Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ik al zei, als er een TCP/IP netwerkoptie in zit moet je die gewoon kiezen. |
![]() |
|
he bedankt he het werkt allemaal nu bijna maar als ik beneden het spel laad (snelle pc met xp) en ik ga naar boven (langzame pc met 98) zie ik dat ie al klaar met het spel is ofzo? kan dat er aan liggen dat de snelle pc te lang op de slome pc moet wachten ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb em op mijn trage bak boven ook staan. leuk eraan is dat er baggerveel mods voor zijn, en het speelt lekker vlot. de graphics zou ik niet lelijk noemen, beetje cartoony, maar het werkt. zie het als een tiberian sun engine, maar dan zonder funky lichteffecten. maar ra2 is gewoon "leuk". niks meer en niks minder. "tesla eiffel tower of death" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Raar dan want ik heb nooit geen IPX Protocol geinstalleerd en ik kon het toch via TCP/IP spelen zonder speciale instellingen te veranderen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Krijg je geen meldingen als 'game out of sync' ofzo?
(Hoewel, eigenlijk zou dat niet mogen, hij hoort te wachten met het starten van de map tot elke player geladen is...) Vraag eens aan die ander om niet aan te vallen, en kijk eens op beide schermen, gewoon zien wat er gebeurt...je bent idd niet echt heel duidelijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
klopt
speelbaarheid uber graphics en zo'n ramp waren de graphics nou ook weer niet binnenkort maar weer es keer spelen ![]() ![]() C&C1 heerscht overigens nog steeds et meest
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
izsadc topic De Veroorzaker | 501 | 10-08-2005 19:28 | |
Games |
3d shooters Dr HenDre | 37 | 31-01-2005 20:49 |