Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Erg is het.
"Gelijke kansen" zeggen ze dan.. Maar voor iemand als Soetkin, die in het verleden misschien een paar "foute" keuzes gemaakt, geldt dat natuurlijk niet.. Ze is "staatsgevaarlijk". Staatsveiligheid is onze eigenste Belgische Big Brother. Over mijn hebben ze al een dossier sinds ik 3 jaar oud was. Daar zit (nog) niet veel in, maar toch.. Ik vraag me af of de situatie anders was geweest als ik daar in Soetkins plaats had gestaan.
|
Misschien heb je wel gelijk, Quivarum, maar Soetkin Collier heeft helemaal geen neonazistische achtergrond.
Vlaams-nationalistisch en neo-nazistisch zijn dus niet hetzelfde.. Ik vind het nogal belachelijk dat ze niet mag deelnemen aan het songfestival omwille van een jeugdzonde (zoals ze het zelf noemt). Zoiets kan toch alleen maar in deze onstaat Belgie..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik me niet vergis heb ik gisteren op de vlaamse televisie een reportage gezien waarin wordt gezegd dat ze een herdenking van de verjaardag van Hitler of iets dergelijks.
Maar los van dat, zelfs ook al is ze 'alleen maar' een Vlaams Blok achtergrond dan nog is ze een slechte vertegenwoordiger voor een land en mag een televisiestation dus iemand anders kiezen om mee te doen aan een liedjeswedstrijd. |
![]() |
|
Quivarum, het ging over een Rudolf Hess-herdenking in 1996, en ik weet tamelijk zeker dat ze daar niet aanwezig was. Staatsveiligheid kan ook fouten maken, blijkbaar.
Bovendien heeft ze ook niet eens een Vlaams Blok achtergrond..
||
Citaat:
|
|