Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 20:07
Mef
Mef is offline
ik heb het wel vaker en ik ben er ook van overtuigd dat meer mensen dit gevoel wel eens hebben, maar ik heb nu dus echt de behoefte om even helemaal te verdwijnen, even helemaal weg van alles. ik heb geen problemen ofzo, maar ik erger me aan mensen, ben verliefd op een erg goede vriend van mij (die niet weet wat hij met mij wil), wordt gebeld door mensen waardoor ik niet gebeld wil worden en ik ben a.s. zaterdag jarig, dan word ik achttien (reden voor een feestje! NOT)

dit is denk ik puur om het even van me af te schrijven ofzo, want ik hoef echt geen medelijden, ik weet wat echte problemen zijn. dit is gewoon niet meer dan een klotedag (/week/maand, wie zal het zeggen) maarja, dat maakt me ook niet gelukkig, om dat te realiseren...

herkenning?
Oud 28-01-2002, 20:23
Verwijderd
je, veel herkenning.
ik zou zow graag de tijd willen stop zetten en pas weer terug komen als ik sterk en beter ben... mja.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:51
halve gare
halve gare is offline
ja dat had ik ook heel veel en nu eigenlijk nog wel steeds, ik wilde graag een jaartje geen stress van school hebben een aan mezelf 'werken'. maar nu hoef (kan ) ik geen examen doen en heb ik nog steeds het gevoel dat ik weg wil zijn. ik zit nu al hele dagen thuis en heb nog steeds het gevoel dat het allemaal te snel gaat... van mij mag de tijdstil staan tot dat ik weer wat beter ben....
Oud 28-01-2002, 21:25
Eva*
Eva* is offline
Zeker weten herkenning.

Ik zou de vloeistof van Julia in willen nemen om een poosje geestelijk te verdwijnen. Even nergens meer aan en over denken. Even rust krijgen.
Om weer met nieuwe kracht terug te komen.

[Dit bericht is aangepast door E.v.a (01-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 10:03
John Sickbock
John Sickbock is offline
ja gewoon een dag/week weg, in een helemaal andere wereld...

(weet je, dit vertoont enige gelijkenis met wat er met je gebeurd als je drugs neemt!)
Oud 29-01-2002, 10:17
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Mef schreef:
herkenning?
Mjah, wel enigzins.

Ik zou mijn wereld eens graag anders willen beleven, maar wel nuchter
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:30
Mabo
Mabo is offline
Sometimes...
Oud 29-01-2002, 19:26
Aqua
Aqua is offline
Precies hetzelfde. Ik erger me dood aan veel mensen om me heen en ook die verliefdheid herken ik (maar ik wil, ik verzet me ertegen).
Ik zou gewoon een willen worden met de lucht om heen. Ergens naar toe wat eigenlijk nergens is. Geen gezeik aan m'n kop, geen school. Nix. Alleen maar die rust. Even dat alleen zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 21:08
Mef
Mef is offline
next day, same feeling...

van die vriend heb ik duidelijkheid, nog meer reden om te verdwijnen, verjaardag komt steeds dichterbij....

why can't I leave myself for one moment....?
Oud 29-01-2002, 21:11
Mef
Mef is offline
Citaat:
halve gare schreef:
maar nu hoef (kan ) ik geen examen doen en heb ik nog steeds het gevoel dat ik weg wil zijn.
hoe komt dat, dat je geen examen kan doen? sorry als je dat al eens hier geplaatst hebt, maar ik heb geloof ik weinig topics van je gelezen. maar dat wil dus zeggen dat je een jaar kwijt bent?
Oud 29-01-2002, 21:24
punkyfish
punkyfish is offline
heb eigenlijk al sinds groep 8 dat ik wel eens een weekje 'dood' ofzo zou willen zijn... maar dan wel dat ik kan zien hoe iedereen reageert, om te kijken wie er echt om mij geeft en wie het eigenlijk allemaal geen bal interesseert... en dan na een weekje weer verschijnen ofzo

maarja
Oud 30-01-2002, 10:23
pienie
Effe weg is dus heeeeeeeel menselijk als ik de reply's lees...

Zelf heb ik het ook hoor...
Ik erger me dood aan bepaalde mensen, ik erger me dood aan de maatschappij, ik erger me nog erger aan materialistische mensen en ik erger me al helemaal dood aan verjaardagen...

Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:21
silketje
silketje is offline
soms wil ik wel eens vlinder zijn dan kan ik weg vliegen doen wat ik wil mij vrij voelen maar dan mis ook sommige mensen dus weet ik t ni echt
Oud 30-01-2002, 19:42
lithium
lithium is offline
veel herkenning...
ik zou ook graag opeens verdwijnen, maar dan voor een hele tijd, om dat later te kunnen kijken of er mensen zijn geweest die me echt gemist hebben.
Oud 30-01-2002, 22:33
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Ik heb de rest niet gelezen maar alleen al in de naam roept het zoveel dingen bij me op, ik wil het ook zo graag...

Kus, Marchje
Reageren

Regels voor berichten