![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Afknappen, natuurlijk! Tering, dan heb ik er toch zeker zelf niet mee toegestemd, waarom zou ik het dan willen?! Bovendien SLIEP ik. Je mag me NERGENS voor wakker maken als ik slaap. Wordt ik uitermate chagrijnig van. En als ik dan ook nog eens ZO wakker word gemaakt... nee.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Er is een wereld van verschil tussen verkrachting en iemand wakker vrijen. Dat laatste is namelijk een gewoon goed initiatief, en nee zeggen kan altijd nog. Een verkrachter is iemand die zich dan van dat nee niks aantrekt.
Mind you, verkrachting gaat niet om sex maar om macht en mishandeling, alleen gebruikt hij niet zijn vuisten maar zijn pik als ultieme wapen. Het doel is ook de vernedering en mishandeling van het slachtoffer, niet het zelf genieten van sex. Veel van de klassieke verkrachters die je uit de bosjes bespringen komen niet eens klaar. Dat doen ze later in hun kamertje wel, als ze de daad herbeleven in hun fantasie. Daarom nemen ze ook zo graag de onderbroek van hun slachtoffer mee, als trofee, een bewijs van de overwinning. Verkrachters haten vrouwen en zijn bang van ze, hebben meestal een vreselijke moeder gehad. Plak dus nooit het etiket van verkrachter op je vriendje als hij eens wat overenthousiast wordt. Maar als jij nee zegt en hij doet ja, dan moet je wegwezen.Dan heb je een heel gestoord vriendje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je zelf nog slaapt kun je toch helemaal niet toestemmen met sex, dus komt het toch op hetzelfde neer... Wordt je wakker met z'n lul in je: "NEE." Ben je wel mooi te laat. |
![]() |
||
Citaat:
euhm sorry dat wist ik echt niet maar kan me niet voorstellen dat de meeste verkachtingen daarin voorkomen denk het eerder dat de meeste verkrachtingen zijn van dronken mannen |
![]() |
|
Ik ben er ook helemaal tegen..
Kan alleen als iemand echt heel nadrukkelijk van te voren toestemming ervoor gegeven heeft.. en misschien is het dan nog heel naar want als je wakker wordt ben je toch kwetsbaar en niet gelijk geil lijkt me. En inderdaad komt verkrachting helaas vaker voor in relaties dan je denkt.. of in iedergeval ieamand pushen, overhalen tot dingen die de ander niet wil. Maar misschien ben ik er erg gevoelig voor vanwege wat ik zelf meegemaakt heb met die "lieve" ex van me en zien anderen het allemaal wat luchtiger.
|
![]() |
Nogmaals, verkrachting draait om de intentie. Als mijn vriend ook maar enigzins kan vermoeden dat ik het niet zo'n goed idee zou vinden op dat moment, mag hij er niet van uitgaan dat ik het prima zou vinden om wakker te worden met zijn lul in me. Dan is het sexueel misbruik. Dus jongens, altijd effe checken he, voor je hem naar binnen schuift. Anders kan je een ram voor je kop krijgen. Een kleine hint:begin eens met wat voorspel....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet er niks van hebben, mijn ex deed dat heel vaak en ja de eerste keer was wel leuk, maar ik heb meestal als ik net wakker ben er helemaal geen zin in, dan wil ik weer slapen...
Nou ja, mijn vriend vind dat weer wel leuk,die heeft graag dat ik de baas ben en t maakt hem niet uit waar en wanneer, dat t gebeurd vind ie al leuk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 09:45. |
![]() |
|
![]() |
Mensen mensen verkrachten?? waar hebben we het over alstjeblieft he,, wie maakt er nou niet eens zijn partner wakker met een beetje gefreubel, behalve die van Morgan dus..
![]() Iemand wakker kriebelen/vingeren/sjorren/pijpen/likken of neuken is mijns insziens gewoon speels bedoeld, en heeft niets met verkrachting van doen. Je kan het niet op prijs stellen maar dan ram je hem/haar er gewoon vanaf klaar. |
![]() |
||
Citaat:
en het lijkt mij wel leuk om op zo'n manier wakker gemaakt te worden. zolang het maar niet te ruig is, ik moet nog wel rustig wakker kunnen worden natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Als je nog half slaapt.. dan weet je amper wat er gebeurd. Je ramt trouwens degene waar je van houd niet zomaar, zeker de eerste keer dat je lover te ver gaat met je dan heb je geen enkele verdediging. Zoiets werkt nogal verlammend en beangstigend. NIET doen dus behalve als je toestemming hebt voor zoiets en dan nog gelijk ophouden zodra je ook maar vermoed dat de ander het nu het echt gebeurd toch niet leuk is. Is een leuke fantasie hoor.. maar in werkelijkheid zijn de dingen toch net ff iets anders.
|
Verwijderd
|
Als mijn vriend sex zou beginnen te hebben met mij terwijl ik sliep, dan zou ik echt kwaad zijn als ik wakker werd (gelukkig leest hij hier alles op het forum wat ik zeg, dus dit ook, dus zal hij het nooit doen
![]() Orale sex is een ander verhaal. Dat zou ik nog wel leuk vinden, voor een keertje. Bij orale sex is het echt duidelijk dat je dat doet om een ander te plezieren, en niet puur uit eigen geilheid. Wakker zoenen, strelen, kriebelen, dat allemaal, is zelfs een zeer lieve manier om iemand wakker te maken voor dit alles geldt overigens wel dat ik minstens 7 uur geslapen moet hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm ja, ik vind het wel wat hebben... Al is mijn vriendjes lul te groot om zonder medewerking of geilheid van mij zo naar binnen te werken... Maar zo 's ochtends in de sluimer als ie dan zo met zn odol tegen me aan ligt te duwen vind ik het meestal wel geil... Maar met zomaar beffen zou ik minder b;lij zijn... maar das sowieso persoonlijk...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er een hekel aan als mensen denken dat het 'ja' is totdat er 'nee' wordt gezegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Lief wakker kussen ofzo kan nooit verkeerd zijn lijkt me..
(zoene in dr nek ofzo pff als je van elkaar houd dan merk je snel genoeg of ze iets wil) En dan heb ik het meer over de de kant qua liefde ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Seksualiteit |
Elkaar bespringen terwijl je slaapt! x-spekkie-x | 55 | 29-06-2005 11:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |