Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2003, 14:35
jelissa
jelissa is offline
Ik heb echt een vet probleem.Ik heb namelijk een vriend van 18 en we gaan over 2 weken een weekje op vakantie naar centerparcs maar nu zit er een hele goeie vriend van me bij mij in de groep en hij is eerst verliefd op mij geweest maar ik toen niet op hem en nu ben ik verliefd op hem maar niemand weet het en ik wil mijn vriend niet kwetsen maar denk alleen maar aan die jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 14:45
Lakitu
Lakitu is offline
Handig he, die leestekens!

Maar goed, één ding is zeker: je kwetst hem veel erger als hij erachter komt dat je eigenlijk iemand anders veel leuker vindt dan hem. Bovendien kun je geen serieuze relatie met iemand hebben, als je gedachten naar iemand anders uit gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:48
wissie
wissie is offline
Als je verliefd bent op die andere jongen, moet je het uitmaken met je vriend. Dat lijkt me logisch?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:50
jelissa
jelissa is offline
ja alleen mijn probleem is ook hij zit in mijn vriendengroep en ik denk dat het beste is om het eerste die jongen te vertellen ik zit natuurlijk ook met het probleem dat ik ovcer twee weken op vakantie moet met hem en dan die leuke jongen hier moet achterlaten
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:53
wissie
wissie is offline
Citaat:
jelissa schreef:
ja alleen mijn probleem is ook hij zit in mijn vriendengroep en ik denk dat het beste is om het eerste die jongen te vertellen ik zit natuurlijk ook met het probleem dat ik ovcer twee weken op vakantie moet met hem en dan die leuke jongen hier moet achterlaten
Als jij die jongen eerst verteld dat je verliefd op hem bent, kan je vriend het dan niet via via te horen krijgen als jullie allemaal in dezelfde vriendengroep zitten? Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik denk dat je het beste eerst eerlijk kunt zijn tegen je vriend, en daarna met die andere jongen gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:55
jelissa
jelissa is offline
ja ik heb het probleem dat ik met een vakantie zit kijk en als die leuke jongen er nou bij zou zitten maar die gaat niet mee alleen ik en mijn vriend en n andere jongen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:56
jelissa
jelissa is offline
en ik wil niet vreemdgaan maar ik wil hem gewoon zoenen en hem aanraken en alles maar hij weet nog van niks en ik wil niet dat de groep uit elkaar valt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:30
Verwijderd
Als je het uitmaakt met je vriend, gaan jullie dan nog steeds samen op vakantie? ik neem aan van niet, toch?

Als je écht verliefd op die andere jongen bent, en je 'moet op vakantie met je vriend' dus je vind hem niet meer interessant, dan kun je het denk ik het beste voorzichtig uitmaken met je vriend, en hem pas als hij er naar vraagt vertellen dat je verliefd bent op die andere jongen. Laat merken dat je je schuldig voelt daarover en dat je je vriend eigenlijk niet wil kwetsen.
Praat er in elk geval niet met die andere jongen over voordat je het hebt uitgemaakt, want dan is het moeilijker om je in te houden en loop je 'risico' om vreemd te gaan, denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten