Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 23:21
Verwijderd
Voor de meisjes, je ligt te slapen, en je word wakker en je vriend is je aan het neuken/beffen.

Wat is je reactie? Knap je hierop af, of vind je het geil ?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:26
Verwijderd
wat is er in godsnaam geil aan het neuken van je vriendin als ze ligt te slapen , lijkt me nogal saai...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:36
Verwijderd
ik zou echt niet iemand spontaan gaan pijpen/beffen als diegene slaapt..dan zou ik een andere hobbie gaan zoeken denk ik.

en ik zou het ook niet echt leuk vinden als ik mijn vriend smorgens tussen mijn benen aantrof als ik net mijn luiken open heb.

Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 23:41.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef:
wat is er in godsnaam geil aan het neuken van je vriendin als ze ligt te slapen , lijkt me nogal saai...
gewoon, je word wakker met een dikke ochtend lul, je vriendin ligt te slapen en je handen zijn moe....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 02:04
Memnoch
Memnoch is offline
Ga toch slapen, als het goed is heb je je energie hard nodig...
Oud 13-02-2003, 06:27
KiMZz
KiMZz is offline
Het lijkt me niet dat als mijn vriend mij neukt of beft dat ik dan pas wakker wordt als ie allang bezig is...
Oud 13-02-2003, 06:57
Verwijderd
ik zou in ieder geval een keer van te voren vragen of ze dat wel wat vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 07:32
drunken knight
drunken knight is offline
Mijn vriendin kwam er eigenlijk zelf mee . Alleen wou ze mij pijpen als ik nog sliep. Lijkt me wel grappig om zo wakker te worden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 08:17
Bendzj
Bendzj is offline
Voel je dr eigenlijk wel iets van als je in je slaap wordt gepijpt/gebeft? Dat vraag ik me dus af.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 08:47
Evito
Evito is offline
Lijkt me geil! Maar ja, lang zal ze niet kunnen slapen als ik bezig ben!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 10:37
@Moon
@Moon is offline
lijkt me idd ook wel geil. Als ik mn vriend zou pijpen terwijl hij nog slaapt zou ie dat fantastisch vinden denk ik. Tsja...als er iem. bij je bezig is dan word je toch wel snel wakker ja..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:03
Whuzz
Whuzz is offline
Ik vind het heerlijk om wakker gepijpt te worden...
Meestal ga ik er eerst erotisch van dromen en daarna wordt ik pas wakker en dan ben ik dus érg geil
Oud 13-02-2003, 11:41
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Wat afschuwelijk! Dat grenst aan verkrachting, vind ik! God heeft sex gemaakt voor 2 mensen, om samen te beleven! Niet een, etrwijl de ander slaapt ofzo...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:48
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Wat afschuwelijk! Dat grenst aan verkrachting, vind ik! God heeft sex gemaakt voor 2 mensen, om samen te beleven! Niet een, etrwijl de ander slaapt ofzo...
haha jij bent echt grappig meen je dit echt? als er 2 verkering hebben dan is dat toch geen verkachting meer als je gewoon een vriendin is die blijft slapen oke dan is het niet normaal maar als je bij elkaar in bed ligt enzo is dat toch vrij normaal en ff over dit forum (ex misty niet lezen) tis geweldig om zo wakker gemaakt te worden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:50
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
rock gek schreef:
haha jij bent echt grappig meen je dit echt? als er 2 verkering hebben dan is dat toch geen verkachting meer als je gewoon een vriendin is die blijft slapen oke dan is het niet normaal maar als je bij elkaar in bed ligt enzo is dat toch vrij normaal en ff over dit forum (ex misty niet lezen) tis geweldig om zo wakker gemaakt te worden
Nou, IK vind het raar....zulke dingen doe je toch niet??
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:53
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Het is toch minder geweldadig om iemand wakker te pijpen, dan het op de reguliere manieren te doen (water gooien, op de wangen slaan, aan de arm schudden). En volgens God moet elkaar liefhebben, dus het lijkt me duidelijk welke manier beter is.
Oud 13-02-2003, 11:57
Verwijderd
Afknappen, natuurlijk! Tering, dan heb ik er toch zeker zelf niet mee toegestemd, waarom zou ik het dan willen?! Bovendien SLIEP ik. Je mag me NERGENS voor wakker maken als ik slaap. Wordt ik uitermate chagrijnig van. En als ik dan ook nog eens ZO wakker word gemaakt... nee.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
rock gek schreef:
JIJ bent grappig. Denk je dat je niet meer verkracht kan worden als je in een relatie bent? De meeste verkrachtingen komen voor binnen relaties en huwelijken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:59
poesiefox
poesiefox is offline
Er is een wereld van verschil tussen verkrachting en iemand wakker vrijen. Dat laatste is namelijk een gewoon goed initiatief, en nee zeggen kan altijd nog. Een verkrachter is iemand die zich dan van dat nee niks aantrekt.
Mind you, verkrachting gaat niet om sex maar om macht en mishandeling, alleen gebruikt hij niet zijn vuisten maar zijn pik als ultieme wapen. Het doel is ook de vernedering en mishandeling van het slachtoffer, niet het zelf genieten van sex. Veel van de klassieke verkrachters die je uit de bosjes bespringen komen niet eens klaar. Dat doen ze later in hun kamertje wel, als ze de daad herbeleven in hun fantasie. Daarom nemen ze ook zo graag de onderbroek van hun slachtoffer mee, als trofee, een bewijs van de overwinning. Verkrachters haten vrouwen en zijn bang van ze, hebben meestal een vreselijke moeder gehad.
Plak dus nooit het etiket van verkrachter op je vriendje als hij eens wat overenthousiast wordt. Maar als jij nee zegt en hij doet ja, dan moet je wegwezen.Dan heb je een heel gestoord vriendje.
Oud 13-02-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Er is een wereld van verschil tussen verkrachting en iemand wakker vrijen. Dat laatste is namelijk een gewoon goed initiatief, en nee zeggen kan altijd nog. Een verkrachter is iemand die zich dan van dat nee niks aantrekt.
Mind you, verkrachting gaat niet om sex maar om macht en mishandeling, alleen gebruikt hij niet zijn vuisten maar zijn pik als ultieme wapen. Het doel is ook de vernedering en mishandeling van het slachtoffer, niet het zelf genieten van sex. Veel van de klassieke verkrachters die je uit de bosjes bespringen komen niet eens klaar. Dat doen ze later in hun kamertje wel, als ze de daad herbeleven in hun fantasie. Daarom nemen ze ook zo graag de onderbroek van hun slachtoffer mee, als trofee, een bewijs van de overwinning. Verkrachters haten vrouwen en zijn bang van ze, hebben meestal een vreselijke moeder gehad.
Plak dus nooit het etiket van verkrachter op je vriendje als hij eens wat overenthousiast wordt. Maar als jij nee zegt en hij doet ja, dan moet je wegwezen.Dan heb je een heel gestoord vriendje.
Er zijn wel verkrachtingen die draaien om sex en niet (alleen) om macht... maar dat laatste is ook vaak het geval, ja.

Maar als je zelf nog slaapt kun je toch helemaal niet toestemmen met sex, dus komt het toch op hetzelfde neer... Wordt je wakker met z'n lul in je: "NEE." Ben je wel mooi te laat.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 12:13
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
Morgan schreef:
JIJ bent grappig. Denk je dat je niet meer verkracht kan worden als je in een relatie bent? De meeste verkrachtingen komen voor binnen relaties en huwelijken.

euhm sorry dat wist ik echt niet maar kan me niet voorstellen dat de meeste verkachtingen daarin voorkomen denk het eerder dat de meeste verkrachtingen zijn van dronken mannen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 12:15
SounD
SounD is offline
Ik ben er ook helemaal tegen..

Kan alleen als iemand echt heel nadrukkelijk van te voren toestemming ervoor gegeven heeft..
en misschien is het dan nog heel naar want als je wakker wordt ben je toch kwetsbaar en niet gelijk geil lijkt me.

En inderdaad komt verkrachting helaas vaker voor in relaties dan je denkt.. of in iedergeval ieamand pushen, overhalen tot dingen die de ander niet wil.

Maar misschien ben ik er erg gevoelig voor vanwege wat ik zelf meegemaakt heb met die "lieve" ex van me en zien anderen het allemaal wat luchtiger.
Oud 13-02-2003, 12:19
poesiefox
poesiefox is offline
Nogmaals, verkrachting draait om de intentie. Als mijn vriend ook maar enigzins kan vermoeden dat ik het niet zo'n goed idee zou vinden op dat moment, mag hij er niet van uitgaan dat ik het prima zou vinden om wakker te worden met zijn lul in me. Dan is het sexueel misbruik. Dus jongens, altijd effe checken he, voor je hem naar binnen schuift. Anders kan je een ram voor je kop krijgen. Een kleine hint:begin eens met wat voorspel....
Oud 13-02-2003, 12:20
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Citaat:
rock gek schreef:
euhm sorry dat wist ik echt niet maar kan me niet voorstellen dat de meeste verkachtingen daarin voorkomen denk het eerder dat de meeste verkrachtingen zijn van dronken mannen
Nee, Morgan heeft gelijk. Verkrachting binnen relaties en huwelijken komt helaas veelvuldig voor. Jammer, want een huwelijk moet toch iets heel moois zijn. Verschrikkelijk dat bepaalde mensen daar zo'n afschuwelijke draai aan kunnen geven
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 12:36
Verwijderd
ik moet er niks van hebben, mijn ex deed dat heel vaak en ja de eerste keer was wel leuk, maar ik heb meestal als ik net wakker ben er helemaal geen zin in, dan wil ik weer slapen...

