Advertentie | |
|
![]() |
|
de waarheid is al ontdekt maar nog niet geheel uitlegd.
het leven = reactie en alles moet nog reageren. Toekomst valt te voorzien uit eigen kennis. je kijkt niet in de toekomst, je bedenkt de mogelijkheden; inzicht. dan zou de maan gecreeërd zijn puur voor het gedrag en toekomst v/d mens... tuurlijk.
|
![]() |
hm...opzich snap ik wel wat je bedoeld, maar toch, mijn geboortehoroscoop..(8 A4'tjes lang, jajah me moeder is astrologe) klopt wel..ik herken er gewoon zoveel in..en of die ZODIAC nou klopt of niet..dat kan me eignelijk helemaal nix schelen, ik lees gewoon mijn horoscoop..en dan weet ik dus dat het klopt..hoe en waarom..dat weet ik niet..daar heb ik me niet in verdiept, en tuurlijk klopt dat Libelle horoscoopje altijd wel omdat het zo algemeen is..logisch..maar je horoscoop houdt niet alleen rekening met waar de zon staat op het moment dat je geboren bent (je sterrebeeld dus) maar ook waar alle anderen planeten staan...om even wat uitleg te geven
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 14:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gebedsgenezingen pc nerd | 259 | 16-05-2007 13:27 | |