Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 20:43
*Norena*
*Norena* is offline
Bij wie kan een liedje de tekst ook zo enorm aan spreken??

Laat het me effe weten...

liefs Norena

[Dit bericht is aangepast door *Norena* (02-02-2002).]
Oud 02-02-2002, 20:51
star9
star9 is offline
bij mij..
hoezo?

Oud 02-02-2002, 20:54
*Norena*
*Norena* is offline
tja..erg he
Oud 02-02-2002, 20:56
star9
star9 is offline
vast..
gaap..

Oud 02-02-2002, 20:58
*Norena*
*Norena* is offline
komt het zo bij jou?
Oud 02-02-2002, 21:28
BlackMystery
BlackMystery is offline
welk liedje waar de tekst me van aanspreekt?
silverchair - suicidal dream
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 22:53
brain trash
brain trash is offline
suicidal dreams vinnik persoonlijk een liedje dat over echt depressief zijn zonder redenen... voor mij komt dat zo over als aanstellerij hoewel volgens mij iedereen altijd wel oorzaken heeft waardoor hij of zij depressief is.... nouja, ben nooit echt depressief geweest dus kan er niet veel over zeggen, vind het ook erg kut voor de mensen die het wel zijn... eerst vond ik zelf altijd heel depressieve liedjes leuk, green lizard vooral.. omdat ik zelf niet goed in m'n vel zat en me gewoon klote voelde. maar de laatste tijd gaat het ontzettend goed met me en luister ik ook het liefst lekker vrolijke muziek.. muziek waar ik me fijn bij voel en die mij vrolijk maakt...
bijvoorbeeld bij anouk nobody's wife voel ik me altijd een stuk vrolijker en sterker en bij picture on your skin voel ik me heel lekker losjes. ilse de lange met I'd be yours (vooral de coverversie van charing x) word ik het vrolijkste meisje van van de wereld.... en zo zijn er nog wel meer.. weet ut, lekker oppervlakkig, maar ik voel me er gelukkig bij en daar gaat het om....
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 15:50
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
brain trash schreef:
suicidal dreams vinnik persoonlijk een liedje dat over echt depressief zijn zonder redenen... voor mij komt dat zo over als aanstellerij hoewel volgens mij iedereen altijd wel oorzaken heeft waardoor hij of zij depressief is.... nouja, ben nooit echt depressief geweest dus kan er niet veel over zeggen, vind het ook erg kut voor de mensen die het wel zijn... eerst vond ik zelf altijd heel depressieve liedjes leuk, green lizard vooral.. omdat ik zelf niet goed in m'n vel zat en me gewoon klote voelde. maar de laatste tijd gaat het ontzettend goed met me en luister ik ook het liefst lekker vrolijke muziek.. muziek waar ik me fijn bij voel en die mij vrolijk maakt...
bijvoorbeeld bij anouk nobody's wife voel ik me altijd een stuk vrolijker en sterker en bij picture on your skin voel ik me heel lekker losjes. ilse de lange met I'd be yours (vooral de coverversie van charing x) word ik het vrolijkste meisje van van de wereld.... en zo zijn er nog wel meer.. weet ut, lekker oppervlakkig, maar ik voel me er gelukkig bij en daar gaat het om....
waarom oordeel je dan?
meeste mensen zeggen wel iets
maar weten bijna nooit over wat ze het hebben
mijn mening is als je niets zinnig te zeggen hebt je beter niets zegt

Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 17:25
brain trash
brain trash is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
[waarom oordeel je dan?
meeste mensen zeggen wel iets
maar weten bijna nooit over wat ze het hebben
mijn mening is als je niets zinnig te zeggen hebt je beter niets zegt

je bedoelt over depressie?? nouja, ik probeer niet te oordelen... het is alleen wat ik denk en voel, heb het idee dat iedereen die alleen al bijvoorbeeld hier toch wel zijn redenen heeft om depressief te
zijn.. en wanneer dat niet zo is.. vind ik het heel shit voor die persoon dat ie niet gelukkig kan zijn maar zou ik ook niet weten wat ik er mee aan zou moeten of wat ik ervan moet denken.. niet iedereen is weleens echt depressief geweest. maar als je er dan iets (dat toevallig niet klopt)over zegt is het onzinnig.. verbeter me dan, of wat dan ook, mijn mening is dat je beter iets onzinnigs kunt zeggen zodat anderen daar op in kunnen gaan en je evt verbeteren dan dat je niks zegt en dus je eigen (onzinnige) mening binnen houdt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten