Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2002, 17:47
tiktoktak
tiktoktak is offline
2 vriendinnen van mij hadden het idee om een roos(valentijnsactie op school) naar een meisje te sturen. Het is een beetje een vaag meisje, dat nogal achter ons aanloopt enzo. Maar het zou een grapje zijn. Ze vroegen of ik mee wou doen. Aangezien ik op het op het eerste gezicht een grapje vondt, heb ik gezegd okeej. Vorig jaar hebben we het ook gedaan maar toen bij een andere vriendin.
Maar nu voel ik me zo schuldig als het maar kan. Op het moment dacht ik niet na, maar nu baal ik er fink van dat ik mee heb gedaan.
Ik ken de klas waar zij inzit. Ze is totaal niet populair en ze zal misschien wel voor schut staan met die roos. Aan de andere kant hoeft dat niet.
En bij die andere vriendin, daar zaten we bij in de klas, dus hoefde ze niet voor schut te staan. Wij waren er immers bij. Maar bij dat andere meisje dus niet...
Ik heb ook al gezegd vandaag tegen die adnere dat ik me nu behoorlijk schuldig voel en ik wil dat ze,zodra de rozen zijn uitgedeeld,ze gaan zeggen dat het een grapje is. Maar of ze dat doen...

he bah, ik wou dat ik het kon terugdraaien, ik vindt het helemaal niet meer leuk
(jullie hoeven dus niet te zeuren over die kutstreek waar ik een beetje aan heb meegewerkt, want ik voel me al superlullig en gemeen en kut en een bitch )

[Dit bericht is aangepast door tiktoktak (07-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2002, 18:10
Verwijderd
iedereen maakt wel eens fouten

zoals je zelf al zegt: het valt niet terug te draaien. Er valt niets meer aan te doen helaas. het is nou eenmaal gebeurt.

het is geen grote ramp ofzo Ze komt er wel weer overheen

of dat meisje er nou vrolijker van wordt, als ze hoort dat het een grap is: ik denk 't eigenlijk niet. Ik denk dat ze dan juist voor schut staat...

je weet nu goed dat je dit niet meer zult doen, hebt je lesje geleerd zal ik maar zeggen. dat je ergens spijt van hebt is goed, maar blijft je niet schuldig voelen. daar schiet je niks mee op
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
tiktoktak schreef:
Ze is totaal niet populair en ze zal misschien wel voor schut staan met die roos. Aan de andere kant hoeft dat niet.
Daarom is het juist leuk als haar klasgenoten zien dat er iemand is die haar leuk vindt.

En daarnaast kan je die vriendin wel vertellen dat het een roos is voor jullie vriendschap. Misschien vind ze dat wel leuk om te horen...
(ik stuur mijn vrienden namelijk ook een roos met valentijn)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 20:33
Verwijderd
Citaat:
tiktoktak schreef:
Ik heb ook al gezegd vandaag tegen die adnere dat ik me nu behoorlijk schuldig voel en ik wil dat ze,zodra de rozen zijn uitgedeeld,ze gaan zeggen dat het een grapje is.
Dit kun je toch zelf ook doen?

Verder ben ik het wel met bertbart eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten