Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 13:21
zzzoefff!!!
zzzoefff!!! is offline
Heyz iedereen,
ffies een vraagje: zoenen jullie wel eens iemand zonder gevoel? Dus zonder dat je die gene leuk vind ofzo of (in mijn geval(len)) niet eens kent. Ik heb dus regelmatig zomaar toen ik uit was met jongens gezoend omdat ik daar op dat moment gewoon zin in had! Ik vind dat eigelijk niet eens zo vreemd maar hoe denken jullie daar over? Ik ga trouwens niet verder dan zoenen hoor! Ben ik nou een slet????

Dikke zoen
Oud 19-02-2003, 13:30
Verwijderd
neuh, als jij dat graag wilt...moet je zelf weten
Ik heb dat ook wel een paar keer gedaan, maar ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan...ik vind het dan ook niet lekker ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:34
Verwijderd
Mjah, ik heb het ook wel gedaan. Soms gebeurt het zomaar, met een jongen die je wel kent maar eigenlijk niet leuk vindt... ik laat het er nu niet meer op aan komen, ik zoen alleen 'bewust' met jongens die ik ook echt leuk vind, maar heel af en toe komt het voor dat je opeens staat te zoenen... nou ja.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:50
vliegje
vliegje is offline
heb het ook wel eens gedaan, maar das ongeveer een jaar geleden omdat ik toen nog geen vaste relatie had. Maar voor die tijd eigenlijk ook al niet echt meer, vond het in het begin wel leuk maar daarna niet meer.
Als je niet op 1 avond tien vriendjes hebt of echt elke week een ander vind ik je niet bepaald een slet, het gebeurd gewoon af en toe en daar is niets mis mee.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:58
Verwijderd
Zoenen zonder gevoel lijkt me niets.

Net zoals elk ander lichamelijk contact. Knuffelen, zoenen, seks enzovoorts zijn voor mij allemaal uitingen van intimiteit. Ik zou er dan ook alleen van kunnen genieten als ik werkelijk intiem met iemand wil zijn, niet van de handelingen zelf.

Ik kan me niet voorstellen dat mensen zoenen met anderen die ze niet eens leuk vinden? Ik vind knuffelen dan al erg..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:05
Verwijderd
nope, lijkt me ook geen ene ruk aan
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb ook wel eens met iemand gezoend zonder gevoel, soms gebeurt dat, tsja... ik heb er geen problemen mee, als je er allebei geen problemen mee hebt, is er niks op tegen toch?
Oud 19-02-2003, 14:12
Esmée
Esmée is offline
Jawel.. is dan meer gewoon voor de lol, eigenlijk is zoenen zonder gevoel veel minder lekker.
Oud 19-02-2003, 14:56
Verwijderd
Het is mij ook wel eens gebeurt hoor, dan was het gewoon leuk tijdens het uitgaan... maar het doet je wel iets, maar het is toch heel anders dan zoenen met iemand die je leuk vindt. Ik bedoel als ik nu met mijn vriendje zoen dan is het echt van WHOW en dat gevoel heb je helemaal niet als je met zomaar iemand zoent. Eigenlijk is het ook wel een beetje een raar idee dat je zomaar met iemand zoent die je helemaal niet kent... zijn speeksel, zijn tong... en dat van een wildvreemde maar ja goed uhm het is bij mij 2 keer gebeurt en dat waren toch wel leuke avonden in mijn herinnering... maar goed het blijft zoenen met mijn vriendje is toch wel heeeeel anders, das echt eigenlijk veeeeeeel beter

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:09
fairyangel
fairyangel is offline
ik heb nog nooit met iemand gezoend die ik niet leuk vond en ik denk ook niet dat dat ooit zal gebeuren. Ik zal ook niet met iemand zoenen voor 1 avondje ofzo. Ik vind het raar dat je uit gaat en denkt goh ik heb zin om vanavond te zoenen laat ik met een wildvreemde jongen gaan zoenen. Dat is toch raar, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Oud 19-02-2003, 15:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
je moet toch iets als je je verveelt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:51
sterre
sterre is offline
nou doe ik ook wel eens hoor op een fuif of zow als ik wat gedronken heb valt het soms wel voor dat ik zoen zonder gevoel niets van aantrekken, maar zien dat je niet elke dag 5 jongens binnendoet
Oud 19-02-2003, 16:55
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Jawel.. is dan meer gewoon voor de lol, eigenlijk is zoenen zonder gevoel veel minder lekker.
Oud 19-02-2003, 17:41
Verwijderd
Mja, dan vraag ik me af wat je bedoeld met gevoel...?

Ik zoen wel eens met jongens op wie ik niet verliefd ben en waar ik ook verder niets mee wil, maar die jongen vind ik dan wel leuk (alleen niet leuk genoeg voor meer), maar dan zit er dus wel gevoel bij het zoenen.

Zoenen helemaal zonder gevoel, dus eigenlijk zonder die persoon enigszins te kennen heb ik wel eens gedaan, maar daar was eigenlijk niet veel aan.. Dat was zo ontzettend onpersoonlijk en daardoor ook niet intiem, nee, dat hoeft van mij niet meer.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:33
Iotje
Iotje is offline
Hangt ervanafwat je bedoelt met gevoel. Als ik met iemand zoen is er altijd wel een gevoel. of het nou aantrekkingskracht is, geilheid of wat anders...er is een gevoel.....

laatste tijd (jaar) nie gedaan...heb vast vriendjuh!
Oud 19-02-2003, 21:26
charly not
charly not is offline
zoenen zonder geen enkel gevoel.. Er was iig wel enigszins een gevoel, dat je je een eenigszins aangetrokken voelt tot die persoon of er gewoon zin in hebt. Maar dan nog, zit er wel dan wel wat 'gevoel' in, ookal voel je niks voor die persoon.
Misschien, zoen je wel zonder gevoel, als je niet meer kan bevatten dat je aan het zoenen bent.. als bijv. te zat bent om er uberhaupt over na te kunnen denken.
Maar buiten dat, is er in mijn ogen altijd wel iets.. een 'gevoel' bij, als je met iemand zoent.

En als ik het over mezelf heb, ja ik doe dat weleens.. Tegenwoordig eigenlijk bijna nooit meer, het moet op je pad komen zeg maar.. Ik ga niet uit om zo even lekker iemand te gaan 'scoren'. Maar, als je dat leuk vindt.. dan ben je nog geen slet. Alleen als het maar niet weekelijks wordt of/en je elke avond 10 jongens hebt.
Reageren

Regels voor berichten