Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben eigenlijk een alien en een geheim agent van outer space, maar mijn vriendje denkt dat ik een mens ben (ja... natuurlijk) en hij denkt ook dat ik van hem hou. terwijl ik eigenlijk op aarde ben om hem te vermoorden als hij straks op zijn 32ste een theorie ontwikkeld over het leven die mensen dezelfde wijsheid zullen geven als ons
|
![]() |
Ik denk dat er velen zijn hier die er niet voor durven uitkomen hoor
![]() Ikzelf heb eenmaal mijn ex vriend bedrogen, maar toen ging het toch niet goed meer, jah ik weet het, het was een rotstreek van me. Mijn laatste ex vriend heb ik wel enkele keren tegen gelogen betreffende mijn gevoelens, op de een of andere manier voelde ik dat het niet langer zou klikken tussen ons. Met mijn huidige vriend gaat het prima en dus liegen en bedriegen is totaal uit den boze! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga je gang... ik w8...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
euhm, let's see...
'k had eigenlijk al een week al iets met iemand, terwijl het nog steeds aan was met het vorige vriendje... ![]() en voor de rest, nou ja, mijn vriendje/vriendinnetje weet nooit echt alles van me, ik vertel redelijk veel eigenlijk niet... tenzij die persoon al een hele tijd een goie vriend(in) van me was dan weet hij/zij meestal wel alles... dan heb je ook nog ene paar one-night standjes en zo, da's wel leuk, maar da's eigenlijk geen bedrog é?! |
![]() |
|
heb een keer mijn vriend bedrogen ja... en niet 1 keer
![]() ![]() ![]() even denken, leugens? neej niet echt.. wel een keer toen ik het uitmaakte met men vriend. ik vertelde hem dat ik gewoon weer vrij wou zijn, weet je wel, maar eigelijk was ik verliefd op een andere jongen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik ben een burgerlijk bankstelletje
edit: nouja, een halve dan, want ik ben enkelvoud... maar ik weet natuurlijk nooit helemaal zeker in hoeverre mijn vriend mij aanvult in het burgerlijk-bankstelletje-zijn... ik neem aan dat wij toch wel onder de categorie burgerlijk bankstelletje vallen, hoewel wij ons meer op bedden bevinden dan op banken |
![]() |
|
|