Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 17:01
ongekend
ongekend is offline
help me aub het kan wel lang worden ^ ^
ik wordt altijd afgekraakt door men ouders nooit is iets goed genoeg!
awel nu had ik een meiske lere kenne vorig jaar ofzo... en ik voel al lang iets voor haar.een gevoel dat ik bij andere liefkes nie had! intss. zitten men ouders me verder en verder af te krake nooit is iets goed genoeg.als ik haar nie had , had ik al lang zelfmoord gepleegd. een week geleden heb ik het dus aangevraagd en ze voelde ook iets voor mij ma wou nog ff wacht een week of 3/4 zei ze. nu hoor ik vandaag dus dat ze met iemand anders is !! ze was het enige waardoor men leven nog enigzins zin had. ze wilt me niemeer en dat komt hard aan ik heb het het 2de uur toevallig nog wel!!! gehoord. heb de hele dag in school als een zombie gelopen en tege niemand iets nog gezegd nogmaals dit kwam zeer hard aan....
ze wilt het voort moment uitlegge op msn mjah ze kan me toch nie beter late voele.

the point is men leven heeft helemaal geen zin meer en ik wil zelfmoord plege EN IK MEEN HET WANT VOORDAT IK HAAR HEB LERE KENNE HEB IK HET NOG 2X GEPROBEERD!!
wat moet ik doen om men leven voor zover dat ik er nog een heb trug op te fleure? voort moment wil ik elke remedie gebruike ma het ziet er nie rooskleurig uit .
als ik er daarna (als jullie replyen tenminste) geen enkele methode werkt dan pleeg ik echt zelfmoord!!

sorry voor men gezaag maar ik moest het kwijt!!
aub geen reacties van " 14 en al zelfmoord" want het is zo al erg genoeg!!!
Oud 04-02-2002, 17:31
wicce
wicce is offline
hoi,

ik begrijp dat je je erg naar voelt, vooral na al die tegenslagen die je gehad hebt. Het gaat zo te horen niet echt goed met je.
maar zelfmoord is NIET de oplossing. dat lijkt het vast vaa voor jou, maar dat is het niet.
ik raad je aan om porfessionele hulp te gaan zoeken, dat kan bijvoorbeeld bij stichting korrelatie of bureau jeugdzorg. de telefoonnummers staan bij de announcements..

ik begrijp dat dit absoluut niet leuk is om te horen maar ik moet het toch zeggen.
je hebt nog een heel leven voor je, wie weet wat dat je nog kan brengen. het is het absoluut niet waard. hoe weetje nou zoo zeker dat je er niet bovenop kan komen? dat kan je wel! iedereen voelt zich welleens ontzettend niet goed, en iedereen komt daar ook vaak weer uit: dus jij ook! er is altijd een andere uitweg dan zelfmoord, ook al lijkt die nu erg ver weg..

ik moet dit topic wel sluiten. maar je kan hier nog altijd andere berichten neerzetten met je problemen.

sterkte

Regels voor berichten