Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij een meisje die er leuk uitziet helemaal in bijv. het roze ziet en je ehbt een hekel aan roze dan zegt je emotie dat het meisje niet zo knap is dan dat ze zou zeggen als ze de perfecte kleuren aan heeft... die wel mooi zijn en minder opvallen... als je een groen iets ziet... dan is het goed zie je rood staan dan is het fout... etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mooi ^_^
de kant op de 2e foto is mooier dan die op de 1e (gladder enzo) maar vind het rood eigenlijk veel te fel rood om mooi bij de andere kleuren te passen. en voorderest vind ik die sneetjes onderin (het stukje met heel veel sneetjes) niet echt mooi ![]() maar voorderest mooi gemaakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en aan de ene kant is het glad, omdat een goede emotie.. zacht, sierlijk en glad is de andere kant is agressief maar bedankt voor je commentaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had op het forum bij be ook wat geschreven, maar daar reageerde ze heel anders
bijv. - maar afgezien van het *duim omhoog* en *middelvinger op* zie ik geen emotie... - Ik vind het niet mooi. Zoals hierboven al word gezegd: er spreekt weinig emotie uit het beeld. Bovendien vind ik de kleuren niet mooi. Althans, de kleurcombinatie op zich is wel mooi, maar de kleuren passen niet bij het beeld. dus wel verschillende reacties gehad, maar jah, tzijn maar belgen he... ![]() http://www.scholieren.be/forum/viewtopic.php?t=5762 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|