Advertentie | |
|
![]() |
|
wraak nemen...en natuurlijk aangeven, no matter what! voor zo'n misdrijf moet je gewoon de bak in draaien. en praten helpt ook.....persoonlijk zou ik dus wraak nemen, maar aangezien ik niet verkr8 kan worden..(me a boy) maar als ik zou horen dat een klasgenote ofsow is verkr8, en ik kende die persoon...dan moet die zich maar heel goed verbergen....maarja...iig aangeven en veel praten met et sl8offer...
D@mien
|
![]() |
praten kan niet altijd de oplossong zijn,
wat je wel kan doen is niet te opdringerig zijn. probeer het te te ontwijken maar ga er ook niet 24 uur per dag over lullen. het helpt als ze met speciaal opgeleide mensen hierover praat, jij kan ook naar zo iemand toe, die kan je precies tips geven wat je wel of niet moet doen. ga de eerste keer wel even met haar mee als ze het wilt. maar niet meer, als je alleen bent kan je je evrhaal veel beter kwaad, voor al vrouw tegen vrouw. voel je dan niet buitengesloten. veel sterkte
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Psychologie |
Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat? trophus | 23 | 30-10-2011 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Topic voor korte tenen - provoceren op het gebied van nieuws Verwijderd | 18 | 04-05-2007 23:57 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête: grote verschillen in denkwijzen gelovigen en niet-gelovigen? Syzygy | 128 | 21-06-2005 17:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks met dieren strafbaar stellen? Rollo Tomasi | 224 | 09-04-2004 21:04 | |
Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 17:35 |