Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 18:57
wilco984
wilco984 is offline
Ik heb gisteren deze 2 horrorfilms gekocht in een budget dvd-box.. Ik vroeg me alleen af wie deze films wel eens gezien heeft en of ze goed zijn.. Reaper gaat over een man die horrorverhalen schrijft, opeens moord er iemand onder een van zijn karakternamen een aantal mensen uit.. Milo gaat over een demonisch kind.. Wie kent ze en wil me er wat over vertellen.. Ik heb ze nog nie gezien...
Oud 18-02-2003, 21:03
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
wilco984 schreef:
Ik heb gisteren deze 2 horrorfilms gekocht in een budget dvd-box.. Ik vroeg me alleen af wie deze films wel eens gezien heeft en of ze goed zijn.. Reaper gaat over een man die horrorverhalen schrijft, opeens moord er iemand onder een van zijn karakternamen een aantal mensen uit.. Milo gaat over een demonisch kind.. Wie kent ze en wil me er wat over vertellen.. Ik heb ze nog nie gezien...
heb ze allebei niet gezien, maar Milo schijnt wel zo'n ongelofelijke baggerfilm te zijn dat ik hem niet eens hoef te zijn. jammer dan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:46
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
empyrian schreef:
heb ze allebei niet gezien, maar Milo schijnt wel zo'n ongelofelijke baggerfilm te zijn dat ik hem niet eens hoef te zijn. jammer dan
Inderdaad, het heeft iets mysterieus, maar het slaat gewoon nergens op. Een demonisch jongetje met een raar stemmetje dat met meisjes uit zijn klas doktertje speelt.
Oud 18-02-2003, 22:02
wilco984
wilco984 is offline
Niks dus.. jah ik had ook nie heel veel verwacht voor 8 euro.. Maar ik ga em toch een keer kijken.. Misschien dat een enkele scene wel grappig is.
Oud 18-02-2003, 22:39
Diesel
Diesel is offline
Walgelijk slechte script, ongezien veel cliché's en eerder deprimerend dan eng. Heb 'm toch helemaal af kunnen kijken.

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 22:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten