Ik heb gisteren deze 2 horrorfilms gekocht in een budget dvd-box.. Ik vroeg me alleen af wie deze films wel eens gezien heeft en of ze goed zijn.. Reaper gaat over een man die horrorverhalen schrijft, opeens moord er iemand onder een van zijn karakternamen een aantal mensen uit.. Milo gaat over een demonisch kind.. Wie kent ze en wil me er wat over vertellen.. Ik heb ze nog nie gezien...
wilco984 schreef: Ik heb gisteren deze 2 horrorfilms gekocht in een budget dvd-box.. Ik vroeg me alleen af wie deze films wel eens gezien heeft en of ze goed zijn.. Reaper gaat over een man die horrorverhalen schrijft, opeens moord er iemand onder een van zijn karakternamen een aantal mensen uit.. Milo gaat over een demonisch kind.. Wie kent ze en wil me er wat over vertellen.. Ik heb ze nog nie gezien...
heb ze allebei niet gezien, maar Milo schijnt wel zo'n ongelofelijke baggerfilm te zijn dat ik hem niet eens hoef te zijn. jammer dan
empyrian schreef: heb ze allebei niet gezien, maar Milo schijnt wel zo'n ongelofelijke baggerfilm te zijn dat ik hem niet eens hoef te zijn. jammer dan
Inderdaad, het heeft iets mysterieus, maar het slaat gewoon nergens op. Een demonisch jongetje met een raar stemmetje dat met meisjes uit zijn klas doktertje speelt.