Nou ja, mijn vriend vind dat weer wel leuk,die heeft graag dat ik de baas ben en t maakt hem niet uit waar en wanneer, dat t gebeurd vind ie al leuk
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 13:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Voor de meisjes, je ligt te slapen, en je word wakker en je vriend is je aan het neuken/beffen.

Dat zou ik ontzettend geil vinden, zeker weten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Dat zou ik ontzettend geil vinden, zeker weten.
jij vind altijd alles geil geile slet
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 14:19
very drunk driver
very drunk driver is offline
zo dit lijkt wel een grove schelpartij.

ik vind er niks aan. en ik denk dat zij dat ook niet vind. en ze sliep altijd op haar buik zit ik met mijn neus in haar "bruine chocolade ster" te roeren
Oud 13-02-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Er is een wereld van verschil tussen verkrachting en iemand wakker vrijen.
nee eigelijk niet, als de een niet wil is dat net zo goed verkrachting, en als je slaapt kun je t niet navragen, de ander kan niks terug doen dus de ander heeft net zo vlot macht, maar je hebt gelijk dat t hier niet over gaat

Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 09:45.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 15:34
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Mensen mensen verkrachten?? waar hebben we het over alstjeblieft he,, wie maakt er nou niet eens zijn partner wakker met een beetje gefreubel, behalve die van Morgan dus.. )

Iemand wakker kriebelen/vingeren/sjorren/pijpen/likken of neuken is mijns insziens gewoon speels bedoeld, en heeft niets met verkrachting van doen. Je kan het niet op prijs stellen maar dan ram je hem/haar er gewoon vanaf klaar.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:45
JFH
JFH is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
Mensen mensen verkrachten?? waar hebben we het over alstjeblieft he,, wie maakt er nou niet eens zijn partner wakker met een beetje gefreubel, behalve die van Morgan dus.. )

Iemand wakker kriebelen/vingeren/sjorren/pijpen/likken of neuken is mijns insziens gewoon speels bedoeld, en heeft niets met verkrachting van doen. Je kan het niet op prijs stellen maar dan ram je hem/haar er gewoon vanaf klaar.
mooi gesproken!!
en het lijkt mij wel leuk om op zo'n manier wakker gemaakt te worden. zolang het maar niet te ruig is, ik moet nog wel rustig wakker kunnen worden natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 16:59
SounD
SounD is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
Je kan het niet op prijs stellen maar dan ram je hem/haar er gewoon vanaf klaar.
Hallow..
Als je nog half slaapt.. dan weet je amper wat er gebeurd.
Je ramt trouwens degene waar je van houd niet zomaar, zeker de eerste keer dat je lover te ver gaat met je dan heb je geen enkele verdediging.
Zoiets werkt nogal verlammend en beangstigend.

NIET doen dus behalve als je toestemming hebt voor zoiets en dan nog gelijk ophouden zodra je ook maar vermoed dat de ander het nu het echt gebeurd toch niet leuk is.

Is een leuke fantasie hoor.. maar in werkelijkheid zijn de dingen toch net ff iets anders.
Oud 13-02-2003, 17:02
JFH
JFH is offline
ik denk dat je dat 'eraf rammen' niet zo letterlijk moet nemen. het gaat in werkelijkheid idd anders.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 17:17
Verwijderd
Als mijn vriend sex zou beginnen te hebben met mij terwijl ik sliep, dan zou ik echt kwaad zijn als ik wakker werd (gelukkig leest hij hier alles op het forum wat ik zeg, dus dit ook, dus zal hij het nooit doen). Het lijkt me niet echt een leuke manier van wakker worden, en ik zou me erg gebruikt voelen. Als-ie 's ochtends zó geil is dat-ie per se sex wil, dan zal hij me eerst wakker moeten maken.
Orale sex is een ander verhaal. Dat zou ik nog wel leuk vinden, voor een keertje. Bij orale sex is het echt duidelijk dat je dat doet om een ander te plezieren, en niet puur uit eigen geilheid.
Wakker zoenen, strelen, kriebelen, dat allemaal, is zelfs een zeer lieve manier om iemand wakker te maken

