Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik weet het gewoon echt ff niet meer. Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik denk dat je een meisje bent dat diep in de problemen zit, zichzelf verdrinkt in haar eigen emoties.
Ik denk ook dat, omdat je je niet lekke rin je vel voelt, je zo arrogant doet & overkomt. Je kunt niet echt van je omgeving verwachten dat ze je zomaa rzullen accepteren dan, vriendelijkheid zal toch uit jezelf moeten komen, voor wat hoort wat, dat zei je zelf al. En echt diepe vriendschap vind je niet zomaar, zo'n iemand vind je misschien eens in je hele leven. arrogantie is niet alleen het beter voelen dan de rest, arrogantie is ook het denken aan jezelf, en de dingen die je doet en om je heen verwaarlozen. Hoe aardig je van binnen ook bent, voor de buitenwereld kun je alsnog arrogant overkomen, maar dat is geen reden jezelf op te sluiten. Durf te leven en fouten te maken, probeer je te richten op de dingen die voor jou belangrijk zijn, en de rest niet zo zwaar te nemen.
||
Citaat:
Ik denk dat je bij echte vriendschap niet zozeer iets terug hoeft te verwachten, maar wel iets terug KAN verwachten. En wat Era al zegt, volgens mij verdrink je je een beetje in je eigen emoties. Da's natuurlijk nooit goed... als je fouten maakt, oké, iedereen maakt fouten, maar ik denk gewoon dat je er niet al teveel en te lang bij stil moet staan. Jij maakt fouten, maar anderen (moeders... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe ben jij echt? Sagana | 46 | 07-06-2007 01:00 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Psychologie |
sociale angst Verwijderd | 22 | 30-12-2003 19:05 | |
Psychologie |
Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :( Lil'Girl | 10 | 15-10-2003 18:15 | |
Eindexamens 2003 |
VWO, Economie 1,2 op het nieuws!! DaRealEvE | 50 | 26-05-2003 16:39 |