Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 19:29
machina1985
machina1985 is offline
Wat vinden jullie van ogen?

Ik ben ervan overtuigd dat ogen meer kunnnen zeggen dan 1000 woorden?

zo zou je uit ogen kunnen afleiden dat iemand verliefd op je is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 19:36
Illusive Mask
Illusive Mask is offline
De ogen zijn voor mij een bron van inspiratie. Je kan vaak eruit afleiden of iemand liegt (afdwalende ogen), of iemand enthousiast is over iets (grote pupillen, focus), hoe het met iemand gaat (kleine pupillen = meestal niet zo goed), enz...

Ogen zeggen voor mij het meeste wanneer ik iemand zie
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:51
Verwijderd
Ogen zijn erg belangrijk ja. Je ziet er erg veel aan. Ook verliefdheid, maar ook leugens en andere dingen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:54
dystopia
dystopia is offline
Niet alleen ogen geven zomaar informatie, ook uitstraling en andere vormen van lichaamstaal geven veel weer. Niet alleen woorden zijn een uitlaatklep.

Wanneer je jezelf verschuilt achter een masker van woorden of een lach val je vroeg of laat wel door de mand.
Oud 13-01-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
machina1985 schreef:
Wat vinden jullie van ogen?

Ik ben ervan overtuigd dat ogen meer kunnnen zeggen dan 1000 woorden?

ogen zijn het mooiste, echt sommige mensjes (vooral meisjes ). Hebben van die ogen die zoveel zeggen, als je daar diep in kijkt waauw. En inderdaad ze zeggen ook heel veel

En ik denk wel dat je dat uit iemands ogen kan afleiden ja.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 20:54
MrOizo
MrOizo is offline
Oud 14-01-2002, 08:11
shania
shania is offline
Helemaal mee eens. Ogen zeggen heel veel en daarom kijk ik ook altijd als eerste naar de ogen van een (onbekend) persoon. Ik weet niet hoe je het precies ziet maar je weet het gewoon of althans ik. Als je nog nuttige informatie hierover vindt kun je dat dan even mailen a.u.b??
Liefs Shania
Oud 14-01-2002, 14:28
Mey
Mey is offline
ogen kunnen er voor zorgen dat je je wel of niet op je gemak voelt......
Ja, ogen zijn een heel belangrijk onderdeel van ons lichaam
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:33
Andora
Andora is offline
Ogen geven owk een soort van zekerheid vin ik.
Als iemand tegen muh zegt dat ie om muh geeft, en tegelijkertijd in mun ogen kijkt, ist tog anders...
juh kan owk iemand in de ogen kijken en dan weten wat diegene bedoelt, of voelt.
spiegels van je ziel...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Blackdolfin schreef:

spiegels van je ziel...

juist
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 16:45
miep
miep is offline
ja ze zijn belangrijk
maar mensen die goed kunnen toneel spelen, kunnen het ook faken. kijk maar naar een goede film. daar lijkt "dat meisje" ook hopeloos verliefd op die jongen, terwijl ze hem in werkelijkheid misschien wel haat.
miep
Oud 14-01-2002, 18:04
BlackMystery
BlackMystery is offline
ogen zijn inderdaad de vensters naar het hart en ziel denk ik
je kunt zien hoe iemand zich voelt door gewoon in zijn/haar ogen te kijken
en als je echt verliefde bent spiegelen je ogen dat

Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 18:09
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

ogen zijn het mooiste, echt sommige mensjes (vooral meisjes ). Hebben van die ogen die zoveel zeggen, als je daar diep in kijkt waauw. En inderdaad ze zeggen ook heel veel
Idd,. he-le-maal mee eens! En toch vind ik dan mooie ogen alleen niet genoeg is. De complete uitstraling als geheel vind ik belangrijker
Oud 15-01-2002, 18:14
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Idd,. he-le-maal mee eens! En toch vind ik dan mooie ogen alleen niet genoeg is. De complete uitstraling als geheel vind ik belangrijker

