Advertentie | |
|
![]() |
|
of ze vertrouwenspersonen hebben een talent in irritant zijn, dat kan ook.
oja, dat irri mens is bij ons de schoolpsyg en niet de vertrouwenspersoon, die is wel aardig, maar stuurt je ook meteen door naar de schoolpsyg, heb je dus niks aan!!! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
jah, mijn mentor ook, ik had 3 jaar dezelfde mentor, maar ik heb nu een andere, maaar me ouwe mentor "misbruik" ik nog steeds als vertrouwenspersoon, gewoon omdat ik goed met m kan praten en m inmiddels best goed ken
maar wat die schoolpsyg doet (behalve mij irriteren)GEEN IDEE
|
![]() |
Hoi allemaal!
Hier weer een berichtje van mij. Ik las de reacties en ik kon het gewoon niet geloven! Zoveel reacties en zoveel herkenbare dingen! De vertrouwenspersoon bij mij op school is namelijk ook mijn mentrix! Maar goed, daar zit ik wel mee. Want ik heb haar 4 keer in de week en dat maakt het wel moeilijk, want ik kan helemaal niet meer met haar opschieten. Hahaha, ik vind het wel grappig dat jullie verbaasd zijn dat ik me voorstel, bij het forum waar ik vaak kom gebeurt dat haast altijd! Anne |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
welkom ook nog, ik ben Yosha en ik ben over mn depressies heen ![]() maar ook bestwel verlegen...
|
![]() |
[QUOTE]mercurius schreef:
[b]Hallo! Ik ben een verlegen en onzeker meisje. Ik ben een beetje verlegen, maar niet zo onzeker ![]() Heel erg geeïnteresserd in dingen die met psychologie te maken hebben. hehe.. nee ik niet echt Zelf heb ik net één jaar depressie achter de rug. Ik heb t nog steeds ![]() Over de vertrouwenspersoon op mijn school ben ik minder te vreden Heb geen vertrouwenspersoon, maar heb wel overwogen.... alleen nie gedaan.. had er niet t vertrouwen in ![]() Ik hoop dat jullie het niet erg vind als ik hier vaker kom, om zelf berichtjes te plaatsen en te reagren op berichtjes van anderen. Hoezo, wij erg vinden?? hehe.. WELCOME We zijn blij dat er nog iemand bij is ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door LaLaH (18-02-2002).]
|
![]() |
Het forum waar ik eerst op kwam en nu nog wel op kom is geen slecht forum. Het is er niet druk en iedereeen kent elkaar goed. Maar het is soms lastig omdat je weleens geen reacties krijgt terwijl je toch graag een antwoord wil, maar dat ligt er dan aan dat het niet zo druk is. verder wordt er op het moment getwijfeld aan de geloofwaardigheid van berichten daar op dat forum. Er worden daar zoveel erge verhalen geschreven dat mensen ze niet meer geloven. En dat is dan weer pijnlijk voor de mensen die zo'n erg verhaal hebben geschreven wat gewoon waar is. Nou ja, het is op dit moment gewoon een rotzooi op dat forum en ik had even geen zin meer om daar nog langer te komen. (www.pesten.net is het adres trouwens) en toen ik toevallig dit forum tegen kwam ben ik hier maar eens wat gaan posten.
![]() Anne |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #26 Dr. Korsakov | 500 | 27-09-2007 02:09 | |
Muziek |