Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar waar jij nu doorheen gaat, is heel normaal. Je hebt ergens een tijd gewerkt, en binnen deze werkomgeving bouwde je een zekerheid op. Je wist precies wat je moest doen en wat er van je verwacht werd... Nu ga je ergens anders heen en wat gebeurt er? Juist, je hebt eigenlijk geen idee wat er *precies* van je verwacht word, met als gevolg dat je onzeker word... Als daarbij komt dat je al een paar keer in je proeftijd ontslagen werd, tja... dan groeit je onzekerheid mee... Maar goed, ik denk dat de meeste mensen dat wel meemaken wanneer ze nieuw werk gaan zoeken. Ik ga deze zomer *eindelijk* in de ICT werken als beginnend programmeur. Aan de ene kant lijkt het me erg leuk, aan de andere kant weet ik dan ook voor geen ene meter wat er allemaal waarschijnlijk op mij afkomt ![]() "Niet angstvallig er langs, maar dwars door leed en smart heen leidt de weg naar ware vreugde." - Karl Barth |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edwin
|
ik kan mezelf ook helemaal opvreten van binnen, ik kan zo tegen dingen opkijken dat ik verdrink in de zenuwen, vooral met de gedachten dat ik misschien alles fout doe/zeg. maar ik weet dit op zich goed te verbergen...
|
![]() |
|
|