Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 01:02
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Wie is er net zo errug als mij ik val meestal wel mee tenminste optrden is nu ervasring dus dat heb ik niet meer maar van bijv. sollicitaties wordt ik zo ontzettend zenuwachtig helaas ben ik nu hard op zoek dus zal ik dat nog veel krijgen de laaste tijd veel lotgenotten ?

Groeten

Edwin
Oud 24-01-2002, 07:14
Marc S
Marc S is offline
Yup, ik ben 1-en-al zenuwen :/

Over de lulligste dingen begin ik al te piekeren...

Maar goed, wat heb je eraan om lotgenoten te vinden?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 11:08
Edwin uit Kaasstad
geen idee wil de zenuwluiersclub oprichten ofzo ..

Groeten

Edwin
Oud 24-01-2002, 11:40
Marcade
Marcade is offline
Vroeger was ik ook zenuwachtig voor sollicitatie gesprekken, maar na een paar begon het bij mij te wennen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 12:08
Liz
Liz is offline
Nou ik ben ook wel een en al zenuwen, ik maak me altijd overal druk om en heb ook altijd stress.

Maar ik ben er wel gelukkig mee, ik heb er mee leren leven
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 13:25
lateralis
lateralis is offline
k maak me ook altijd overal druk om
maarja wat ken je der tegen doen?

Oud 24-01-2002, 15:44
gitan
gitan is offline
ik ben ook zo iemand ja..
maak me echt druk over ALLES! Probeer mezelf wel vaak een beetje te beheersen, mara dat helpt meestal niet!
Ik ben zo ongeveer de grootste zenuwelijer die er bestaat!
maar ik kan er mee leven duss
Oud 26-01-2002, 00:53
Edwin uit Kaasstad
Citaat:
lateralis schreef:
k maak me ook altijd overal druk om
maarja wat ken je der tegen doen?

daar hoielp ik me nou ook mee bezig ik dewnk meer zelfvertrouwen krijgen ?? nou is dat een probleem op zich maar denk dat dat toch 80% is verder licht het ook asan de zekerheden om je heen in drie jaar telecomwinkel was ik super stresbestendig nu val ik echt ion een "gat" ik moet opnieuw solliciteren wat opzich ook lastig is dasn een nieuwe werkomgeving het gaat gewoon kut door die zenuwachtigheid onder andere(geen zelfverdediging is de tweede maargoed) ben nu twee keer na me proeftijd ontslagen en tot op heden niks anders gevonden

leven is kut af en toe AD:
Oud 26-01-2002, 08:24
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Edwin uit Kaasstad schreef:
leven is kut af en toe AD:
Dat is het inderdaad.

Maar waar jij nu doorheen gaat, is heel normaal. Je hebt ergens een tijd gewerkt, en binnen deze werkomgeving bouwde je een zekerheid op. Je wist precies wat je moest doen en wat er van je verwacht werd...

Nu ga je ergens anders heen en wat gebeurt er? Juist, je hebt eigenlijk geen idee wat er *precies* van je verwacht word, met als gevolg dat je onzeker word...

Als daarbij komt dat je al een paar keer in je proeftijd ontslagen werd, tja... dan groeit je onzekerheid mee...

Maar goed, ik denk dat de meeste mensen dat wel meemaken wanneer ze nieuw werk gaan zoeken. Ik ga deze zomer *eindelijk* in de ICT werken als beginnend programmeur. Aan de ene kant lijkt het me erg leuk, aan de andere kant weet ik dan ook voor geen ene meter wat er allemaal waarschijnlijk op mij afkomt

"Niet angstvallig er langs, maar dwars door leed en smart heen leidt de weg naar ware vreugde." - Karl Barth
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 00:01
Edwin uit Kaasstad
Citaat:
Marc S schreef:
Dat is het inderdaad.

Maar waar jij nu doorheen gaat, is heel normaal. Je hebt ergens een tijd gewerkt, en binnen deze werkomgeving bouwde je een zekerheid op. Je wist precies wat je moest doen en wat er van je verwacht werd...
ook niet helemaal ook was bijna mede eigenaar had niet echt een verwachtingspatroon

Nu ga je ergens anders heen en wat gebeurt er? Juist, je hebt eigenlijk geen idee wat er *precies* van je verwacht word, met als gevolg dat je onzeker word... of de onzekerheid die dr altijd al was komt naarboven.. fuck ut

Als daarbij komt dat je al een paar keer in je proeftijd ontslagen werd, tja... dan groeit je onzekerheid mee...
[klopt als een bus[/i]
Maar goed, ik denk dat de meeste mensen dat wel meemaken wanneer ze nieuw werk gaan zoeken. Ik ga deze zomer *eindelijk* in de ICT werken als beginnend programmeur. Aan de ene kant lijkt het me erg leuk, aan de andere kant weet ik dan ook voor geen ene meter wat er allemaal waarschijnlijk op mij afkomt heej das nieuw leuk voor je en suc6 alvast ps nog een fijna verjaardag(sorry ben te laat tenzij je die meel had ontvangen ?

"Niet angstvallig er langs, maar dwars door leed en smart heen leidt de weg naar ware vreugde." - Karl Barth
mee eens klinkt mooi

Groeten

Edwin
Oud 27-01-2002, 12:29
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Edwin uit Kaasstad schreef:
*mailtje*
Ik heb geen mail ontvangen. Als je me wilt mailen, kun je dat doen op mas2401@yahoo.com

Mijn oude adres, tsdmas@yahoo.com, heb ik nu definitief verwijderd bij Yahoo.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 21:10
Mef
Mef is offline
ik kan mezelf ook helemaal opvreten van binnen, ik kan zo tegen dingen opkijken dat ik verdrink in de zenuwen, vooral met de gedachten dat ik misschien alles fout doe/zeg. maar ik weet dit op zich goed te verbergen...
Reageren

Regels voor berichten