Nja ogen, dan kijk ik vaak naar wenkbrauwen en neusje Dan mondje als dat allemaal kewlie is...waauw
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 21:18
dream
dream is offline
Mn vriend heeft ogen waar ik wel drie week naar kan kijken, en waarvan ik dan nog lang niet zat ben..... zooooooo mooi, zacht, lief... *zucht*... Maar veel vrienden van mij hebben een speciaal iets in hun ogen... 'k weet niet precies wat, maar het is wel mooi
Oud 16-01-2002, 21:48
Mef
Mef is offline
uit iemands ogen kun je zoveel afleiden, of in ieder geval uit z'n/haar blik. je kan iemand doden met je blik, maar je je kan met je ogen ook helemaal openstellen voor iemand. dat zie je wel. daarbij zijn denk ik wel gelaatstrekken belangrijk, dus de uitdrukking van het hele gezicht.
Oud 17-01-2002, 12:56
Verwijderd
Ik heb nu echt een ogenfobie, ik kan nooit iemand recht in zijn/haar ogen kijken. Bij mijn vriend heb ik dat wel eens geprobeerd, maar toen viel ik echt bijna flauw van de angst.
Ik denk dat ik er zo bang voor ben, omdat ogen... ja... daar kijkt iemand door. Wanneer je dan recht in dat kijkorgaan kijkt, kijkt die persoon recht in jouw kijkorgaan... dat vind ik een enge gedachte...

Beter kan ik het niet formuleren -&gt; ik ben onwijs bang voor ogen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 20:37
Zorkman
Zorkman is offline
true...
ogen zijn waterputten vol met u diepte gevoelens waar nu en dan es nen emmer vol me emoties naar boven wordt gehaald en als ge goe kijkt kunde zien wa erin zit

ge kunt u ook vergissen,
maar da is me alles in't leven
Oud 17-01-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
machina1985 schreef:

DAT KAN JE ZEKER!!
vaak als je verliefd bent vinden veel meer jongens je leuk, dat komt omdat je iets uitstraalt die verliefdheid en dat maakt je mooi!(tenminste dit heb ik!)

Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Princess schreef:
DAT KAN JE ZEKER!!
vaak als je verliefd bent vinden veel meer jongens je leuk, dat komt omdat je iets uitstraalt die verliefdheid en dat maakt je mooi!(tenminste dit heb ik!)

ja maar de vraag is dan altijd hoe zie je dat, bestaan daar geen boeken over ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 11:51
!KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
uit ogen kan je alles afleiden, maar je moet er dan wel weer oog voor hebben zeg maar.
mjah, ogen zijn het mooiste wat er is aan het menselijk lichaam, ze bepalen vooor een groot deel de uitstraling van die persoon
Oud 19-01-2002, 16:05
babygirl
babygirl is offline
Ik denk dat je veel meer uit ogen van iemand kan afleiden dan je denkt. Als iemand je bv de hele tijd aankijkt wil dat toch al wat zeggen niet? En als hij dan nog van die pretlichtjes (zoals ze altijd zeggen) in de ogen heeft denk ik wel dat je kan afleiden dat iemand verliefd op je is.
xxx
Een belgisch meisje!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 16:22
PrinsHes
PrinsHes is offline
Het zijn niet de ogen zelf die de uitdrukking maken op het gezicht, misschien wel pupillen en groot of klein, maar vooral de spieren om de ogen heen. Ik denk zelfs dat je uit de vorm van een mond heel veel af kunt leiden.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:22
Verwijderd
Grappig, ik heb het hier gisteren nog met iemand over gehad. Die vroeg hoe het met mij ging, ik zei goed, en volgens hem was het de eerste keer sinds maanden dat ik 'goed' zei, en het ook meende. En dat zag hij aan mijn ogen. En inderdaad, ogen zeggen zoveel over iemand, maar niet alleen het 'oog' zelf, ook de blik die iemand heeft. Of ze je aan durven te kijken, of langs je heen kijken. Of ze dromerig kijken, of niet durven te dromen. Ogen waarin je kunt verdwalen, zonder dat je die persoon ook maar gaat snappen..*zucht*

Ogen zijn geweldig.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 17:24
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
ja ze zijn belangrijk
maar mensen die goed kunnen toneel spelen, kunnen het ook faken. kijk maar naar een goede film. daar lijkt "dat meisje" ook hopeloos verliefd op die jongen, terwijl ze hem in werkelijkheid misschien wel haat.
miep
Mja, dat moet ik nu nog onder controle krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten