Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Helemaal mee eens. Ogen zeggen heel veel en daarom kijk ik ook altijd als eerste naar de ogen van een (onbekend) persoon. Ik weet niet hoe je het precies ziet maar je weet het gewoon of althans ik. Als je nog nuttige informatie hierover vindt kun je dat dan even mailen a.u.b??
Liefs Shania
|
ja ze zijn belangrijk
maar mensen die goed kunnen toneel spelen, kunnen het ook faken. kijk maar naar een goede film. daar lijkt "dat meisje" ook hopeloos verliefd op die jongen, terwijl ze hem in werkelijkheid misschien wel haat. miep
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mn vriend heeft ogen waar ik wel drie week naar kan kijken, en waarvan ik dan nog lang niet zat ben..... zooooooo mooi, zacht, lief... *zucht*... Maar veel vrienden van mij hebben een speciaal iets in hun ogen... 'k weet niet precies wat, maar het is wel mooi
|
uit iemands ogen kun je zoveel afleiden, of in ieder geval uit z'n/haar blik. je kan iemand doden met je blik, maar je je kan met je ogen ook helemaal openstellen voor iemand. dat zie je wel. daarbij zijn denk ik wel gelaatstrekken belangrijk, dus de uitdrukking van het hele gezicht.
|
Verwijderd
|
Ik heb nu echt een ogenfobie, ik kan nooit iemand recht in zijn/haar ogen kijken. Bij mijn vriend heb ik dat wel eens geprobeerd, maar toen viel ik echt bijna flauw van de angst.
Ik denk dat ik er zo bang voor ben, omdat ogen... ja... daar kijkt iemand door. Wanneer je dan recht in dat kijkorgaan kijkt, kijkt die persoon recht in jouw kijkorgaan... dat vind ik een enge gedachte... Beter kan ik het niet formuleren -> ik ben onwijs bang voor ogen. |
![]() |
|
![]() |
true...
ogen zijn waterputten vol met u diepte gevoelens waar nu en dan es nen emmer vol me emoties naar boven wordt gehaald en als ge goe kijkt kunde zien wa erin zit ge kunt u ook vergissen, maar da is me alles in't leven
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je veel meer uit ogen van iemand kan afleiden dan je denkt. Als iemand je bv de hele tijd aankijkt wil dat toch al wat zeggen niet? En als hij dan nog van die pretlichtjes (zoals ze altijd zeggen) in de ogen heeft denk ik wel dat je kan afleiden dat iemand verliefd op je is.
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Grappig, ik heb het hier gisteren nog met iemand over gehad.
![]() Ogen zijn geweldig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|