Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar om ff antwoord te geven: je ken het gewoon probere, gaa eerst es op gesprek, en als je die persoon aardig vind dan kun je beslissen of je er verder mee wilt. als je het zelf wilt denk ik wel dat je geholpen ken worden!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Lieve meid,
Ik heb al eerder proberen een reactie te posten maar door omstandigheden blijkt die niet aangekomen te zijn. Daarom schrijf ik nu even een verkorte versie. Ik zou het fijn vinden als je me mailt waarom je naar een psychologe moet! Dan kan wat gerichter mijn mening en eventueel advies geven. Je moet in ieder geval een psycholoog vinden die je vertrouwt en aardig vindt anders heeft het geen zin. Ik denk dat ze je zeker kunnen helpen. Ze laten je anders tegen dingen aankijken en leren je hoe je dingen uit het verleden of van jezelf kunt accepteren. En ze zijn natuurlijk een goed luisterend oor; praten geeft mij altijd een gevoel van opluchting alsof er een last van mijn schouders valt ookal zijn niet alle onderwerpen even makkelijk. Praten is zo ie zo goed voor een verwerkingsproces. Dat heb ik door de tijd heen ervaren. Ik raad je hierbij ook gelijk aan om eerlijk te zijn, dat is uiteindelijk de enigste manier om geholpen te worden. Ze kunnen er ook voor zorgen dat je tijdelijk van school af kunt of uit huis kunt. Of ze kunnen zorgen voor verlichting op school (uitstel van proefwerken e.d) Ze kunnen ook je ouders begeleiden mocht dat nodig zijn en bijvoorbeeld medicijnen geven tegen een depressie. Ik denk in ieder geval dat wat voor probleem je ook hebt ze een grote steun voor je kunnen zijn!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus ik raad je aan om naar je ouders te luisteren en het in ieder geval te proberen. Laat je helpen ookal vind je dat zelf misschien niet nodig. Het is belangrijk voor de rest van je leven dat je nu al leert hoe je met je gevoelens enzo omgaat. Je mag me altijd mailen, ik zou graag wat meer over je weten komen! Liefs Shania
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
nog een grotere terugval na 'gesprek' vertrouwenslerares shy girl | 4 | 31-01-2003 17:20 | |
Psychologie |
Wat een "Postief" Onderwerp... Yule | 14 | 12-06-2002 06:21 | |
Psychologie |
Psychologen, hebbe die enig benul waarover ze lullen? Pinkeltje | 15 | 05-06-2002 08:05 | |
Psychologie |
mijn ouders willen dat ik met een psycholoog ga praten Era | 18 | 04-02-2002 12:31 |