Kan een mens zoveel ongeluk aan? In de kerstvakantie wordt mijn opa ernstig ziek, bloeding in zijn hoofd. Daarbij word ik verondersteld te leren voor mijn examens. Mijn relatie met mijn moeder is echt slecht. Ze verteld mij steeds dat ik de reden ben dat zij en mijn vader ruzie hebben, dat ik niets waard ben, dat ik een lui mens ben en nog zoveel meer

. Mijn vriend zijn opa is maandag ernstig ziek geworden en woensdag overleden. Ik heb de resultaten van mijn examen gekregen en ik ben voor 5 vakken gebuisd

. En mijn ouders zijn zo streng. Ik durf dat absoluut niet vertellen. Ik mag van mijn moeder niet naar de begrafenis van mijn vriend zijn opa. Mijn vriend heeft mij daar nodig, maar dat vindt zij niet "jullie zijn nog altijd niet getrouwd" zegt ze altijd. Ik ga met de krokusvakantie naar Duitsland samen met mijn ouders en mijn vriend mocht mee, aangezien het dinsdag begrafenis is, kan ik niet gaan (naar de begrafenis bedoel ik). Maar ik kan wel eventueel samen met hem gaan en dan samen met hem met de trein naar duitsland. Maar dat mag niet van mijn stomme moeder. Khoop dat ik der met mijn vader kan over praten

. Wat mijn vriend sowieso dinsdagavond zal doen. Waarom mag ik nu nie op die begrafenis zijn? IK HAAT MIJN MOEDER. Ze is het niet waard de titel van moeder te krijgen voor mij.
Kzie het momenteel allemaal nie zitten
X-je
[Dit bericht is aangepast door X-je (08-02-2002).]