Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 20:19
lunaatje
lunaatje is offline
ik moet voor het vak godsdienst minimum 1uur zelf les geven over een onderwerp dat ik zelf mag beslissen, natuurlijk mag diet onderwerp niet katten ofzoiets zijn he!
aub help me!!!! geef jullie onderwerpen zo snel mogelijk plss!!!! de onderwerpen hoeven niet rond godsdienst te zijn

[Dit bericht is aangepast door lunaatje (14-01-2002).]
Advertentie
Oud 14-01-2002, 20:24
Eva*
Eva* is offline
Ik denk niet dat dit topic op Psychologie past.

Afijn, hier wat onderwerpen: Kerst, Johannes de Doper, Adam en Eva, moslims, joden, pasen, ...
Oud 14-01-2002, 20:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
De relatie tussen wicca en het christendom.

Vind ik zelf een heel interessant onderwerp.
Oud 14-01-2002, 20:30
basje!
basje! is offline
je leest eerst gewoon een stukkie uit de bijbel voor, en dan vertel je over de 10 (dat waren er toch 10 he?)plagen in egypte, met de moses ( heet ie zo? ik geloof het wel. nou ja in ieder geval dat de nijl bloed wordt enz.)daar ben je wel een uur mee bezig hoor!
Oud 14-01-2002, 20:33
lunaatje
lunaatje is offline
mmja.. ik zal niet tegenspreken dat wicca gn leuk onderwep is maar ik weet er persoonlijk niets vanaf....

mm neen srry denk niet dat zoiets geapreccieerd zal worden binnen de klas over de bijbel
toch beedankt
Oud 16-01-2002, 15:27
kizzy
kizzy is offline
hou ut over de kukluxklan, lekker makkelijk, lekker veel info en reuze interessant! mijn godsdienst lerares vond ut helemaal geweldig *had een 10*
Oud 16-01-2002, 15:28
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
lunaatje schreef:
mmja.. ik zal niet tegenspreken dat wicca gn leuk onderwep is maar ik weet er persoonlijk niets vanaf....
Ga je op zoek naar informatie je zit nu op internet, stikt van de informatie op internet
Oud 16-01-2002, 15:42
wicce
wicce is offline
uh, ja, sorry voor de late reactie guys...

Regels voor berichten