehad van lessen... Ik moest wel naar school komen maar ik hoefte niet naar de lessen, geen huiswerk te maken en geen repetities ed.
Ik moest school ff vergeten van iemand daar. Nou, je schiet er echt geen ruk mee op. Ik moet vanaf volgende week weer alle lessen volgen en alles begint weer opnieuw... plus dat ik ongelovelijk achterloop dus alles moet inhalen + bijblijven met waar ze nu zijn... nu heb ik het dus dubbel zo druk. Ik raad het echt iedereen af. Het was heel lekker dat iemand zei dat ik school even moest vergeten, want ik was heel erg in de war en wist niet wat ik moest doen enzow en dan is iemand die zegt wat je moet doen dus heel fijn, ik heb het dan ook blind gevolgd, zonder er een moment overna te denken. En toen ik lekker niets aan school hoefte te doen vond ik dat ook zeer relaxt... mahja, het helpt echt niets. Ooit moet je toch weer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ja, ik snap echt precies wat je bedoelt, maar ik denk dat dat ook komt doordat school-thuis zoveel door elkaar heen lopen. Eenmaal thuis heb je eigenlijk nooit 'rust'omdat er nog allerlei dingen door je hoofd heen spoken en als je dan een kéér rustig zit, voel je je alweer onrustig omdat je nog zoveel eigenlijk moet/kan doen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar das dus niej zo... Het maakt meer uit dan je denkt..... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Liefde & Relatie |
School Verwijderd | 54 | 10-10-2003 02:44 | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |