Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit is de vorige: http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/003148.html
||
Citaat:
als ik het wel gedaan zou hebben kon ik rekenen op 8 jaar en TBS. Maar ik ben onschuldig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe lang heb je dan vast gezeten? Heb je al wel een week (of langer?) niet op 't forum gezien! Gelukkig ben je weer vrij dan. ![]() Maarre, over de meeting. Ik kom wel, tenzij het in de laatste week van februari is (vakantie). |
![]() |
|
![]() |
Ik kan niet op 23 februari, dan ben ik op vakantie!
Dat valt voor veel mensen in de krokusvakantie, en ik zit dan in Oostenrijk (zal wel niet de enige zijn). Ik stel voor zaterdag 2 of zondag 3 februari. Dat valt buiten de vakanties; en anders zou het wel erg laat worden. Vakanties zijn nl. van 10-02 (begin regio Noord) tot 24-02 (einde regio Midden-Zuid), maar ik ga pas de week daarna, van 22-02 tot 03-03. Anders moet 't maar zonder mij. ![]() Maar de 23ste, ín de krokusvakantie, lijkt me ivm vakanties niet erg handig. Beter een dag buiten de vakanties. |
![]() |
|
![]() |
Goed de 3e kom ik ook denk ik.
ik heb de vervelende gewoonte of het te vergeten of door te slapen. zal dat dus hopelijk niet doen. ben me zelf steeds meer aan het onttdekken dis ook een afweer schijnt maargoed das een andere discussie. Groeten Edwin
|
Zondag 3 februari
Was ik 't bijna vergeten in te vullen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wel jammer dat je niet kunt komen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm, ja, nu snap ik het zelf ook niet meer helemaal. :\ Nouja, volgende meeting kom ik WEL! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik ga die avond ervoor namelijk ook naar Amsterdam naar 'n concert, dus ik dacht dat Anne daar misschien ook heen ging ofzo? Whatever... Dat weekend is iig al vol genoeg voor mij, dus mij zien jullie niet verschijnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jammer dat je niet komt!
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me raar, niet naar een meeting komen als je wel wilt omdat je naar de kerk moet? Maar ja, jouw zaak. ![]() Maar... veel mensen werken op zaterdag. Er zijn gewoon altijd wel mensen die niet kunnen komen, sorry. Kan niet anders. Ideetje: volgende meeting doen we op een zaterdag; dan weer een zondag, dan weer een zaterdag, e.d. Dan kan iedereen een keer komen. ![]() En misschien kunnen we er dan ook een beetje een vast schema in zetten; bvb. om de 6 weken een meeting. Dat geeft dus om de 3 maanden een zaterdag-meeting, en een zondag-meeting, en in totaal 9 keer per jaar. Op een ander forum gaat 't ook ongeveer zo (D&D), ook telkens 6 weken. |
![]() |
||
Citaat:
|
FF opnieuw overzichtje:
Zondag 3 februari
[Dit bericht is aangepast door L!M (27-01-2002).]
||
Citaat:
![]() en nu nog even zeggen wanneer de FB meeting is en ik mag je helemaal ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat dachten we van een meeting??? Verwijderd | 101 | 24-08-2009 01:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting! 22 oktober 2006, Utrecht. (Of eventueel Nijmegen.) Roosje | 146 | 24-10-2006 10:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting Verwijderd | 285 | 10-11-2005 19:23 | |
Psychologie |
[meeting] Ruudje | 55 | 24-05-2005 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meetingverslag] Nu met foto's! Verwijderd | 100 | 19-05-2005 14:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Rushton discussie Verwijderd | 18 | 02-03-2004 17:38 |