Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
poe, wat niet, is het meer. eh, om es te beginnen zou ik als ik alles toen geweten had denk ik voor me 8e van huis weggelopen zijn of zelfmoord gepleegd hebben, dan had ik een heleboel errug slechte ervaringen allemaal gemist. en de rest heeft daar eigenlijk mee te maken, dus dat zou dan in 1 keer veranderd zijn. maarja, het heb nie veel zin om te gaan zeggen wie je 8 jaar geleden nie had willen ontmoeten enz...
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk datte lieverd. Misschien zou'k jou dan zelfs vroeger ontmoed hebben... *kusje*
|
![]() |
Wat ik wil veranderen gebeurd want als ik echt iets wil dan kan ik dat. Think about it. Wat je echt wilt en wat binnen je mogelijkheden ligt, kun je waarmaken. Dus kijk naar veranderingen die mogelijk zijn in de toekomst en niet in het verleden.
http://www.xs4all.nl/~osdorp/lyr/afs.htm#zelf Enerlaatste stuk van den tekst, daar gaat 't het meest om: Nou kan je wel net doen of het je niet interesseert, maar ik weet dat je luistert. Jij verbergt je angst en je zwakte achter een masker van onverschilligheid. Kom dus absoluut niet aan met dat gelul van je snapt me toch niet. Kijk, dat ik nooit aan de drugs ben gegaan betekend niet dat ik me nooit zo klote heb gevoeld als jij je nu voelt, maar dat ik nooit zo slap ben geweest als jij nu bent. Dat ik nooit een zelfmoordpoging heb gedaan komt niet omdat ik er nooit aan gedacht heb, maar gewoon omdat ik m'n problemen altijd heb willen oplossen en niet ontvluchten. De beste oplossing is bijna nooit de makkelijkste. Wees geen zielige egoist maar toon eens wat karakter en kom op voor jezelf. Doe niet net alsof jij alleen jezelf dom of lelijk vindt, dat alleen jij geen werk kan krijgen, dat alleen jij vrijgezel blijft, dat alleen jij een handicap hebt, dat alleen jij een moeilijke jeugd heb gehad, dat alleen jij met problemen op deze hele fokking wereld rondloopt. Wordt wakker, kijk om je heen en wees realistisch. Begin eens met jezelf te respecteren en kom dan.. Dan komt de rest vanzelf. Onthoud een ding zeker, zelfrespect kan je niet van anderen krijgen, en zeker niet van het geloof. Het begint bij je eigen gezonde verstand, en van daaruit kan je zelf zorgen dat de rest van je leven anders loopt. JIJ MOET GAAN BOUWEN AAN JE ZELFVERTROUWEN! Jij vindt niemand als je niet eerst van jezelf kan houden. Zelfrespect is de sleutel tot succes, dus maak je hard tegen onzekerheid en stress. Jouw enige vijand dat ben jij zelf, negatieve gedachten scheuren jou door de helft. Luister daarom nou eens naar de raad van een vriend, en overtuig jezelf d'r van dat je beter verdient. Kzeg niet dat dit 'de waarheid' is maar ik denk wel dat er flink wat waarheden in deze tekst zitten. Denk er 'ns over na.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Poll: bedrijfsmensen in de klas Paul1986 | 0 | 04-09-2014 14:26 | |
Psychologie |
Liever een jongen zijn...? xRoxy | 40 | 09-04-2013 20:04 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 3 Verwijderd | 500 | 18-04-2010 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als we cyborgtechnologie hadden, wat zou je dan in jezelf veranderen? Isa | 58 | 30-05-2004 21:57 |