Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Het leven heeft geen zin en zal nooit echt zin hebben. Het is een illusie om te geloven dat het ooit zin zal hebben. Je bent hier om te zorgen dat er meer van je soort komen en om dan weer tot 'stof weder te keren'. Alleen dat het geen zin heeft betekend niet dat je niet gelukkig kan worden en dat je niet tevreden kan zijn, dat heb je geheel zelf in de hand. Ik weet hoe hypocriet ik ben, herken het gevoel en de neiging, maar toch.... ![]() Citaat:
Niet waar, anders was je er nu al niet meer en had je dit nooit gepost. Citaat:
Nee, dat is het niet. Je kan en mag (mijn inziens) niet leven voor anderen alleen. Maar dat doe jij ook niet, analyseer jezelf maar eens. Ik ken je goed genoeg om te weten dat er meer is dan je nu zegt. En dat weet je ook wel, denk ik (of iig hoop ik). Citaat:
Alleen onhou één ding; ik trap je echt je kist uit! *knuf*
|
![]() |
dikke doos die je bent ik weet niet waarom maar ik heb constant het gevoel dat je veel dingen verzint. Neem nou dit en dat van oud en nieuw.
ik denk dat het deels een soort van aandachttrekkerij is. maarja wie ben ik om dat te zeggen veel sterkte ernog mee later je broer ![]() ![]()
|
[Tiesch_ W schreef:
dikke doos die je bent ik weet niet waarom maar ik heb constant het gevoel dat je veel dingen verzint. Neem nou dit en dat van oud en nieuw. ik denk dat het deels een soort van aandachttrekkerij is. maarja wie ben ik om dat te zeggen veel sterkte ernog mee Ik weet dat je er zo over denkt en ik verwacht ook niks anders van jou!!! als je je er zo aan ergert moet je gewoon kappen met erop reageren en dan kunnen we ook gewoon met elkaar omgaan. Ik verwacht niks van jou. [Dit bericht is aangepast door Iotje (16-01-2002).]
|
![]() |
Niet doen doos. Je zou eerst nog een keer komen eten en me helpen die Roemeense aardappelpuree klaar te maken!
![]() (vooral omdat je dan ook direkt de afwas kunt doen) ![]() ![]() ![]() Nou ja, verder heb ik je ook niet zoveel te zeggen, ken je niet echt goed ofzo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ben jij gelukkig, waarom wel of waarom niet. pessimistje | 64 | 21-10-2003 20:40 | |
Muziek |
Is Nederlands zingen niet veel makkelijker dan Engels zingen? Rhinus | 40 | 14-03-2003 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? MazeMouse | 0 | 20-10-2002 18:27 | |
Psychologie |
Weet niet waar te beginnen slisje | 4 | 24-09-2002 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom, is het zijn klootzak2001 | 3 | 03-07-2002 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Songtekst: "Waarom niet vandaag?" apresskier | 1 | 28-05-2002 18:04 |