Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey..
hmmz.. me 2, ik heb ze ook alle3, dat automulatie pas sinds een paar maanden.. en hulp.. tsja, da's een lang verhaal, maar ik denk dat dat sinds maandag komt, waar ik helemaal geen zin in heb.. *zucht* Maar goed, als je wil mailen, lijkt me leuk ![]() xxx Joyce (joyceb9@hotmail.com)
|
![]() |
hai,
thnx voor de reacties.. k wist al wel dat k nie de enige was met deze problemen.. vind t gewoon fijn om er met mensen over te praten die me begrijpen.. Ik ben trouwens 18 jaar, niet 14.. En ja heb dus nog *%$#& veel jaren voor me.. Mja.. xxx Ana
|
lieve ana,
ik heb ze alledrie, van mijn eetstoornis ben ik nu redelijk af, ik kan nog steeds er niet goed mee omgaan (met eten ensow) maar het gaat nu wel beter. voor mijn depressie moet ik binnenkort weer onder behandeling, dat bennik oowk al geweest maar het lukt niet echt zo goed (m.a.w. het helpt geen flikker maarja) ik ben nu anderhalf jaar depressief geloof ik, maar mijn ouders kwamen er pas een paar maanden trug achter dat ik in mezelef sneed en altijd downachtig was. zelfs leraren op school merkten het niet, op school was ik altijd het superblije meisje, maar als ik thuis was en iets ging niet naar mijn zin kreeg ik woede aanvallen en werd ik depressief ervan ik kan daar nu ook beter mee omgaan gelukkig. snijden/krassen of wat dan ook om jezlef te beschadigen is slecht. dat weet ik ook, maar toch is het moeilijk om ermee te stoppen.. ![]() mail me maar irisje_979@hotmail.com
|
![]() |
hey meis, k zou graag een keertje met je praten, stuur me maar een mailtje als je daar een keertje behoefte aan hebt. Ik heb zelf erg lang mezelf gesneden enzo, maar dat heb ik gelukkig kunnen overwinnen, en ik weet zeker dat jij dat ook kunt.
take care, ..uh, me emailadres is blackeyed2us@yahoo.com
|
![]() |
|
|