voor dit alles geldt overigens wel dat ik minstens 7 uur geslapen moet hebben
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 20:55
k@tje
k@tje is offline
hmm ja, ik vind het wel wat hebben... Al is mijn vriendjes lul te groot om zonder medewerking of geilheid van mij zo naar binnen te werken... Maar zo 's ochtends in de sluimer als ie dan zo met zn odol tegen me aan ligt te duwen vind ik het meestal wel geil... Maar met zomaar beffen zou ik minder b;lij zijn... maar das sowieso persoonlijk...
Oud 13-02-2003, 20:58
Thomas
Thomas is offline
Lijkt me wel wat!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
Als mijn vriend sex zou beginnen te hebben met mij terwijl ik sliep, dan zou ik echt kwaad zijn als ik wakker werd (gelukkig leest hij hier alles op het forum wat ik zeg, dus dit ook, dus zal hij het nooit doen). Het lijkt me niet echt een leuke manier van wakker worden, en ik zou me erg gebruikt voelen. Als-ie 's ochtends zó geil is dat-ie per se sex wil, dan zal hij me eerst wakker moeten maken.
Orale sex is een ander verhaal. Dat zou ik nog wel leuk vinden, voor een keertje. Bij orale sex is het echt duidelijk dat je dat doet om een ander te plezieren, en niet puur uit eigen geilheid.
Wakker zoenen, strelen, kriebelen, dat allemaal, is zelfs een zeer lieve manier om iemand wakker te maken

voor dit alles geldt overigens wel dat ik minstens 7 uur geslapen moet hebben
Hier ben ik het mee eens! Het is in mijn ogen ook behoorlijk respectloos om iemand, zonder toestemming, als ze ligt te slapen, wakker te neuken omdat je toevallig geil bent. Ik zou me iinderdaad ook gebruikt voelen, als ie het zo graag wil mag ie me dat eerst vertellen zodat ik me er ten eerste op kan voorbereiden en ten tweede ook enige inspraak heb. Want mensen roepen wel dat het geen verkrachting is binnen een relatie en dat je altijd nog nee kunt zeggen, maar als ik nee zeg als ie al in me zit, ben ik wel te laat.

Ik heb er een hekel aan als mensen denken dat het 'ja' is totdat er 'nee' wordt gezegd.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Nou, IK vind het raar....zulke dingen doe je toch niet??
Ergens heb je gelijk. Je zou het verkrachting kunnen noemen als achteraf blijkt dat de partner dit absoluut niet gewild zou hebben, zelfs al zou je al sexuele handelingen met je partner achter de rug hebben. In een bepaald stadium van een relatie ga je echter wel voorbij aan het feit dat handtastelijkheden in welke vorm dan ook als zijnde ongewensd beschouwd kunnen worden., bijv. als je zowiso al regelmatig sex hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 21:24
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
denk dat ie dat beter niet kan doen, ben altijd erg chagenrijnig als iemand me stoort in me slaap en ook al is het om seks nee, dat komt niet goed.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 21:54
Verwijderd
pcies dat was mijn punt ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 21:59
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Dat wakker neuken vind ik niet echt gepast...oraal lijkt me wel wat...om te doen of te ontvangen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:27
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
...kun je ook een keer niet god bij alles betrekken??? (en dan gaan mensen maar zeuren wanneer je godverdomme zegt...)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:37
Verwijderd
Als God niet wilde dat wij woorden als

GODVERREDOMME GODBRANDENDEDUIVELSE TYFUS TERING HOERENZOOI

konden zeggen, dan had Hij ons wel een slot op ons mondje gegeven.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:43
Verwijderd
Mijn mening:

Mega kinkie!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:56
Moonspell
Moonspell is offline
Lief wakker kussen ofzo kan nooit verkeerd zijn lijkt me..
(zoene in dr nek ofzo pff als je van elkaar houd dan merk je snel genoeg of ze iets wil) En dan heb ik het meer over de de kant qua liefde Mij mag je heus wel wakker maken
Oud 14-02-2003, 00:01
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik zou t wel geil vinden
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 03:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
...kun je ook een keer niet god bij alles betrekken??? (en dan gaan mensen maar zeuren wanneer je godverdomme zegt...)
vind toch, op dat god en gemaakt voor 2 mensen blabla punt na, dat ze gelijk heeft
Oud 14-02-2003, 07:06
strafcorner
strafcorner is offline
tsja ach mijn vriendin en ik maken elkaar weleens creatief wakker en vinden dat beide dus tis niet zo een probleem!
Oud 14-02-2003, 09:37
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

ik ben altijd eerder wakkeer dan hij
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten